Gå til innhold

Kickstarter-prosjekt frir til alle som er lei av å miste telefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke?

Jeg bruker deksel for å beskytte mobilen, ikke for å få bedre grep?

Hvordan skal dette beskytte mobilen om den faller mot marken? Jeg fatter såklart ideen med denne, men ikke at den skal kunne erstatte ett deksel. Er det noen som setter på et tykkere deksel for å få bedre grep om mobilen? Jeg får faktisk dårligere grep rundt mobilen med deksel da den blir større, men bruker det likevel for å beskytte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fatter ikke?

Jeg bruker deksel for å beskytte mobilen, ikke for å få bedre grep?

Hvordan skal dette beskytte mobilen om den faller mot marken? Jeg fatter såklart ideen med denne, men ikke at den skal kunne erstatte ett deksel. Er det noen som setter på et tykkere deksel for å få bedre grep om mobilen? Jeg får faktisk dårligere grep rundt mobilen med deksel da den blir større, men bruker det likevel for å beskytte.

Deksel er for å beskytte telefonen når man mister den i bakken, denne er laget for å forhindre deg fra å miste telefonen i bakken. Så tanken er nok at, mister du ikke telefonen trenger du heller ingen beskyttelse, ellers ser jeg ingenting som hindrer en i å feste denne utenpå et deksel dersom man bruke det. :)

Lenke til kommentar

Fatter ikke?

Jeg bruker deksel for å beskytte mobilen, ikke for å få bedre grep?

Hvordan skal dette beskytte mobilen om den faller mot marken? Jeg fatter såklart ideen med denne, men ikke at den skal kunne erstatte ett deksel. Er det noen som setter på et tykkere deksel for å få bedre grep om mobilen? Jeg får faktisk dårligere grep rundt mobilen med deksel da den blir større, men bruker det likevel for å beskytte.

 

For min del bruker jeg alltid deksel på mobilen for å få bedre grep, samt litt støtbeskyttelse.

Bruker både nå og tidligere halvmykt deksel med ruglete sider og bakside med litt motstand, det gir godt grep. Hardplast deksler eller supermyke deksler har jeg ikke helt forstått.

Produktet her skulle jeg likt å se i praksis, det virker som et bomskudd. Det utelukker telefoner der bakdeksel kan tas av, gummien må være veldig hurtigelastisk og solid m.m.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...