Gå til innhold

Dark Souls III gjør det skarpest på PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

er det ikke hyppige checkpoints i DS? Det er jo bonfires overalt omtrent. Og så fort du har 5+ estus flasks er det peanuts.

 

I Dark Souls 2 er det forholdsvis tett mellom dei. Det var vanskelegare i Demon's Souls og Dark Souls 1.

 

Har fått med meg at det er mindre "irritasjon" for min del etter Deamon's Soul. Vil du som fan si at spillopplevelsen er bedre nå? Husker DS ble rost i skyene når det kom

Det største irritasjonsmomentet i Demon's Souls var at det var alt for mange oppgraderingsmaterialer (med Bladestone som versting) som ikke gikk an å finne på faste steder (eller i tilstrekkelig mengde) i spillet, sånn at man endte opp med å måtte grinde for å få tak i dem.

 

Det problemet er heldigvis helt borte i Dark Souls og alle senere From Software spill.

Lenke til kommentar

Begge kondo ølene sliter føler jeg. Har hatt Xbox One siden første release (ikke den norske men den tyske) og jeg sliter stadig vekk med performance på spill. Men har lånt PS4 med BloodBorn og opplevet mer performance problemer bare på en mnd med det spillet en jeg har hatt med xboxen hele den tiden jeg har hatt den. Føler det er litt trist å kalle dette "genet" for bra. For de sliter bare med det samme som siste generasjon gjor. Å det er å gi en full HD 30-60 fps spill opplevelse. Flere spill på konsol skulle gjort som project Cars. Hvor du fikk grafikk instillinger på konsol. Forhåpentlig kommer det i fremtiden en smart kar som greier å clocke maskinene og smelle på ny kjøling. Tviler, men hadde ført slengt meg med på noe slikt. Håper de har lært noe til neste gang. For jeg er for eksempel villig å bruke 6-7k på en konsol istede for slikt det er nå. Bare for å få best mulig konsol opplevelse. Men men. For spille værstingene på PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...