Leffy Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Da du kræsjer bilene på demoen er de like hele, hva med i hele spillet? blir bilene vrak der? Syns det er litt kjipt hvis ikke det skjer... :grine: Endret 20. november 2003 av Leffy Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 (endret) tabbe Endret 20. november 2003 av Godrick Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Det finnes jo utallige bilspill hvor et krasj ikke påvirker bilen. EA har vel heller aldri sagt at Need for Speed Underground skal være spesielt realistisk på det feltet. Dette er tross alt et action/arkade-spill, ikke en simulator. Eller hva? Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 20. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Det finnes jo utallige bilspill hvor et krasj ikke påvirker bilen. EA har vel heller aldri sagt at Need for Speed Underground skal være spesielt realistisk på det feltet. Dette er tross alt et action/arkade-spill, ikke en simulator. Eller hva? Det er kjipt fordet.... Mye kulere hvis bilen hadde blitt vrak. Mer realistisk. Samma åssen bilspill det er! Ekke noe kult a hvis du kan bare kræsje og kjøre videre like hel og ikke noe påvirker det. jeg syns det iallefal!! Endret 20. november 2003 av Leffy Lenke til kommentar
sa|amander Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Gotham Racing 2 klarte det med å få bilene til å se vraket ut, uten at det fikk innvirkning på kjøreegenskapene. Begrunnet med at det er et arcade spill og ikke simulator.... Om bilene blir vraket eller ikke gjør ikke så mye i et arcade spill.... Py at det ikke er det samme med NFSU, though.... Men de har vel lagt mer vekt på andre detaljer i spillet. Liker man simulator, går man for alle de andre utallige bilsimulator spillene som er ute. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Det finnes jo utallige bilspill hvor et krasj ikke påvirker bilen. EA har vel heller aldri sagt at Need for Speed Underground skal være spesielt realistisk på det feltet. Dette er tross alt et action/arkade-spill, ikke en simulator. Eller hva? Det er kjipt fordet.... Mye kulere hvis bilen hadde blitt vrak. Mer realistisk. Samma åssen bilspill det er! Ekke noe kult a hvis du kan bare kræsje og kjøre videre like hel og ikke noe påvirker det. jeg syns det iallefal!! Blir ikke skade på bilene nei... Har hele spillet...! fikk det i går! Fett! Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 20. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Okay... Blir sikkerk kjempe fett for det. Får det antagligvis i dag eller i morra. Gleder meg som en unge. :nice: Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Synes spillet var rimelig fett selv, eneste klagen er at alle banene (hittil) er omtrent helt like. Man kjører de bare baklengs og forlengs og sidelengs og oppned og og og - samma scenery hele tiden liksom Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Liker man simulator, går man for alle de andre utallige bilsimulatorspillene som er ute. utallige bilsimulatorene? Si noen utenom Nfs og colin mcrae som er bra til pc! Lenke til kommentar
falut Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 (endret) På nfs- hp så får bilene bulker visst du vraker bilen, men det går ann å skru av. Sikker på at det ikke går ann på nfs-u også da CurSi0? Endret 20. november 2003 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Går det an å kjøre helt fritt gjennom byen liksom? Og alt foregår vel ikke på natten. Er det sånn at du har et eget verksted du kan fikse og style din bil og når man er ferdig er det bare å cruise rundt i byen hvis man vil? Nesten sånn som street legal racing Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Banene er fastlåst liksom. Eneste er at det er noen snarveier her og der Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Det er SKUFFENDE! Lenke til kommentar
Valgraph Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Kan kanskje ha noe m avtalene de har m bil produsentene.. hørte noe om at de hadde den samme avtalen som GT serien har. Der prodesentene ikke vil ha skade på produktene sine.. eller no. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 NFS 4 har et ganske avansert skade-system så vidt jeg husker.. NFSU blir fetere og fetere hver gang man spiller det. Syntes det var litt overdrevet i førsten, men har begynt å sterkt like refleksjonene i vannet på veien osv.. Men spillet med best skade-simulering tror jeg er Burnout 2. Skal skaffe meg det til xbox så fort som mulig. Skal visst være überfett! Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Stemmer det, de får ikke lov til å bruke bilmerkene om de viser at bilene blir skadet. Mulig de ikke får lov av en produsent, derfor blir det litt dumt at noen biler ka nbli ødelagt og andre ikke Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Liker man simulator, går man for alle de andre utallige bilsimulatorspillene som er ute. utallige bilsimulatorene? Si noen utenom Nfs og colin mcrae som er bra til pc! Live for Speed, F1 Challenge 99-02, TOCA 2, TOCA Race Driver. For å nevne et par. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Stemmer det, de får ikke lov til å bruke bilmerkene om de viser at bilene blir skadet. Mulig de ikke får lov av en produsent, derfor blir det litt dumt at noen biler ka nbli ødelagt og andre ikke Skadesystem blir også utelatt noen ganger grunnet at en konsoll ikke klarer å pushe det til det ytre (ekstrem fps-loss) (btw les GT4-PS2). Lenke til kommentar
rottert Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Da du kræsjer bilene på demoen er de like hele, hva med i hele spillet? blir bilene vrak der? Syns det er litt kjipt hvis ikke det skjer... :grine: Man skal ikke kræsje! Synes grafikken på demoen er litt dårlig og kantete. Kan ha noe med at jeg har dårlig skjermkort (gforce4mx) Skal kjøpe meg ati raedom 9800xt snart. Vil forskjellen på grafikken bli stor? - Oppdaget etter at jeg postet, at denne tråden var postet under konsoll. Spørsmålet gjelder pcversjonen selvsagt - Endret 20. november 2003 av rottert Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 jeg har dårlig skjermkort (gforce4mx) Skal kjøpe meg ati raedom 9800xt snart. Vil forskjellen på grafikken bli stor? Ja.. du kommer til å merke stor forskjell fra gf4 mx kort til 9800 XT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå