Gå til innhold

Snart får Xbox One muligheten til å spille av musikk mens man spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjekk funksjon, men ikke superviktig for meg.

btw, noen som veit om den nye xbox one kommer i svart? har bare sett den i hvit så langt.

Skrevet

Hva er vitsen med å høre på musikk mens man spiller?

Er ikke spillingen i seg selv nok stimuli?

Liker som regel musikken i spillene jeg spiller veldig godt, men det er vel sikkert noen som ikke gjør det også.

Skrevet

Det er mange spill man kunne hørt på sin egen musikk for å gjøre totalopplevelsen bedre, bilspill f.eks. Såklart setter man ikke på musikk i bakgrunnen dersom man spiller solo-campaign i et rpg-spill f.eks :D

Husker det var digg å spille THPS4 med egen musikk, gjorde spillet til en mye bedre opplevelse, selv om akkurat det spillet hadde veldig god musikk ifra før.

Skrevet

Hva er vitsen med å høre på musikk mens man spiller?

Er ikke spillingen i seg selv nok stimuli?

Liker som regel musikken i spillene jeg spiller veldig godt, men det er vel sikkert noen som ikke gjør det også.

Husker spessielt godt Forza 3 og Just Cause 2 som jeg spilte endel på 360. Disse hadde jeg nokk ikke klart å spilt så lenge som jeg gjorde uten egen musikk. Forza hadde veldig kjedelig musikk ( i min mening ) og musikk eksisterte omtrent ikke i JC2.

I spill som Uncharted ville man selvfølgelig ikke brukt en slik funksjon ( utenom kanskje i multiplayer ), men finnes mange spill hvor denne funksjonen er kjekk å ha.

I GTA5 på PC f.eks så slår jeg på winamp og skrur av lyden på spillet når jeg skal spille på nytt gjennom første heistet. Lei av å høre dialogen til lester.

Skrevet

Tydeligvis forskjell på folk ja :) Det første jeg gjør i bilspill er å skru av ALL musikk. Jeg vil kun høre lyden fra bilene. Musikk er er forstyrrende element.

Skrevet

uh man kan jo gjøre dette nå bare åpne medie spilleren på høyre kanten av skjermen og spille stayin alive eneste er at man får en kant på siden av skjermen så man må ha lit mindre skjerm

Skrevet (endret)

dude, vennligst bruk punktum og komma i setningene dine, man får vondt i hodet av å lese posten din. og jeg måtte lese den to ganger for å få med meg alt.

btw, var det noen som vet noe om fargevalget på den nye xboxen som kommer i høst? har bare sett den i hvit, og det er ikke aktuelt. svart er best.

Endret av Spirre
Skrevet

Som XboxOne-eier har jeg virkelig håp om at det kommer en Spotify-app på plass. I spill med bakgrunnsmusikk kan jeg gjerne høre på min egen, men først og fremst vil jeg ha noe som funker enkelt på hovedsystemet i stua.

Håper jeg på Spotify forgjeves, tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...