Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gå på date - uten interesse, for treningen?


Gå på date for treningen sin del?   

27 stemmer

  1. 1. Hva sier dere, ville dere ha gått på en date, uten interesse, for treningen sin del?

    • Ja
      10
    • Nei
      17


Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om det? Jeg har absolutt ingen interesse for de mennene som ber meg ut på date. Jeg har blitt bedt ut av flere. Men har faktisk ingen tiltrekningsfølelse til noen av de... Overhodet ikke. Men samtidig så tenker jeg: "gjøre det for treningen"? Og så tenker jeg: "kanskje jeg kan begynne å like noen av de... Men akkurat nå: null interesse, og deres interesser samsvarer overhodet ikke med mine. Men det kan ta tid å finne en jeg virkelig er interessert i. 

 

Går dere på date uten lysten tilstede, bare for date-treningen? ;) Jeg er litt nervøs med tanke på dating, men samtidig så er det kjempe-kjedelig å bruke energi og tid på de jeg er uinteressert i. Har altfor mye annet å gjøre på. Så jeg kjeder meg faktisk aldri!. Kan jo få opp interessen for disse karene men men.. det tror jeg aldri at jeg får. 

 

Vet jeg er kresen, og kan risikere at jeg aldri finner meg en jeg liker. Men er jo ikke særlig koselig å slå seg sammen med en man ikke føler for å klemme, kysse, ha fysisk kroppskontakt med heller.. Jeg spyr nesten av tanken på å bare være borti armen til disse mennene..haha huffda. Har null interesse for det for noen av disse typene som spør meg ut!. Men samtidig.. Ja... kan ta en evighet før jeg finner en jeg faktisk vil på date med. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du lyst å gå på date?

 

Gå på date. Trenger ikke gjøre noe seriøst av det.

 

Jeg spyr av tanken på kroppskontakt med de, og samtidig har jeg null interesse for de i det hele tatt. Greit: jeg kan gå på date... men med null interesse? Er det noen vits? Og jeg vet heller ikke hvem jeg skal velge.. : alle virker like tragiske ut haha ;)

 

Ja, vet jeg kan gå på date, og thats it. Men å bruke energi uten noen interesse, pleier dere å gjøre det? Altså tid og energi? 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Jeg ble bedt på kino av ei jente i klassen en gang, som jeg aldri hadde snakket noe med før vi plutselig stod og klina på dansegulvet i fylla.

Jeg svarte høflig at jeg veldig gjerne ble med på kino som en venn, men at jeg ikke kunne tenke meg noe mer enn det.

 

Hun svarte "okay", og jeg hørte aldri et ord fra henne igjen.

 

Syntes det var et ærlig svar å gi, fremfor å være hyggelig mot henne, bli med på date og skape forventninger om at noe mer skal skje.

 

Har du vurdert å fortelle disse mennene som ber deg på date at du kunne syntes det ville vært hyggelig å bli med å spise/kino e.l., men at du faktisk er uinteressert i dem som kjærestepotensiale eller sex?

Tipper du ville fått mest respons lik den jeg fikk, men kanskje også noen som ser på det som en utfordring og likevel vil møte deg på en date. Fin måte å sile vekk de som kun er hypp på et ligg i alle fall ;)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ble bedt på kino av ei jente i klassen en gang, som jeg aldri hadde snakket noe med før vi plutselig stod og klina på dansegulvet i fylla.

Jeg svarte høflig at jeg veldig gjerne ble med på kino som en venn, men at jeg ikke kunne tenke meg noe mer enn det.

 

Hun svarte "okay", og jeg hørte aldri et ord fra henne igjen.

 

Syntes det var et ærlig svar å gi, fremfor å være hyggelig mot henne, bli med på date og skape forventninger om at noe mer skal skje.

 

Har du vurdert å fortelle disse mennene som ber deg på date at du kunne syntes det ville vært hyggelig å bli med å spise/kino e.l., men at du faktisk er uinteressert i dem som kjærestepotensiale eller sex?

