Snylter Skrevet 6. april 2016 Rapporter Del Skrevet 6. april 2016 Det kan muligens være noen vrakede campingbiler bygget på samme bil å oppdrive nedover i europa.. Sånne bybobiler er ganske populære mange steder. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. april 2016 Rapporter Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Finner endel på ebay i england. http://www.ebay.co.uk/itm/Full-Camper-van-Conversion-VW-T4-T5-Vivaro-Trafic-Vito-Transit-Bongo-Etc-/272188828006?hash=item3f5fb7e966:g:J1UAAOSwBLlVHFef http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-DUCATO-CITROEN-RELAY-FORD-TRANSIT-CAMPER-VAN-INTERIOR-FURNITURE-KIT-4-berth-/130602174393 Endret 7. april 2016 av daruu Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Gode tips begge to! Skal definitivt sjekke ut dette med seter fra vraka biler, ellers kostet slike ombyggingssett til stolene et par tusen kroner. Når det gjelder innredning, så tror jeg at det beste blir å lage det selv. Føler man får utnyttet plassen bedre og får det akkurat slik man selv ønsker. Har så mye sært utstyr som skal med i bilen.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Hvis du skal lage innredning selv kan det være lurt å se på hvordan båtprodusentene gjør sånt, de har noen hakk bedre snøring på dette enn bobilprodusentene har.. Lenke til kommentar
Homeserver Skrevet 15. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2019 Ser Dere har debattert ombygging av person/vare til camping..hvordan tar SV imot de som fjerner seter i en buss (12-16 seter) til diverse bruk og beholder 4-6 seter- selvf. med belter osv.? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2019 Da må kjøretøyet omregistreres til riktig klasse. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. januar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2019 Skal du flytte på de gjenværende setene, eller blir de stående der de sto fra fabrikk? Lenke til kommentar
Homeserver Skrevet 16. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) Min tanke var at om du tar en 16 seters buss og hiver alle seter uten om 2 bak fører/passasjer setene fremme...altså 4 lovlige sitteplasser, er det da fortsatt en buss? Hvor mye kan man fjerne og legge til og beholde avgiftsklassen? Om man setter inn diverse møblement vet jeg ikke om de bryr seg med, men om du MÅ regge den om som campingbil får du jo masse konkrete krav om klesskap, vann, kokemulighet etc, som jeg kanskje ikke ønsker? Endret 18. januar 2019 av Homeserver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå