Gå til innhold

E3: TESVI (Skyrim 2)?


Anbefalte innlegg

Nå som det meste er releaset av dl til Fallout 4, og BGS skal til E3. Er det ikke en viss sjangs for at TESVI blir annonsert? (enten det eller en av de nye ip'ene?)

 

http://en.yibada.com/articles/123463/20160514/the-elder-scrolls-6-the-elder-scrolls-6-release-date-the-elder-scrolls-the-elder-scrolls-skyrim-bethesda.htm

 

Hvor kommer ryktene om at spillet skal være Skyrim 2 ifra? Ville i så fall være å gå vekk ifra tidligere oppskrift med ny provins for hvert spill.

 

http://tech.firstpost.com/gaming/bethesda-may-wait-till-2017-to-announce-elder-scrolls-vi-315168.html

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tja, ifølge den første artikkelen du postet er det noe Pete Hine skal ha kalt spillet i et intervju. Men i følge den samme artikkelen virker det ikke som om det betyr at spillet faktisk skal foregå i Skyrim.

 

Jeg satt nettopp og så på denne videoen. Hvis tingene fyren sier stemmer, så er det jo ihvertfall litt mer interessant enn en standard spekulasjonsvideo.

 

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Håper de drøyer den noen år, og revitaliserer serien med en helt ny motor, og noe som føles nytt.

Begynner å bli mange spill fra Bethesda med de samme problemene og manglene.

Fantastiske spill på sin måte, men tiden er kommet for å ta serien et "stort" steg videre om de skal komme med noe nytt. IMO

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, ifølge den første artikkelen du postet er det noe Pete Hine skal ha kalt spillet i et intervju. Men i følge den samme artikkelen virker det ikke som om det betyr at spillet faktisk skal foregå i Skyrim.

Det var slik jeg tolket artikkelen også.

 

Jeg satt nettopp og så på denne videoen. Hvis tingene fyren sier stemmer, så er det jo ihvertfall litt mer interessant enn en standard spekulasjonsvideo.

 

Jeg sitter med en følelse av at Greenheart er mer TESO.
Lenke til kommentar

 

Holder en knapp på Elder Scrolls V: Anniversary Edition i år [klipp]

Hva er det? Skyrim med bedre grafikk?

 

Det er bare spekulasjon fra min side, men jeg ser for meg at en slik gjenutgivelse av Skyrim vil få bedre grafikk ja. Nå er det hovedsaklig konsollutgaver til PS4 og XBO jeg tenker på, for jeg antar at PC-versjonen kommer fortsatt til å se best ut (mtp mods).

Lenke til kommentar

 

 

Holder en knapp på Elder Scrolls V: Anniversary Edition i år [klipp]

Hva er det? Skyrim med bedre grafikk?

 

Det er bare spekulasjon fra min side, men jeg ser for meg at en slik gjenutgivelse av Skyrim vil få bedre grafikk ja. Nå er det hovedsaklig konsollutgaver til PS4 og XBO jeg tenker på, for jeg antar at PC-versjonen kommer fortsatt til å se best ut (mtp mods).

 

Ja, det er jo en mulighet for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...