 

Tipper du ville fått mest respons lik den jeg fikk, men kanskje også noen som ser på det som en utfordring og likevel vil møte deg på en date. Fin måte å sile vekk de som kun er hypp på et ligg i alle fall ;)

 

 

 

Jeg har møtt menn før, som jeg overhodet ikke kunne tenke meg å ligge med, men jeg gikk på turer etter turer med de. Håpet på å få opp følelsene for de. I starten hadde de respekt .. ganske lenge.. Gikk på tur, og forsøkte seg ikke. Jeg sa at jeg kun ville være venner. Men plutselig så begynte de å forsøke: "kan jeg ikke få kysse deg?" , begynte å klappe på meg utenpå klærne da.. og da var det så vondt og ubehagelig å hele tiden måtte være på vakt og skyve de bort om de gjorde det, og si "stopp". De aksepterte et stopp men forsøkte seg på nytt og på nytt. Og ga meg et fornærmet blikk....  Tilslutt så orket jeg det ikke mer, og sluttet å treffe de. Det er det samme jeg er redd for igjen. Føler det er så meningsløst, å gå på tur med noen på den måten når jeg egentlig vet at de helst

ønsker noe mer. Men jeg får tenke over det....Gjør det kun om jeg kjeder meg. Eller av "følelsen om å være i gang med dating". Men.... har ikke lyst. Men det fins nok mange som bare skubber seg ut i datingen for treningen og.... Også ser man om man kan få opp en glød... Men jeg tviler på det altså ;) 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Jeg spyr av tanken på kroppskontakt med de, og samtidig har jeg null interesse for de i det hele tatt. Greit: jeg kan gå på date... men med null interesse? Er det noen vits? Og jeg vet heller ikke hvem jeg skal velge.. : alle virker like tragiske ut haha ;)

 

Ja, vet jeg kan gå på date, og thats it. Men å bruke energi uten noen interesse, pleier dere å gjøre det? Altså tid og energi? 

 

Er dette et seriøst spørsmål? Ville du ha klippet ugresset i veikanten langs hele E6 frivillig? Jeg tror jeg hadde stått over hvis jeg hadde et slik valg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg spyr av tanken på kroppskontakt med de, og samtidig har jeg null interesse for de i det hele tatt. Greit: jeg kan gå på date... men med null interesse? Er det noen vits? Og jeg vet heller ikke hvem jeg skal velge.. : alle virker like tragiske ut haha ;)

 

Ja, vet jeg kan gå på date, og thats it. Men å bruke energi uten noen interesse, pleier dere å gjøre det? Altså tid og energi? 

 

Er dette et seriøst spørsmål? Ville du ha klippet ugresset i veikanten langs hele E6 frivillig? Jeg tror jeg hadde stått over hvis jeg hadde et slik valg :)

 

 

Hadde jeg vært en person som gikk rundt å hadde mangel på hobbyer og ting å ta meg til i fritiden så hadde jeg gjort det. Men jeg har fullt pogram på fritiden. Har barn jeg skal noe med. Jeg har familie som jeg besøker så altfor sjelden som jeg bør besøke. Jeg har hobbyer som jeg knappt får tid til... Ja jeg har fullt pogram av aktiviteter som jeg egentlig heller vil gjøre. Men ønsker jo å trene meg på dating, men mulig det er bare tull... for jeg får gåsehud av tanken på å bare gå å møte en som jeg spyr av tanken på det fysiske til, selv om jeg skulle gjort det for å si til meg selv : " Flinke heartlife , du er jammen flink som er i gang med dating, tøff er du og". haha, men samtidig det blir nok HELT feil. Jeg tror heller jeg skal vente til jeg virkelig føler dragning. Om det aldri skjer... ja? da blir jeg gående singel og sexløs for alltid , garantert!. 

 

Men hensikten med å date skulle man tro var å gå dersom man føler at dette kan være noe. Ikke gå å møte en man ikke føler interesse for på forhånd... Selv om man ikke skal ta en date for annet enn noe sosialt og se lett på det, så er jo målet å se om det kan være noe kjemi eller interessant. Og når man på forhånd føler seg null interessert, så er det nok bare galt å gjøre det. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

Jeg spyr av tanken på kroppskontakt med de, og samtidig har jeg null interesse for de i det hele tatt. Greit: jeg kan gå på date... men med null interesse? Er det noen vits? Og jeg vet heller ikke hvem jeg skal velge.. : alle virker like tragiske ut haha ;)

 

Ja, vet jeg kan gå på date, og thats it. Men å bruke energi uten noen interesse, pleier dere å gjøre det? Altså tid og energi? 

