Gå til innhold

Trenger Stor Hjelp


Anbefalte innlegg

Hei jeg har et super problem og lurte på om noen ville hjelpe meg. Jeg kjøpte et Powercolor 9800 Pro 128 Mb kort i forrige uke. Dessverre så stoppet viftten på kortet. Jeg skulle bytte det på Datakjeden i I Oslo men de fant et lite bulk på vifta og ikke ville bytte kortet så jeg kranglet litt og ga opp. Men så fikk jeg en ide fra en venn jeg dro ned til Datakejdeden på stovner og sa at jeg hadde fått dette kortet av enn venn som bursdags presang og ville bytte det der. Dem tok inn kortet men spurte etter kvitering.

 

Er det noen som er så snill og gidder og fortelle meg om de har kjøpt det samme kortet som meg på Datakjeden på stovner slik at jeg kan få bytta kortet mitt. Det hadde vert super snilt. Ellers kan jeg få problemer

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Juksemaker... Greit å være ærlig. Hent kortet hos Stovner og forsøk igjen i Oslo. Så lenge det ikke virkelig er deg som har laget den bulken på vifta så er jeg sikker på at du får byttet den uten problem. Be om å få prate med butikkansvarlig - de unge selgerne der skulle gått litt mer på skolen...

Lenke til kommentar

Sant det det er greit å være ærlig men når ikke butikksjefen engang tror på meg er det en annen sak. Jeg har ikke lagd bulken selv hvorfor skulle jeg ha gjort dette.

Jeg snakket lenge med sjefen ved Datakejden i Oslo men han bare sa at jeg ikke fikk byttet kortet derfor ble jeg veldig sur etterpå og tenkte meg å prøve på stovner istdenfor.

 

Noen andre som kan hjelpe med denne saken, eventuelt kan jeg bruke kviteringen fra oslo på stovner

Lenke til kommentar

Viften skal ikke bule seg under normalt bruk, hvis den gjør det så kan ikke brukeren holdes ansvarlig. Heller kan brukeren ikke vite om dette er fabrikkasjonstandad eller har noe å bety for bruken, derfor kan han ikke klare å vurdere om han skal klage umiddelbart, hvis han i heletatt oppdager feilen.

Det er først når han kommer til såkalt fagfolk at feilen blir oppdaget. De har sansynligvis solgt et kort med feil på til full pris. Og vifta stoppa.

Et ordtak heter: "Den som fisen fyrst blir var, den er fisens rette far" :mrgreen:

 

Ta en telfon til forbrukerrådet og få medhold. Krev erstattning for hva denne dikkinga har kostet deg. Behandling av reklamasjoner har de inkludert i prisen alikevel. Hører at Komplett leverer ut vifter gratis uten videre hvis man ringer og sier at det er feil i dem.

 

Og gjør som oslo72 sier.

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Nå tror jeg Datakjeden eies av flere eiere. Det var nok lettere når det var Komplett som eide de.

Kvitteringen gjelder nok bare for den butikken det er snakk om.

Skjønner ikke hva problemet er - be om å få hente ut kortet på Stovner og sett på den vifta du har bestilt.

Mener uansett at det er Datakjeden Oslo som SKAL gi deg nytt kort, og jeg ville tatt det opp med de en gang til.

Og hvorfor spør du dette forumet om du kan bruke kvitteringen fra Oslo på Stovner? Litt lettere å ringe Stovner vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...