Gå til innhold

Bygge meg ny desktop - 13 000 budsjett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes dette er et dårlig valg av kabinett hvis du skal ha luftkjøler. Det er såpass begrenset hvor høye kjølere du får inn her, at du vil ikke kunne dra noe særlig ut av prosessoren din. Det er iallfall ikke optimalt - og jeg vil vel tørr påstå at med det kabinettet så er tanken at man setter inn en AIO.

 

Når det gjelder skjermkort så ville jeg tatt et kort med aksialvifte. De er mer effektive .. Og de er faktisk også billigere enn det du fant der.

F.eks http://www.prisjakt.no/product.php?p=3734097

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Jeg syntes dette er et dårlig valg av kabinett hvis du skal ha luftkjøler. Det er såpass begrenset hvor høye kjølere du får inn her, at du vil ikke kunne dra noe særlig ut av prosessoren din. Det er iallfall ikke optimalt - og jeg vil vel tørr påstå at med det kabinettet så er tanken at man setter inn en AIO.

 

Når det gjelder skjermkort så ville jeg tatt et kort med aksialvifte. De er mer effektive .. Og de er faktisk også billigere enn det du fant der.

F.eks http://www.prisjakt.no/product.php?p=3734097

 

 Den kjølinga er forsåvidtvis ikke så "høy" men har vurdert h150i vann kjøling også. Spiller bare litt på prisen, så mulig den blir endret. Vil ha lite kabinett pga plass, og derfor falt den egentlig i god smak

Lenke til kommentar

Du burde slenge på en HDD og, 250 GB fylles relativt fort opp om man har endel spill, god del nyere spill som tar mellom 30-60GB alene.

 

Bare styr unna Seagate og Kingston, eventuelt skaff en hybrid (SSHD) disk om du har råd, ved siden av SSDen så klart :)

 

Har allerede hdd fra gammel pc :) forhåpentligvis PSU å..

Lenke til kommentar

Liten oppdatering til de som synes det er morsomt og se hva som blir "bygd" 

 

 

Har nå kommet fram til et build, med mye leilting fram og tilbake mellom både Komplett, NetonNet, Multicom, CDON, PSShop og flere. Ser det ut til at hele orderen endte på CDON. 

 

 

 

Har satt sammen det jeg håper selv kommer til å bli et bra build. 

 

 

 

Strømforsyning har jeg ikke bestemt meg for enda. Håper at min nåværende forsyning vil holde i dette buildet, intill jeg investerer i ny i senere tid. 

 

Men der har vi værtfall et fint utgangspunkt :) Med Svart /Lilla build blir det interessant!

Endret av Fjåtten Marcus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...