MiSP 185 Report post Posted June 7, 2016 Er ute etter hjulblokker, altså kileformede objekter av fortrinnsvis billig sort som plasseres foran/bak hjul for å sørge for at bilen ikke ruller under reparasjon. Har ikke funnet på biltema eller Clas Ohlson, mulig fordi jeg ikke aner hva det egentlig heter. Kan noen peke meg i riktig retning? (Jeg vet at jeg kan bruke en hel rekke ting til dette formålet, men jeg har ikke egnet treverk, murstein e.l. liggende.) Quote Share this post Link to post
Carpe Dam 1991 Report post Posted June 7, 2016 Er vel bare å stikke nesa innom Biltema og se etter en "hvasomhelst" som kan gjøre jobben. Nivåkloss for bobil vil kanskje fungere, eventuelt det de kaller "dekkplate" Quote Share this post Link to post
E.C. 2091 Report post Posted June 7, 2016 Heter stoppekloss, BilXtra ser ut til å ha noen. Jeg synes at utvalget i Norge er såpass dårlig så jeg har bestilt noen fra Ebay for et par dager siden. Quote Share this post Link to post
Isbilen 14345 Report post Posted June 7, 2016 (edited) Hæ, har ikke Biltema dette? EDIT: Her er i hvert fall: http://hengerdeler.com/category/stopp-blokk-for-tilhenger-hjul-og-campingvognshjul-507/ Edited June 7, 2016 by Isbilen Quote Share this post Link to post
Snylter 4362 Report post Posted June 7, 2016 Maxbo har dette, det selges som 2x4" og kan tipasses på egenhånd for å få riktig vinkel. 2 Quote Share this post Link to post
MiSP 185 Report post Posted June 7, 2016 Takk for mange innspill, merker denne som løst. Quote Share this post Link to post