Gå til innhold

Kontantkort: Hvem tillater inaktiv bruk lengst før sperring?


Anbefalte innlegg

Trenger igjen å ha et ekstra tlf. nummer med kontantkort. Da jeg tidligere fikk et et nummer deaktivert pga manglende bruk i to måneder. Ønsker jeg innspill på hvem som har kontantkort, med lengst mulig ikke bruk, før nummer slettes.

Nå vil jeg prøve å huske å bruke det av og til, men det er kjedelig å miste nummer og det man har på kontantkort pga inaktiv bruk. Hvis noen tillater inaktiv bruk i over to måneder, går det fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for innspill hadde et kontantkort som ble stengt etter to måneder inaktivitet, det var fra en av de små aktørene (noen år siden dette her).

Priser på ringing og sms er ikke viktig (forskjellene er små). Det har vært vanskelig å finne vilkår for aktivitetskrav før stenging av kort hos leverandørene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Chess må man ha utgående samtale/datatrafikk innen 6 måneder for at ikke nummeret skal bli stengt. Og man må fylle minimum 75 kroner hvert halvår eller noe... Har et par mobiler med kontantkort fra Chess men husker ikke nøyaktig kravene :) jeg synes det er greiest å forholde seg til 6mnd for alt.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...