Gå til innhold

Frigjøring av kvinner ødelegger samfunn


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

 

Vis et imperie som ble lagd av kvinner...

 

Vis et imperie som ble undergravd og ødelagt av kvinner..

 

Det britiske imperiets frø ble sådd av ei kvinne. England var en bakstreversk , fattig og isolert stat helt frem til hennes styre som forvandlet nasjonen til å bli en stormakt av rang. 

 

 

England var ikke bakstreversk når Elizabeth tok over landet. De låg da i toppen på de fleste plan, men det var hun og hennes råd som begynte å utvide grensene til Amerika. Hun var utrolig flink, absolutt, men england var ikke bakstreversk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Vis et imperie som ble lagd av kvinner...

 

Vis et imperie som ble undergravd og ødelagt av kvinner..

 

Det britiske imperiets frø ble sådd av ei kvinne. England var en bakstreversk , fattig og isolert stat helt frem til hennes styre som forvandlet nasjonen til å bli en stormakt av rang. 

 

 

England var ikke bakstreversk når Elizabeth tok over landet. De låg da i toppen på de fleste plan, men det var hun og hennes råd som begynte å utvide grensene til Amerika. Hun var utrolig flink, absolutt, men england var ikke bakstreversk.

 

 

Neivel nei. Regner med du har kilder som backer opp under sprøytet her.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Neivel nei. Regner med du har kilder som backer opp under sprøytet her.

Jeg har et årsstudium i historie fra UiB. Akkurat hva jeg skal søke på for å finne kilden vet jeg ikke, du kan velge å stole på meg eller ikke.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

 

 

 

Først vil jeg si at kvinner ikke bryr seg om "sin" sivilisasjon sett fra ett biologisk standpunkt. Kvinner har alltid hatt muligheten for å få barn i motsettning hos for eksempel menn hvor du må kunne vise til resultater (les penger, makt, verdier osv.). Dette fører til at kvinner kan velge og vrake blant menn og dermed vil deres biologiske mål alltid være å velge den mannen som gir best sjangse for overlevelse enten dette er den mest fredelige, den som kan samarbeide best eller den som er mest dominant eller aggresiv. Dersom en sivilisasjon er i krig, og den taper, er dette ikke kvinnens problem, igjen sett fra ett bioligisk ståsted. Det er menn som er de biolgiske taperene, kvinnene får barn uansett. 

 

Skriv en bok, døp den "Cultural Warmongers and Traitorous Woman." så kanskje det blir en science fiction/Fantasy film ut av det etterhvert - sett fra et underholdende ståsted.

 

Ellers tipper jeg Saudi Arabia hadde sett seg mer enig i hypotesene dine enn det vi gjør, oversett den til arabisk og publiser det der nede - sett fra et realistisk ståsted.

 

Mange av dere som leser tittelen vil nok allerede ha ett blodtrykk på 160/100 og bes telle til 20 og renske sinnet for alt som kan minne om ideologi og dogmer. Personlig er jeg anarkokapitalist og således ønsker jeg like rettigheter for både kvinner og menn når det gjelder egen frihet. Dette er bare mitt eget forsøk på å beskrive virkeligheten og deretter se på hva som eventuelt ville være gode løsninger på det jeg ser på som problemer.  

 

Er virkeligheten slem med deg igjen? Stakkars.. :)  

Lenke til kommentar

Dette virker som et veldig bittert innlegg. Frigjøringen av kvinner er noe av det beste som har skjedd, og om genetikken i befolkningen forandrer seg så er det bare bra, og en del av evolusjonen. Det virker som du vil stoppe dette, for å beskytte den "europeiske moral" hvis jeg har forstått deg riktig? Betyr det at vi skal gå tilbake til arrangerte ekteskap og husmødre?

Lenke til kommentar

Dette virker som et veldig bittert innlegg. Frigjøringen av kvinner er noe av det beste som har skjedd, og om genetikken i befolkningen forandrer seg så er det bare bra, og en del av evolusjonen. Det virker som du vil stoppe dette, for å beskytte den "europeiske moral" hvis jeg har forstått deg riktig? Betyr det at vi skal gå tilbake til arrangerte ekteskap og husmødre?

 

Det var meningen å skrive innlegget slik at det beskrev virkeligheten, og jeg tror jeg har gjort en god jobb gitt responsen. Jeg er enig i at genetisk er frigjøring av kvinner det beste som kunne skjedd sett fra ett biologisk ståsted da det vil sørge for at kvinner får flere muligheter. Hva kvinner selv "ønsker" er egentlig irrelevant da menn som ønsker å få barn med kvinner uansett kan få dette uten kvinnens samtykke enn så lenge disse ikke har konkuranse fra andre menn eller vinner konkuransen (les krigen) mot andre menn. Ett relevant spørsmål man kan og bør stille seg er jo hvordan den europeiske mannen skal reagere på denne invasjonen vi ser nå fra fremmede menn. 

 

 

Lenke til kommentar

I Norge vil jeg tro 70-tallet. Det er jo forskjellige grader av frihet. Når man får store sosiale sanksjoner osv. så er man jo ikke fri.

 

Det interessante er at èn eller to generasjoner frigjorte kvinner født etter 1960-1970 ser ut til å klare bragden å ødelegge et samfunn som har eksistert i 11.000 år, undergrave den sosiale kontrakten, og importere de som kommer til å ta ifra dem friheten.

Lenke til kommentar

I Norge vil jeg tro 70-tallet. Det er jo forskjellige grader av frihet. Når man får store sosiale sanksjoner osv. så er man jo ikke fri.

 

Det interessante er at èn eller to generasjoner frigjorte kvinner født etter 1960-1970 ser ut til å klare bragden å ødelegge et samfunn som har eksistert i 11.000 år, undergrave den sosiale kontrakten, og importere de som kommer til å ta ifra dem friheten.

Så kvinner var ikke frie i Norge før 70 tallet? Hvodan? Forklar takk.
Lenke til kommentar

Håhåhå, her var det nesten så jeg gikk fem på. Det kan umulig finnes folk som tenker sånn og fortsatt går fritt i samfunnet, tenkte jeg. Men så sjekka jeg heldigvis datoen før jeg reiv av meg alt håret og skrev tre sider med motargumenter.

 

Tross datoen er det ikke en spøk :)

Gleder meg til å se de tre sidene med motargumenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du forventer argumenter mot biotruths? Gjesp.

 

Du tillegger evolusjon normative resultater. Du trekker inn genetikk som en faktisk relevant variabel for hvem som vinner krig. Du bedriver evolusjonspsykologi på ekstremt amatørnivå. Tråden er bortkastet tid, og jeg synes synd på meg selv fordi jeg faktisk leste den.

Endret av Sheasy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du forventer argumenter mot biotruths? Gjesp.

 

Du tillegger evolusjon normative resultater. Du trekker inn genetikk som en faktisk relevant variabel for hvem som vinner krig. Du bedriver evolusjonspsykologi på ekstremt amatørnivå. Tråden er bortkastet tid, og jeg synes synd på meg selv fordi jeg faktisk leste den.

 

Du mener det er tilfeldig at kvinner stemmer i all hovedsak for flere velferdsgoder, mer innvandring og høyere skatter? Det har ingenting med deres biologiske interesser å gjøre? Om det er så amatørmessig burde det være en enkel sak å argumentere mot det. Sannheten er nok ganske enkelt at jeg skrev ett solid innlegg som du har store problemer med å få til å passe i ditt forvaklede virkelighetssyn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...