Gå til innhold

Tilhenger av masseinnvandring steinet


Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/frankrike/angrep-thommessen-med-stein/a/146312/


MUREAUX (VG) En stein sneiet hodet til Olaf Thommessen (40) da rasende ungdom angrep det norske følget i forstaden Mureaux utenfor Paris i går.


Nestlederen i Venstre er i Frankrike for å lære om forholdene knyttet til integrering og innvandring. I forstadene fikk han selv føle den voldelige stemningen på kroppen. En gruppe innvandrerungdommer med ulik etnisk bakgrunn truet Thomessen og resten av følget.


- Kom dere vekk, skrek flere titalls ungdommer før steiner ble pælmet etter Thommessen, hans kolleger og VGs journalist og fotograf.


  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker mer at du utnytter forumet som din personlige såpeboks. Det er forsåvidt helt greit i Oppslagstavlen, men du lager ikke et sterkt argument med kvantitet over kvalitet. Skal man plukke i saker som har hendt de 10 siste årene så kan man argumentere for mye rart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tenker mer at du utnytter forumet som din personlige såpeboks. Det er forsåvidt helt greit i Oppslagstavlen, men du lager ikke et sterkt argument med kvantitet over kvalitet. Skal man plukke i saker som har hendt de 10 siste årene så kan man argumentere for mye rart.

 

Hva mener du med "såpeboks" ? Jeg forstår ikke det begrepet

Lenke til kommentar

Folk som står på såpebokser på Karl Johan og skriker ut sine meninger.

 

Isåfall så er svaret et rungende : Ja.

 

Jeg kommer til å skrike imot skjebnen Sverige har blitt beseglet med til den dagen jeg dør. Hvorfor? Fordi jeg ønsker at mine barn og barnebarn skal vokse opp i det samme trygge Norge som jeg vokste opp i.

 

Jeg ønsker ikke at Norge skal ende opp som Sverige. Så derfor bruker jeg min demokratiske rett og ytringsfrihet til å tale galskapen imot

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og føler du at du oppnår noe ved å bruke retten og friheten din på denne måten? Eller sitter du bare og roper i et ekkokammer uten å nå noen som ikke allerede har gjort seg opp en mening?

 

Jo, jeg vet at det har mening. Jeg er godt kjent på 2 andre forum og jeg har fått over 100 tilbakemeldinger på de 2 forumene. 

 

Så om jeg kan overbevise 100 folk til å stemme for å beholde Norge trygt og godt, så ja, da er det verdt det. Men 100 er ikke nok 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva med alle de du skyver i motsatt retning ved å polarisere debatten? Den største fienden til innvandringskritiske er innvandringskritiske med svake argumenter som lekker som en sil, der det f.eks blir flaut å stemme FrP fordi du ikke vil sammenlignes med den arbeidsledige hobbyrasisten Atle Ronny, i VG sitt kommentarfelt, eller være på samme side som Holocaust-benektere som nettopp har tatt seg interesse i å lese Mein Kampf.

 

Dommedagsprofetene overbeviser ingen andre enn de som allerede er dypt i kaninhullet. Dommedagsprofetene er heller klovner som undergraver seriøse problemstillinger. Polarisering av debatten er det som har gjort det vanskelig å faktisk ha et subjektivt syn på innvandring. Jeg har ikke sett en saklig tråd om innvandring i Politikk og Samfunn på lang tid uten at det kommer en eller annen uforutsett tangent der man syter over muslimske kalifat, dommedager, jøder, illuminati eller muh cucks.

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den største fienden er kontrollert opposisjon slik som deg Gavekort. 

 

Faktumet at du tror jeg er for masseinnvandring viser hvor sterk "oss og dem"-mentaliteten er her inne.

 

Alt er venstrevridd når man er høyreradikal, og alt er en opposisjon når man lever i en boble. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og føler du at du oppnår noe ved å bruke retten og friheten din på denne måten? Eller sitter du bare og roper i et ekkokammer uten å nå noen som ikke allerede har gjort seg opp en mening?

 

Greit å bruke den mens man fortsatt kan, når sharia tar over forsvinner jo den muligheten. :)

Endret av geita_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...