Gå til innhold

Denne nittitalls-PC-en har Core i7 og ekstrem «floppydisk»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, og fargen er alt for hvit på foto, til å gi meg 90-talls assosiasjoner. Tidlig 90-tallet er for meg beige beige og atter mer beige  :wee:

 

90 talls pc er beige og har et U formet lokk og en ubrukelig u braket for å skru in to hardisker.

I dag har de fleste tower avtakbare dører.

Er mulig denne er hvitere en standard, mener jeg husker modellen.

Lenke til kommentar

Ja, og fargen er alt for hvit på foto, til å gi meg 90-talls assosiasjoner. Tidlig 90-tallet er for meg beige beige og atter mer beige  :wee:

 

De begynte vel som hvite, men så UV strålene fra sola og belysning. Var vel noe med enten en mykgjører eller en type brannhemmende tilsats de brukte i plasten som gjorde alt gulere. Ser jo gjerne at det er hvitt der plasten er skjermet, f.eks om monitoren har stått oppå boksen.

 

Her er noen nintendokonsoller hvor man virkelig ser forskjell på plasten brukt i produksjonen. Samme plasttype, men forskjellige tilsatser. Så sikkert dønn identiske ut når de var nye. Men forskjellen viste seg flere år etterpå.

6pxn9g.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

mener det var Apache attack helicopter spillet het, det gikk hakkete på 286, greit på 386, og helt flytende på 486. kjøpte min første pc bare noen år senere.-

Var det LHX Attack helicopter?

 

Logga noen timer der selv :p

 

 

oh... the memory lane...

 

haha ja der var det gitt, den musikken har jeg ikke hørt på 20 år. konge-takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...