Nicklas Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Hei Når jeg er inne på internett så er internetten min fryktelig treig. Den har aldrig vært sånn før, og det er ikke linja. Det er akkurat som om explorer henger seg opp. ' Vet noen hvorfor det ? Håper på mange gode svar ....
FenrisC0de Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Internet Explorer er en dårlig web browser som ikke har blitt ordentlig oppdatert på lang stund, prøv heller og installer den norske Opera, som etter min mening er en av de beste browserne der ute. Du kan laste den ned gratis Her
Lucifer 666 Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Jeg kan også anbelfale Opera på det sterkeste. Den er desuten raskere enn IE. Dette merker jeg selv med 1024 linja mi...
Nicklas Skrevet 24. november 2003 Forfatter Skrevet 24. november 2003 ok ... Jeg har byttet til Opra nå og den var helt normal men Explorer har jo aldrig vært sånn treg før, vet dere grunnen til det ?
Lucifer 666 Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Har du kjørt Ad-Aware i det siste? Kan være en del spyware som sinker IE. Cookies mappen bør også ryddes i med jevne mellomrom. Men har du begynt med Opera nå så burde du teste det ut i noen dager. Du går neppe tilbake til IE når du først har fått "feelingen" med Opera....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå