Gå til innhold

Telenor lanserer SWAP – lar deg skifte telefon hvert år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er for de som vil ha nyeste telefon hele tiden.

Moderne mobiler er blitt så gode at de fort duger i 2-3-4 år for oss med normale behov.

Jeg kjøpte meg en Xiaomi Note 3 pro til 2000.- fra Kina.

Regner med å ha denne et par år. Så da blir prisen 100kr pr måned. Med ICE 1GB til 99.- så blir det ca 200.- pr måned. Ser ingen grunn til å bruke mer penger enn det, men andre har nok heftigere bruksmønstre.

 

Fordelen med ICE, er at det går over til tregbånd etter kvoten er brukt opp. Dvs at man vil kunne bruke mail, meldinger etc ut måneden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er for de som vil ha nyeste telefon hele tiden.

Moderne mobiler er blitt så gode at de fort duger i 2-3-4 år for oss med normale behov.

Jeg kjøpte meg en Xiaomi Note 3 pro til 2000.- fra Kina.

Regner med å ha denne et par år. Så da blir prisen 100kr pr måned. Med ICE 1GB til 99.- så blir det ca 200.- pr måned. Ser ingen grunn til å bruke mer penger enn det, men andre har nok heftigere bruksmønstre.

 

Fordelen med ICE, er at det går over til tregbånd etter kvoten er brukt opp. Dvs at man vil kunne bruke mail, meldinger etc ut måneden.

Samme med Telia, etter kvoten går man ned til ISDN ca vist man ikke betaler :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, fikk denne beskjeden av Telenor i dag;

 

"Det andre betyder at om du kjøper en telefon med Swap i dag. Og f.eks. ønsker å swappe denne etter 12mnd må du ha aktivt Frihet eller UNG nummer hos Telenor. Har du portert til annen operatør må du da portere nummeret til Telenor på nytt eller opprette nytt nummer når du swapper."

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...