Gå til innhold

Er dette noe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut som en rammeside, selv om det ikke er det. Litt merkelig faktisk.

Likte ikke banner jeg heller, men det er vel logoen deres, så da har du vel ikke akkurat så mye valg.

Må si meg uenig med arve i at skriften var utydelig, men den var muligens litt liten i forhold til resten av siden. Menyen skal liksom skille seg litt ut fra resten av innholdet.

Men resten synes jeg var pent. Helt grei til sitt bruk.

 

Betaling; ca 1000. Den var jo'kke så veldig avansert da. Spørs jo om de har tenkt å bruke deg til oppdatering av siden og da..

Lenke til kommentar

Du er inne på noe, men jeg kan ikke si at jeg likte verken banneren eller menyen noe særlig.

 

En idé: Hva om du driter i banneren og flytter logoen over i toppen av menyen, samt tar bort den grå streken? Det er vel også en mulighet å flytte meny til banner.

 

Selve innholdet, syklene og det, var flott. :)

Lenke til kommentar

Banner bildet og bildet på høyre side kommer bare frem i IE. Testa med opera og firebird, ikke noe kom frem :wow:

 

Mulig det bare er en kjapp skisse, men ser at du ikke har samlet alt som kan samles i en stylesheet, ser masse bruk av attributter på diverse tags. Dette kunne vel puttes i stylesheet? Ting som f.eks er depricated ifølge w3c er background på denne

<body background="img/bg/bg.gif">...

 

Så finnes det ikke noe som heter background på TD

<td background="gfx\tiles\jpgs\top_tile.jpg" style="height:118;width:1280">

 

Ta en titt her og ;)w3c html validator

 

Så vet jeg ikke om denne grå linja bør være der.

 

Rødfargen på logo var litt skrikende enn bakgrunnen? Er kanskje ikke lett å tilpasse etter den fargen :D

 

De nederste produktene, "Pris" teksten kunne kanskje stått til høyre eller midtstilt istedet? (Er bare min smak da hehe)

 

Er det en slags webshop? Eller bare infoside om produktene dems?

 

Men ser jo bra ut, men html koden trengs nok en gjennomgang :)

Lenke til kommentar
Det ser ut som en rammeside, selv om det ikke er det. Litt merkelig faktisk.

Likte ikke banner jeg heller, men det er vel logoen deres, så da har du vel ikke akkurat så mye valg.

Må si meg uenig med arve i at skriften var utydelig, men den var muligens litt liten i forhold til resten av siden. Menyen skal liksom skille seg litt ut fra resten av innholdet.

Men resten synes jeg var pent. Helt grei til sitt bruk.

 

Betaling; ca 1000. Den var jo'kke så veldig avansert da. Spørs jo om de har tenkt å bruke deg til oppdatering av siden og da..

Har ikke så mye å velge i når det gjelder logo, nei.

Kan prøve å lage noen effekter isteden?

 

Skriften? Utydelig? :wow: Jeg synes den ser fin ut! Har selv testet den på mange skjermer.

 

Det stemmer det med kodinga, folkens. Hadde ikke god tid, og kodinga er på ingen måte ferdig-gjordt. ;)

 

Synes menyen skiller seg fint ut, jeg. Ei tynn lita linje gjør jobben.

 

Hørte en nevnte at sida er for lys. Dessverre har jeg noe begrensninger der. Sykklene blir penest med hvit bakgrunn, og skrift bli lettest å lese med hvit bakgrunn. Synes bannerene har passe farge. Burde du som skrev det kanskje sjekke skjermen din? Fargeprofil? Må nesten basere med på rødt, slik at den blir litt "sammenheng" mellom selve butikken og nettstedet. Samme med myke linjer.

 

Kan prøve med noen effekter når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

siden vises som hos DanielP i både Opera (7.22) og Mozilla Firebird. virker normalt i IE (6.0).

 

> likte ikke fargen på teksten i logoen. den passet ikke med resten og jeg ville enten laget noe mer rundt logoen og fått en header, eller bare plassert logoen i venstre hjørne smo nevnt tidligere

 

> kunne kanskje vært en idè å gjøre det mulig å klikke også på bakgrunne til tektsten i menyen (det runde avlange feltet)

 

> Det er en grå svak strek mellom menyen og selve innholdet, vet ikke helt om jeg likte denne. kanskje vanskelig å bestemme seg.. :grumpy:

 

>ellers lite grafikk på siden. en liten sak i det røde feltet helt til venstre hvor menyen er "festet" hadde kanskje gjort seg.

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
Og hvorfor har du så mange linjeskift i koden din? For å få mest mulig byte å laste?

Sikkert for å få den så oversiktlig som mulig. Liker det slik jeg også :D

Stemmer det. Det blir litt pent og oversiktlig. Foretrekker linjeskift istedenfor innrykk.

Som sagt, koden er ikke ferdig, og det er jo ikke det folk skal se på. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...