Gå til innhold

Dette er spillkonsollen for de nostalgiske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessverre er det nok bare nostalgi det er. Gang på gang har jeg blitt utrolig skuffet dersom jeg vender tilbake til spill som var "skikkelig bra i gamle dager". Det aller beste er å aldri gjennoppsøke disse gamle spillene og heller kun beholde minnene.

 

Hehe, det er dessverre slik at vi ikke husker hvor crappy visse spill var, og det gjør vondt å spille dem igjen, men det finnes like mange fantastiske spill som er tidløse perler. Mange spill tar seg også opp bare man venner seg til den enkle/stygge grafikken, og blir oppslukt i godt gamleplay/story.

Lenke til kommentar

Kan nok bli interessant, det her. ZX Spectrum 48k var den første datamaskinen min, og storkoste meg mye med den. Har den stående i hyllen selv den dag i dag, sammen med en Commodore 64 (i eske, til og med) og diskettstasjonen til C64en.

 

Er for øvrig enig i at jeg gjerne vil ha en sånn med spill til Commodore 64. Det blir kanskje neste gang. Og deretter Amiga? Er jo lov å drømme. Har faktisk aldri eid en Amiga selv, men spilte mye på Amiga hos noen kompiser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...