Gå til innhold

SNIKTITT: Resident Evil 7: Biohazard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsket demoen, og vurderer å kjøpe PSVR for dette spillet (og Steep, så klart.) Eneste jeg STERKT misliker er navnet. Vet lite om selve hovedspillet, men demoen har absolutt ingenting med Resident Evil å gjøre. Jeg håper ikke de slenger på navnet bare for å selge mer. Dette hadde nok vært langt bedre som en ny franchise. De begynte å ødelegge Resident Evil med RE4, og nå er det ingenting igjen av selv "nye" Resident Evil (RE4-6). Eneste håpet jeg har nå for et ekte Resident Evil er Revelations 3.

 

Men igjen, demoen til RE7 var svært bra, så lenge man ikke tror dette har noe som helst med Resident Evil å gjøre.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Elsket demoen, og vurderer å kjøpe PSVR for dette spillet (og Steep, så klart.) Eneste jeg STERKT misliker er navnet. Vet lite om selve hovedspillet, men demoen har absolutt ingenting med Resident Evil å gjøre. Jeg håper ikke de slenger på navnet bare for å selge mer. Dette hadde nok vært langt bedre som en ny franchise. De begynte å ødelegge Resident Evil med RE4, og nå er det ingenting igjen av selv "nye" Resident Evil (RE4-6). Eneste håpet jeg har nå for et ekte Resident Evil er Revelations 3.

 

Men igjen, demoen til RE7 var svært bra, så lenge man ikke tror dette har noe som helst med Resident Evil å gjøre.

 

Hvordan har ikke dette noe med Resident Evil å gjøre? Sålenge storyen følger loren fra de andre spillene, så er det ikke noe i veien med å kalle det Resident Evil. Resident Evil har jo tross alt hatt spill i førsteperson tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det følger jo ikke lore fra de andre. Det er ingen kjente folk, ikke noe Umbrella eller BSAA, ikke noe Raccoon eller noe som helst annet. Det er ikke zombier engang. De har ikke engang den kjente "Resident... Eeeeevil..." stemmen når vi starter.

 

Og bare så det er sagt er RE: Revelation "over skulderen" som i RE4 og oppover, satt ombord i en båt og følger mange folk i en historie som hopper fra person til person, og likevel synes jeg det er et av de beste i serien. Det er ikke der problemet med RE7 ligger. Problemet er at det ikke er noe som helst "Resident Evil" å finne i demoen. Det minner meg mye mer som Silent Hill enn Resident Evil.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Men det følger jo ikke lore fra de andre. Det er ingen kjente folk, ikke noe Umbrella eller BSAA, ikke noe Raccoon eller noe som helst annet. Det er ikke zombier engang. De har ikke engang den kjente "Resident... Eeeeevil..." stemmen når vi starter.

 

Og bare så det er sagt er RE: Revelation "over skulderen" som i RE4 og oppover, satt ombord i en båt og følger mange folk i en historie som hopper fra person til person, og likevel synes jeg det er et av de beste i serien. Det er ikke der problemet med RE7 ligger. Problemet er at det ikke er noe som helst "Resident Evil" å finne i demoen. Det minner meg mye mer som Silent Hill enn Resident Evil.

 

Dette er intet mindre enn en hypedemo. Kan tenke meg at dette er forhistorien til neste Resident Evil.

 

Men jeg er enig at dette har lite med RE å gjøre. Mistenker nesten at de prøver å få med seg alle som mistet livsgnisten når PT ble kansellert.

 

Men vi får se.

Lenke til kommentar

Demoen kalles "The first hour" eller noe sånt, så er nok fra det ferdige spillet. Eller i det minste en prolog som setter i gang historien til det ferdige spillet. Jeg vil jo helst ikke spoile noe, så alt jeg kan si er at jeg har en mistanke om at de vil gjøre resten mer tro mot de gamle spillene, og kanskje til og med la oss spille en kjent karakter. Personlig håper jeg Rebecca Chambers kommer tilbake. I det første spillet etterforsker vi en herregård, og det ser ut til at vi denne gangen etterforsker en bondegård. Det i seg selv høres jo kjedelig ut, men i det første fant vi et hemmelig laboratorium under bakken osv. Kan nok bli noe sånt i fullversjonen av RE7, forhåpentligvis. Men som det er nå er det lite som minner om Resident Evil.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...