 

Er dette et seriøst spørsmål? Ville du ha klippet ugresset i veikanten langs hele E6 frivillig? Jeg tror jeg hadde stått over hvis jeg hadde et slik valg :)

 

 

Det er det jeg har gjort hittil. ;) . Altså stått over. 

 

Hehe den var god. Ja jeg kunne like godt stått å klippet ugresset i veikanten frivillig... 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Du får ikke noen "trening" ved å gå på stevnemøte med folk du spyr av. Hvorfor skulle det hjelpe? Går du på stevnemøte med noen du liker så går det stort sett av seg selv alikevel. Kjemi og tiltrekning er stikkordet :)

Ja ikke sant? 

 

Selv om jeg vet at jeg er sinnsykt kresen, og dersom jeg skal fortsette sånn så vil jeg nok kanskje ALDRI finne noen. For jeg nærmer meg jo 40.. og utvalget av single menn i den alderen... : usj det er ikke bra ;) . Men men.... vet du hva: Jeg tror jeg heller koser meg med meg selv istedet, og dersom det dukker opp noen menn som jeg virkelig liker så går jeg.   ;) 

 

Jeg er 100 prosent hetrofil, men jeg kunne før faktisk hatt jentesex ( og det spyr jeg også av) istedet for å være borti kroppene til de mannfolkene som ber meg på date, så dermed ingen vits for treningen heller, for da kommer jeg bare til å være livredd for at de skal forsøke seg, og jeg må gi dem avslag. I hate it!!!! ! hahaha. :D

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Jepp skal jeg høre på deg så er problemet løst. Jeg har så mange som spør meg om date at jeg har minst 10 å velge mellom for en date i løpet av helgen. Men det føles så lite givende ut når jeg ikke føler dragning. Det er som å kjøpe et plagg for 1000 kroner som man ikke liker. Det blir sløsing av tid. Og dermed så mener jeg din mening er fornuftig. Ikke vits å date for treningen egentlig. Da er man ikke kommet lengre uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har du lyst å gå på date?

 

Gå på date. Trenger ikke gjøre noe seriøst av det.

 

Jeg spyr av tanken på kroppskontakt med de, og samtidig har jeg null interesse for de i det hele tatt. Greit: jeg kan gå på date... men med null interesse? Er det noen vits? Og jeg vet heller ikke hvem jeg skal velge.. : alle virker like tragiske ut haha ;)

 

Ja, vet jeg kan gå på date, og thats it. Men å bruke energi uten noen interesse, pleier dere å gjøre det? Altså tid og energi? 

 

Du virker veldig tragisk du også så du har jo noe til felles med de som ber deg ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er kynisk og forkastelig atferd. Om du synes folka er så ekle, så bare hold deg unna da vel. Man leker ikke med hjertene til folk. Kanskje de bare er ute etter et ligg, men det kan du faktisk ikke vite. Hvordan ville du følt det dersom du gikk på flere dater med en mann du var forelska i, for så å høre at han gjorde det bare for treningen, men egentlig ikke var interessert? Ja, det er sant at man kan få gradvis sansen for mennesker etterhvert. Men når du synes de er så ekle som det du gjør, så er vel sjansene for det nokså små.

Endret av Aiven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trur ikke du får noe trening ut av dette uansett, om du ikke har noe dragning før daten har du høyst sannsynligvis ikke det etter daten. Og da kan du tenke deg hvor lite sannsynlig det er om du har det motsatte av dragning. 

 

Nei du får holde deg i skinnet til det kommer noen i skinnende rustning, dette her er bortkasta tid for deg, og bortkasta følelser for dem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trodde først det var en tenåringsgutt som spurte, så jeg svarte ja, fordi jeg husker hvor skumle jenter var før man fikk trening i å ta på dem, kysse dem, være en vanlig person rundt de (Ja, var ganske sjenert i min ungdom). I ditt tilfelle, hvor det er snakk om å være erfaren og å sløse bort tiden til de som potensielt er ute etter noe seriøst, vil jeg sterkt fraråde å date dem.



Anonymous poster hash: 88b94...f02
Lenke til kommentar

Du går altså fra å poste ufyselig mange tråder på forumet, som etterhvert dessverre ble en plage for en del av oss brukere, til å vise en skikkelig råtten side av deg selv. Du er sikkert lekker, men jeg tørr gjette på at typene du vil ha, velger bort deg pga. din personlighet. Nei... det kan ikke være sant. Du er jo bare snill og grei. Det har du jo sagt selv,,,,

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...