Gå til innhold

Europas fremtid?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer litt på nå som yttergrensene er sprengt og schengen står i veien for grensekontroll, hvilke tiltak må settes inn for å få kontroll? og avtalen mellom EU og Tyrkia er for meg ren galskap. 

 

Så jeg lurte litt på hvilke tiltak dere her på forumet mener er nødvendige for å få kontroll på grensene. Hvis Europa ikke får kontroll kommer dette til å få fatale konsekvenser. Dette har vi allerede sett med terrorangrep, voldtekt, vold og menneskesmugling. Eksempel under:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=sEeXd9b01uY

https://www.youtube.com/watch?v=JTAH86qg4l8

https://www.youtube.com/watch?v=MD8GSyLaxrI

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Framtiden er borgerkrig og etnisk rensing, enten av de som har bodd her i tusenvis av år eller av de som har invadert europa i nyere tid.

Jeg er halvt norsk og halvt gambisk. Jeg ser at denne utviklingen ikke går og jeg håper da virkelig ikke på etnisk rensing. Europa må ha en felles løsning på dette og med Obama som enda styrer USA kan man ikke forvente mye. 

Lenke til kommentar

Framtiden er borgerkrig og etnisk rensing, enten av de som har bodd her i tusenvis av år eller av de som har invadert europa i nyere tid.

 

Tull.

At du velger å spre frykt enn fakta får bli din sak.

En god integrering vil sørge for at de som kommer til landet har noe å bidra med og fører landet vårt videre , en dårlig integrering vil gi ekstra belastning på samfunnet vårt og videre problemer på flere nivå.

 

Det finnes nå en del personer som velger å spre redsel i vårt Norske samfunn på flere nivå , dette er rasister og personer som bruker usikkerheten og ikke minst problemene som store mengder asylsøkere forårsaker for å fremme sitt synspunkt på at Norge kun er for etnisk Norske.

 

At innvandring / asyl innebærer en stor mengde problemer er ikke fleip , men som det siviliserte og avanserte samfunnet vi er har vi både fagfolkene som vi behøver for å håndtere en slik situasjon og ikke minst kunnskapen, men vi må mobilisere på flere områder for å faktisk ta tak i denne situasjonen for å passe på våre egne landsmenn og de som nå kommer til Norge.

Lenke til kommentar

 

Framtiden er borgerkrig og etnisk rensing, enten av de som har bodd her i tusenvis av år eller av de som har invadert europa i nyere tid.

 

Tull.

At du velger å spre frykt enn fakta får bli din sak.

En god integrering vil sørge for at de som kommer til landet har noe å bidra med og fører landet vårt videre , en dårlig integrering vil gi ekstra belastning på samfunnet vårt og videre problemer på flere nivå.

 

Det finnes nå en del personer som velger å spre redsel i vårt Norske samfunn på flere nivå , dette er rasister og personer som bruker usikkerheten og ikke minst problemene som store mengder asylsøkere forårsaker for å fremme sitt synspunkt på at Norge kun er for etnisk Norske.

 

At innvandring / asyl innebærer en stor mengde problemer er ikke fleip , men som det siviliserte og avanserte samfunnet vi er har vi både fagfolkene som vi behøver for å håndtere en slik situasjon og ikke minst kunnskapen, men vi må mobilisere på flere områder for å faktisk ta tak i denne situasjonen for å passe på våre egne landsmenn og de som nå kommer til Norge.

 

Vel jeg er ikke etnisk norsk og jeg frykter denne utviklingen vil rive norsk kultur i filler. Og når imamer hyller terrorangrep så kan jo en begynne å lure. Ingen Europeiske land har fått til særlig vellykket integrering, har du noe forslag til hva vi kan gjøre annerledes? hvordan skal vi forebygge radikalisering? Hvordan skal vi få de jobb osv når hele Europa sliter. 

 

Du vet like godt som meg at en som kommer til Europa som er i 20-30 årene, aldri gått skole ikke har store muligheter for å bli en stor ressurs for landet. Og denne videoen forteller nøyaktig hvorfor å ta imot utdannende fra tredje verden ikke er bra for fattige land.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du vet like godt som meg at en som kommer til Europa som er i 20-30 årene, aldri gått skole ikke har store muligheter for å bli en stor ressurs for landet. Og denne videoen forteller nøyaktig hvorfor å ta imot utdannende fra tredje verden ikke er bra for fattige land.

 

Så man skal avvise de uten utdanning fordi de ikke vil "bidra" til Norge (les være netto skattebetalere), og man skal avvise de med utdanning fordi det er behov for dem i deres hjemland (formodentlig som netto skattebetalere).

 

Eventuelt kunne du ha argumentert at man burde slippe inn de velutdannede fordi de ville bidra til Norge (ie være en netto skattebetalere), samt at man burde slippe inn de uten utdanning av hensyn til deres hjemland (for at de ikke skal være en byrde der).

 

:)

Lenke til kommentar

 

Du vet like godt som meg at en som kommer til Europa som er i 20-30 årene, aldri gått skole ikke har store muligheter for å bli en stor ressurs for landet. Og denne videoen forteller nøyaktig hvorfor å ta imot utdannende fra tredje verden ikke er bra for fattige land.

Så man skal avvise de uten utdanning fordi de ikke vil "bidra" til Norge (les være netto skattebetalere), og man skal avvise de med utdanning fordi det er behov for dem i deres hjemland (formodentlig som netto skattebetalere).

