Gå til innhold

Huawei P9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fikk akkurat en oppdatering på min P9 Plus. Ca. 550 mb.

 

Etter oppdateringen virker ikke Spotify eller Facebook. Andre med samme problem?

 

Kom OTA

Fungerer appene nå da?

Er det samme oppdatering som jeg la med bilde av?

 

Om ikke andre har oppdatert så har jeg. Og fleste apper (alle apper jeg har fungere ihvertfall). Filmweb(kino oversikt) måte jeg avinnstallere den gamle og innstallere den nye og den fungerte etterpå.(hadde ikke testet den før oppdatering, så er usikker på om det var Huawei oppdateringene som gjorde at den ikke virket...)

Lenke til kommentar

Etter å ha lest en del om Huawei P9, tror jeg at jeg vil anskaffe meg en. Det blir i så fall min første rene "kinatelefon", men jeg har hatt mange som er produsert i Kina, som de fleste av oss.

Har vært på nippet til å kjøpe Huawei flere ganger, men de har ikke vært god nok på kamera. Det virker at dette er blitt forbedret på 2016-modellene, så dermed skulle det ikke være noe i veien for Huawei. Det er klar den nye Mate Pro er ennå bedre enn P9, men den koster også over 8000 kr. Det virker som P9 er en meget bra telefon, spesielt når den koster mellom 4500 og 5000 kr.

Noen som har P9 som vil dele erfaringer? Hva er bra, hva er ikke bra? Tester jeg har lest har ofte mangelfulle resultater om antenne og video-opptak. Støtter telefonen VoLTE? Den er ikke oppført under støttede telefoner hos Telenor, men om den har denne funksjonen, kan det jo komme støtte på sikt.

Edit:

Hvordan er den på GPS og på Wi-fi?

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Etter å ha lest en del om Huawei P9, tror jeg at jeg vil anskaffe meg en. Det blir i så fall min første rene "kinatelefon", men jeg har hatt mange som er produsert i Kina, som de fleste av oss.

 

Nå har vi alle sikkert forskjellige definisjoner. Men for meg er en kinatelefon, en telefon primært produsert for det kinesiske markedet. Huawei P9 er laget og tilpasset for et internasjonalt marked, til tross for at den laget i Kina. Nå er jo som du indikerer uansett de fleste telefoner laget i Kina.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest en del om Huawei P9, tror jeg at jeg vil anskaffe meg en. Det blir i så fall min første rene "kinatelefon", men jeg har hatt mange som er produsert i Kina, som de fleste av oss.

 

Har vært på nippet til å kjøpe Huawei flere ganger, men de har ikke vært god nok på kamera. Det virker at dette er blitt forbedret på 2016-modellene, så dermed skulle det ikke være noe i veien for Huawei. Det er klar den nye Mate Pro er ennå bedre enn P9, men den koster også over 8000 kr. Det virker som P9 er en meget bra telefon, spesielt når den koster mellom 4500 og 5000 kr.

 

Noen som har P9 som vil dele erfaringer? Hva er bra, hva er ikke bra? Tester jeg har lest har ofte mangelfulle resultater om antenne og video-opptak. Støtter telefonen VoLTE? Den er ikke oppført under støttede telefoner hos Telenor, men om den har denne funksjonen, kan det jo komme støtte på sikt.

 

Edit:

 

Hvordan er den på GPS og på Wi-fi?

Har selv p9 pluss og synes den er såpass bra at jeg ikke gidder å vurdere mate9 engang, spesielt ikke samsung kopien pro.

Har hatt mange telefoner og dårlig batteri har alltid irritert meg, med p9 pluss er dette ingenting og tenke på, lader deg noen timer om morgenen og ferdig med det...

Bilde kvaliteten synes jeg også er meget bra, kvalitetsmessig er det en solid telefon som er like kjapp i dag som når jeg kjøpte den ny.

GPS og wi-fi er som alt annet på denne telefonen , det bare virker svært bra..

Lenke til kommentar

 

Etter å ha lest en del om Huawei P9, tror jeg at jeg vil anskaffe meg en. Det blir i så fall min første rene "kinatelefon", men jeg har hatt mange som er produsert i Kina, som de fleste av oss.

Har vært på nippet til å kjøpe Huawei flere ganger, men de har ikke vært god nok på kamera. Det virker at dette er blitt forbedret på 2016-modellene, så dermed skulle det ikke være noe i veien for Huawei. Det er klar den nye Mate Pro er ennå bedre enn P9, men den koster også over 8000 kr. Det virker som P9 er en meget bra telefon, spesielt når den koster mellom 4500 og 5000 kr.

Noen som har P9 som vil dele erfaringer? Hva er bra, hva er ikke bra? Tester jeg har lest har ofte mangelfulle resultater om antenne og video-opptak. Støtter telefonen VoLTE? Den er ikke oppført under støttede telefoner hos Telenor, men om den har denne funksjonen, kan det jo komme støtte på sikt.

Edit:

Hvordan er den på GPS og på Wi-fi?

 

Har selv p9 pluss og synes den er såpass bra at jeg ikke gidder å vurdere mate9 engang, spesielt ikke samsung kopien pro.

Har hatt mange telefoner og dårlig batteri har alltid irritert meg, med p9 pluss er dette ingenting og tenke på, lader deg noen timer om morgenen og ferdig med det...

Bilde kvaliteten synes jeg også er meget bra, kvalitetsmessig er det en solid telefon som er like kjapp i dag som når jeg kjøpte den ny.

GPS og wi-fi er som alt annet på denne telefonen , det bare virker svært bra..

 

 

Tusen takk for nyttig tilbakemelding! Får telefonen i posten i dag, så får vi se om jeg lar meg overbevise når jeg får prøvd den i praksis. Har i tillegg til tester, nå lest manualen, og det er en meget funksjonsrik telefon, med mange nyttige finesser.

 

Får teste den ut noen dager, også sammenkoblet med min LG G Watch R og lydanlegget i min Volvo S60 2015 mod.

Lenke til kommentar

Har selv p9 pluss og synes den er såpass bra at jeg ikke gidder å vurdere mate9 engang, spesielt ikke samsung kopien pro.

 

 

Jeg er ikke helt enig i at Mate 9 Pro er en "Samsung-kopi". Designet likner litt såklart, men Mate 9 Pro sin skjerm er mye bedre, og skjermen er nesten ikke kurvet i motsetning til S7 Edge. På alle områder enn vannresistanse og minnekortplass er Mate 9 Pro veldig mye bedre enn S7 edge, og den oppleves som en veldig annerledes telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...