Gå til innhold

Max Payne 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte gjennom spillet idag, personlig likte jeg 2eren bedre enn 1eren, pga bedre story, mer personlighet i Maxs skikkelse, bedre atmosfære og bedre gameplay... Maxe Payne spillene er ikke på noen måte noen A+ spill, de er alt for begrensete begge to... for dårlig level design, dårlig balanse i våpnene og dårlig replay value... Men det var som en grei action film, underholdene og fengende mens det stod på, men som NoLimit sa, man glemmer det med det samme man ejecter cden...

Lenke til kommentar

Jeg likte 1'rn godt. Har spilt en drøy time i 2'rn nå, og er mektig imponert. Kjører med alle detaljer på maks, inkl. FSAA og AF i 1600x1200 på et Radeon 9800XT kort og det ser veldig lekkert ut. Synes historien så langt utfolder seg godt. Gir meg en god film-følelse hele spillet. Veldig bra synes jeg fysikken er, hvordan folk faller når man skyter, hvordan ting ramler ovende når man dytter til de eller skyter de. Ragdoll effekt eller hva søtten det heter. Kan jo bare begynne å glede seg til Half Life 2 og fysikkmotorn (og grafikken) der.

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Max Payne 2 kortere enn enern? Brukte jo bare 8 timer på Max Payne? Akk.... :grumpy:

 

(Har altså ikke spilt max payne 2 ennå)

Max Payne 2 runnes på 3-4 timer. Et nydelig spill men altor kort, men det er vel mye arbeid i vær scene.

 

Det skulle vært en mulitplayer del, type "survival" brettene men uten bullettime. Kunne blitt morro.

Lenke til kommentar

Jada, vi vil gjerne at Max Payne 2 skal være lenger, fordi det er så ekstremt bra! Men ville det ikke ødelegge spillet å dra historien enda lenger ut? Jeg mener, nå er spillet intenst fengende og har en fantastisk historie fra begynnelse til slutt. Det ville bare gjøre det mer kjedelig hvis de lagde spillet lenger.

 

 

Max Payne 2 må nesten ses på som en film, og det er da langt til film å være :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...