 

Eventuelt kunne du ha argumentert at man burde slippe inn de velutdannede fordi de ville bidra til Norge (ie være en netto skattebetalere), samt at man burde slippe inn de uten utdanning av hensyn til deres hjemland (for at de ikke skal være en byrde der).

 

:)

 

Ja, det kunne jeg, men det gjør jeg ikke. Jeg mener at Europa må ha en felles asylpolitikk og at schengen og dublin ikke er noe godt for å få kontroll over utfordringene. 

 

Men du kan vel gjerne fortelle meg hva som er bra for opprinnelse landet til vedkommende som kommer til Norge?

 

Kjenner en fra Filippinene som tok sykepleier utdannelse og dro rett til Norge, hvordan hjelper det Filippinene?

 

Jeg er ganske så sikker på at Mr ' Oboy er en av våre kjente tidligere medlemmer , må bare beklage og si at denne taktikken er brukt før og det er lett gjennomskuelig når man utgir seg for en etnisitet man ikke er...

Nope, er nye her. 

Endret av Mr. O'Boy
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg har cirka null tillit til at de som er oppvokst i en islamsk kultur forstår begreper som demokrati, medmenneskelighet, ytringsfrihet, religionsfrihet, seksuell frihet osv. I deres verden er vold lov, kvinner har ingen verdi og om du ikke gjør uforbeholdent knefall for den despotiske Allah og Mohammed så er død den eneste utvei for deg. Steng grensene, eller se det som var et bra land å leve i gå fullstendig i oppløsning.

Lenke til kommentar

 

Framtiden er borgerkrig og etnisk rensing, enten av de som har bodd her i tusenvis av år eller av de som har invadert europa i nyere tid.

 

Tull.

At du velger å spre frykt enn fakta får bli din sak.

En god integrering vil sørge for at de som kommer til landet har noe å bidra med og fører landet vårt videre , en dårlig integrering vil gi ekstra belastning på samfunnet vårt og videre problemer på flere nivå.

 

Det finnes nå en del personer som velger å spre redsel i vårt Norske samfunn på flere nivå , dette er rasister og personer som bruker usikkerheten og ikke minst problemene som store mengder asylsøkere forårsaker for å fremme sitt synspunkt på at Norge kun er for etnisk Norske.

 

At innvandring / asyl innebærer en stor mengde problemer er ikke fleip , men som det siviliserte og avanserte samfunnet vi er har vi både fagfolkene som vi behøver for å håndtere en slik situasjon og ikke minst kunnskapen, men vi må mobilisere på flere områder for å faktisk ta tak i denne situasjonen for å passe på våre egne landsmenn og de som nå kommer til Norge.

 

Nope, ikke tull.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=hueHtOM5dTY

 

Integrering har ikke fungert med den "lille" innvandringen man har hatt til nå, og om du tror freden kan vare med den politikken og innvandringen man ser nå tar du feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei! Jeg lurer litt på nå som yttergrensene er sprengt og schengen står i veien for grensekontroll, hvilke tiltak må settes inn for å få kontroll?

 

Går det virkelig an å kalle seg Mr. Sjokolademelk og samtidig si man er halvt Gambisk når man diskuterer innvandring her inne? Jaja. Lukter troll lang vei. For litt siden var det en som kalte seg Finland som var like glad i youtube og samme temaer som deg.

Lenke til kommentar

 

Framtiden er borgerkrig og etnisk rensing, enten av de som har bodd her i tusenvis av år eller av de som har invadert europa i nyere tid.

 

En god integrering vil sørge for at de som kommer til landet har noe å bidra med og fører landet vårt videre , en dårlig integrering vil gi ekstra belastning på samfunnet vårt og videre problemer på flere nivå.

 

Det finnes nå en del personer som velger å spre redsel i vårt Norske samfunn på flere nivå , dette er rasister og personer som bruker usikkerheten og ikke minst problemene som store mengder asylsøkere forårsaker for å fremme sitt synspunkt på at Norge kun er for etnisk Norske.

 

 

 

Du forstår fremdeles ikke. Problemet er at de ikke er her for å INTEGRERE. De er her for å EROBRE. De vet at vi er svake, og de kommer for å grafse til seg så mye som mulig.

 

"Integreringen" kan aldri lykkes under slike forutsetninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei! Jeg lurer litt på nå som yttergrensene er sprengt og schengen står i veien for grensekontroll, hvilke tiltak må settes inn for å få kontroll?

 

Går det virkelig an å kalle seg Mr. Sjokolademelk og samtidig si man er halvt Gambisk når man diskuterer innvandring her inne? Jaja. Lukter troll lang vei. For litt siden var det en som kalte seg Finland som var like glad i youtube og samme temaer som deg.

 

Kan du utdype hvorfor det ikke går an? Det går fint an å diskutere innvandring om man er etnisk, halvt eller har pakistansk etnisk bakgrunn. Hvis du er så kritisk at du tror jeg er denne "Finland" så kan du sende meg mld så kan jeg motbevise deg. 

Lenke til kommentar

Jeg kjenner mange innvandrere som er imot innvandring. Det er ikke noe rart overhodet. Det er tvert imot svært logisk at selv folk som har kommet hit også ser hva som skjer - og kommer til samme konklusjon som mange av oss andre - at det nå har gått over stokk og stein og alle hauger.

Over halvparten av damene jeg har datet i mitt liv var innvandrere. Nesten alle dem var imot ytterligere ukontrollert innvandring, spesielt ifra islamske land.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...