Gå til innhold

Snike inn på Landstreff


Annnol

Anbefalte innlegg

Jeg og tre andre vurderer å snike oss inn på landstreff Stavanger, dette pga alle billettene er utsolgt og de som selger billettene sine nå skal ha langt over den originale prisen.

 

Anyhow, er det noen som har noen tips? Hvor bør man eventuelt snike seg inn der? Og er det noen her som har gjort det på noen landstreff før?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjør på, snik dere inn! 

Men hvis dere ikke skal gjøre det, så se på facebook-arrangementet og finn.no, jeg tror det er flere som selger!

 

Har sjekket på Facebook, men folk tar av helt med prisene der, selger for det dobbelte liksom. Men tror du det er god sjanse for å komme inn om man sniker seg inn? Prøvde å sjekke hvor på kartet det er størst sjanse for at det ikke merkes, men skjønte lite av det.

Lenke til kommentar

Jeg og tre andre vurderer å snike oss inn på landstreff Stavanger, dette pga alle billettene er utsolgt og de som selger billettene sine nå skal ha langt over den originale prisen.

 

Anyhow, er det noen som har noen tips? Hvor bør man eventuelt snike seg inn der? Og er det noen her som har gjort det på noen landstreff før?

Prisene på billetter stuper i bakken rett før landstreffet.

Endret av Rudde
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snek meg inn på Landstreffet til Fredriksten festning, gikk fint det men var der ikke så lenge, altså uten russebukse.

Bare finn noen russ som står ved gjærdene så hjelper de deg nok inn, det gjorde de hvertfall der.

 

Mitt tips er å gå til stor scenen og still deg midt i folkemengden, enklere å ikke bli tatt da.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Snek meg inn på Landstreffet til Fredriksten festning, gikk fint det men var der ikke så lenge, altså uten russebukse.

Bare finn noen russ som står ved gjærdene så hjelper de deg nok inn, det gjorde de hvertfall der.

 

Mitt tips er å gå til stor scenen og still deg midt i folkemengden, enklere å ikke bli tatt da.

 

Lykke til!

 

Flere av vennene mine gjorde det samme, men hadde på russeklær da. Fredriksten er jo utrolig lett å snike seg inn på, men tenker kanskje Stavanger har vanskeligere forhold, evt. bedre gjerder satt opp?

Lenke til kommentar

Det er ikke lovling å selge billetter til overpris i Norge.

Kjøp billettene til overpris, og krev differansen tilbake av selger.

 

https://lovdata.no/artikkel/videresalg_av_billetter__«svartebors»/1278

 

Det er ulovlig,

men ikke straffbart, noe som gjør dette til en idiotisk lov,

i teorien kan man kreve tilbake pengene,

men viss det er snakk om en privatperson som selger billettene,

kan du leite lenge etter de pengene,

det hjelper lite å klage til Forbrukerombudet.

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

 

Kjør på, snik dere inn! 

Men hvis dere ikke skal gjøre det, så se på facebook-arrangementet og finn.no, jeg tror det er flere som selger!

 

Har sjekket på Facebook, men folk tar av helt med prisene der, selger for det dobbelte liksom. Men tror du det er god sjanse for å komme inn om man sniker seg inn? Prøvde å sjekke hvor på kartet det er størst sjanse for at det ikke merkes, men skjønte lite av det.

 

 

Du er sikkert den første som synes billettene er dyre og har tenkt på å snike seg inn, så det går nok bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...