Gå til innhold

Sykkel klistremerker..


XxoscxX

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t8fn5F

Synes synd på trådstarter som blir kritisert av "bedrevitende" kun fordi han har lyst til å merke SIN EGEN sykkel med SINE EGNE valgte klistremerker.

Ja noen har jo såpass horisont at alle som ikke som dem, er idioter....

 

Det finnes jo en mulig forklaring på det fenomenet...

https://no.wikipedia.org/wiki/Dunning-Kruger-effekten

 

 

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og du burde ikke lyve for å vinne en diskusjon eller å virke tøff ovenfor ukjente på ett diskusjonsforum ;)

Nå forstår jeg ikke hva du mener.. Jeg har proffe venner, men mente ikke å tøffe meg på noen som helst måte med det.., så jeg lyver ikke heller. Men nå synes jeg du venligst kan finne en annen samtale å diskutere på, for nå er jeg lei av kommentarene dine:)

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hva TS egentlig ønsker å oppnå med slike klistremerker. Har man en "fet" sykkel med passende komponenter, vil et trent øye, og forsåvidt andre også, ha null problemer med å se det, hvis målet er å vise alle hvor fet sykkel man har. Hvis man f.eks. har Shimano Ultegra, et ganske bra girsystem for racer/CX som gjerne indikerer en påkostet sykkel, vil det som regel stå nettopp Shimano Ultegra på for- og bakskifteren. Jeg har selv ingen klistremerker på syklene mine som jeg har klistret på selv, men det har skjedd mer enn en gang at folk har sagt "fet sykkel", bare ved å se på den.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hva TS egentlig ønsker å oppnå med slike klistremerker. Har man en "fet" sykkel med passende komponenter, vil et trent øye, og forsåvidt andre også, ha null problemer med å se det, hvis målet er å vise alle hvor fet sykkel man har. Hvis man f.eks. har Shimano Ultegra, et ganske bra girsystem for racer/CX som gjerne indikerer en påkostet sykkel, vil det som regel stå nettopp Shimano Ultegra på for- og bakskifteren. Jeg har selv ingen klistremerker på syklene mine som jeg har klistret på selv, men det har skjedd mer enn en gang at folk har sagt "fet sykkel", bare ved å se på den.

Bare så det er sagt, så står du å diskuterer med et barn her.. For det andre, er det ikke for at andre skal si at du har "fet sykkel". Det er for at jeg synes det ser bedere ut, dessuten kjønner jeg ikke hvorfor dere egt bryr dere:)

Det du sier er jo uansett så usakelig så det er ikke no vits å diskutere engang..;)

Endret av XxoscxX
Lenke til kommentar

Da du startet tråden var det ikke lett å gjette at du var et barn, men etter du la inn bilde ser vi det.

Lykke til med syklingen, kjør forsiktig!

Samme sier jeg.

 

Og husk, når du sykler i trafikken har du samme plikter som biler og andre motoriserte kjøretøyer. Det er nok av syklister som kjører som griser, håper ikke du blir blant disse.

Lenke til kommentar

Det er enda fler bilister og motorsyklister som kjører som griser og dermed utgjør en mye større fare for mykere medtrafikkanter. Vi syklister, både pendlere og mamils er en utsatt og utskjelt gruppe. Dessverre finnes det idioter både på to og fire hjul. Når det er sagt; ta på hjelmen, følg trafikkreglene, bruk vanlig folkeskikk og sykle som du har ferdigheter til :)

 

Og angående de klistremerkene så er det bare å bruke en hårføner for å varme opp limet og fjerne de hvis du ombestemmer deg senere. Bruk rødsprit eller limfjerner for å ta bort alle limrestene :)

Endret av Dahlsveen87
Lenke til kommentar

 

Da du startet tråden var det ikke lett å gjette at du var et barn, men etter du la inn bilde ser vi det.

Lykke til med syklingen, kjør forsiktig!

 

Samme sier jeg.

 

Og husk, når du sykler i trafikken har du samme plikter som biler og andre motoriserte kjøretøyer. Det er nok av syklister som kjører som griser, håper ikke du blir blant disse.

Sykler terreng så

 

Sykler ikke mye på veien da jg sykler terreng

Takk:)

Lenke til kommentar

He

Det er enda fler bilister og motorsyklister som kjører som griser og dermed utgjør en mye større fare for mykere medtrafikkanter. Vi syklister, både pendlere og mamils er en utsatt og utskjelt gruppe. Dessverre finnes det idioter både på to og fire hjul. Når det er sagt; ta på hjelmen, følg trafikkreglene, bruk vanlig folkeskikk og sykle som du har ferdigheter til :)

 

Og angående de klistremerkene så er det bare å bruke en hårføner for å varme opp limet og fjerne de hvis du ombestemmer deg senere. Bruk rødsprit eller limfjerner for å ta bort alle limrestene :)

Er helt enig:)

Takk for tipset, jg pleier å gjøre det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...