Gå til innhold

NFSU


Leffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes jo utallige bilspill hvor et krasj ikke påvirker bilen. EA har vel heller aldri sagt at Need for Speed Underground skal være spesielt realistisk på det feltet. Dette er tross alt et action/arkade-spill, ikke en simulator. Eller hva?

Det er kjipt fordet....

 

Mye kulere hvis bilen hadde blitt vrak. Mer realistisk. Samma åssen bilspill det er!

Ekke noe kult a hvis du kan bare kræsje og kjøre videre like hel og ikke noe påvirker det.

 

jeg syns det iallefal!!

Endret av Leffy
Lenke til kommentar

Gotham Racing 2 klarte det med å få bilene til å se vraket ut,

uten at det fikk innvirkning på kjøreegenskapene. Begrunnet

med at det er et arcade spill og ikke simulator.... Om bilene

blir vraket eller ikke gjør ikke så mye i et arcade spill....

 

Py at det ikke er det samme med NFSU, though.... Men de

har vel lagt mer vekt på andre detaljer i spillet.

 

Liker man simulator, går man for alle de andre utallige bilsimulator

spillene som er ute.

Lenke til kommentar
Det finnes jo utallige bilspill hvor et krasj ikke påvirker bilen. EA har vel heller aldri sagt at Need for Speed Underground skal være spesielt realistisk på det feltet. Dette er tross alt et action/arkade-spill, ikke en simulator. Eller hva?

Det er kjipt fordet....

 

Mye kulere hvis bilen hadde blitt vrak. Mer realistisk. Samma åssen bilspill det er!

Ekke noe kult a hvis du kan bare kræsje og kjøre videre like hel og ikke noe påvirker det.

 

jeg syns det iallefal!!

Blir ikke skade på bilene nei... Har hele spillet...! fikk det i går! Fett!

Lenke til kommentar

NFS 4 har et ganske avansert skade-system så vidt jeg husker..

 

 

 

NFSU blir fetere og fetere hver gang man spiller det. Syntes det var litt overdrevet i førsten, men har begynt å sterkt like refleksjonene i vannet på veien osv..

 

 

 

Men spillet med best skade-simulering tror jeg er Burnout 2. Skal skaffe meg det til xbox så fort som mulig. Skal visst være überfett! :cool:

Lenke til kommentar
Stemmer det, de får ikke lov til å bruke bilmerkene om de viser at bilene blir skadet. Mulig de ikke får lov av en produsent, derfor blir det litt dumt at noen biler ka nbli ødelagt og andre ikke :p

Skadesystem blir også utelatt noen ganger grunnet at en konsoll ikke klarer å pushe det til det ytre (ekstrem fps-loss) (btw les GT4-PS2).

Lenke til kommentar
Da du kræsjer bilene på demoen er de like hele, hva med i hele spillet? blir bilene vrak der?

 

Syns det er litt kjipt hvis ikke det skjer... :grine:

Man skal ikke kræsje!

 

Synes grafikken på demoen er litt dårlig og kantete. Kan ha noe med at jeg har dårlig skjermkort (gforce4mx)

Skal kjøpe meg ati raedom 9800xt snart. Vil forskjellen på grafikken bli stor?

 

- Oppdaget etter at jeg postet, at denne tråden var postet under konsoll. Spørsmålet gjelder pcversjonen selvsagt -

Endret av rottert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...