Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fortelle at jeg ønsker sex?


Anbefalte innlegg

Jeg har kjempe lyst til å ha sex med en gutt som bor over meg. Vi har kommet i kontakt før, men det var bare i fylla. Da vi rota i fylla var jeg redd for å falle for han, derfor nektet jeg å ha sex med han (jeg vil ikke oppleve å få følelser for noen under studietiden min).

 

Nå har det snart gått ett år etter den episoden og jeg har innsett at jeg bare er seksuelt tiltrukket av han. Han skal flytte snart og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal fortelle han dette. Vi er begge studenter og det er siste året hans. 

 

Jeg er en jente og vet at det ikke er fint at jenter tar direkte første steget :p Har dere noe tips om hvordan jeg kan fortelle han at jeg har lyst på han uten å virke trengende? Han flytter snart og det er ett eller annet med meg som sier at jeg bør ta sjansen hos han. Andre gutter frister ikke :/ 

Anonymous poster hash: dad83...f22


Anonymous poster hash: dad83...f22



Anonymous poster hash: dad83...f22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg er litt rar, men jeg foreslår du forteller han det rett ut.

Skjønner at du er litt sjenert så ta det når du er dritings. Da kan du skylde på fylla om det går galt. Og hvis ikke det går galt, ja da er det ikke noe problem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja noen er fint nødt til å gjøre et fremstøt her, ellers blir det undrings ettermæle av det her hehe

Er du heit forresten? For å være dønn ærlig: Hadde ei burugle revet tak i meg og sagt "I want you inside me, and I want you now" i oppgangen ville jeg blitt frastøtt. Kanskje ikke alle er sånn, men jajo jeg tror da det

Endret av jonas_srt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg blir så lei meg når folk begrenser seg ved å nekte seg selv å få følelser for noen... Elsk hardt og brutalt, hver eneste dag.

Lenke til kommentar

Ikke ta det når du er dritings. For det første er det ingenting som er så usexy som en dritings, sprengkåt dame (prøv å bytt om på kjønnene, så ser du hva jeg mener), for det andre så blir fyren en voldtektsmann hvis han har sex med deg når du er dritings.

 

I tillegg er det bare generelt en utrolig dårlig idé å bruke alkohol som problemløser, uansett hva problemet er - bortsett fra ved desinfeksjon av overflater.

 

Kvinn deg opp og få gitt beskjed til denne karen.

 

Ellers er jeg enig med CrvenaZvezda - livet er for kort til å nekte seg å føle noe. Sparer du på følelsene? Det er ikke slik at de går tomme. Du får bare ett liv - gjør det interessant og spennende, ikke flatt og kjedelig.



Anonymous poster hash: d3fb4...b3f
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er en jente og vet at det ikke er fint at jenter tar direkte første steget :p

 

 

Jeg vil si det er motsatt, tror de aller fleste gutter setter pris på en jente som tar initiativ og går for det hun vil ha. Du trenger ikke gjøre det noe komplisert, bare spør han på melding eller i oppgangen om han vil komme til deg og ta et glass vin til helgen f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja noen er fint nødt til å gjøre et fremstøt her, ellers blir det undrings ettermæle av det her hehe

 

Er du heit forresten? For å være dønn ærlig: Hadde ei burugle revet tak i meg og sagt "I want you inside me, and I want you now" i oppgangen ville jeg blitt frastøtt. Kanskje ikke alle er sånn, men jajo jeg tror da det

Jeg vil si jeg er ganske greit se på, han ser mye på meg når han ser meg i edru tilstand også. Tenker å bare gå opp til han i i ført kun badekåpe.. men hvis jeg bare var så tøff....  skal prøve mitt beste. Håper ikke jeg er feig bare :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja noen er fint nødt til å gjøre et fremstøt her, ellers blir det undrings ettermæle av det her hehe

 

Er du heit forresten? For å være dønn ærlig: Hadde ei burugle revet tak i meg og sagt "I want you inside me, and I want you now" i oppgangen ville jeg blitt frastøtt. Kanskje ikke alle er sånn, men jajo jeg tror da det

Jeg vil si jeg er ganske greit se på, han ser mye på meg når han ser meg i edru tilstand også. Tenker å bare gå opp til han i i ført kun badekåpe.. men hvis jeg bare var så tøff....  skal prøve mitt beste. Håper ikke jeg er feig bare :D

 

 

 

Anonymous poster hash: dad83...f22

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...