Gunfreak Skrevet torsdag kl 14:04 Skrevet torsdag kl 14:04 Reach slippes rundt kl 17 i dag, det neste "store" VR spillet, personlig har disse ofte skuffet meg, (ser på Behemoth spesielt) men ble jo positivt overasket over Arken age. Allerde er det litt bob bob følelser her, på PC støtter ikke spillet virtual desktop, det setter jo en automatisk stopper for mange som bruker Quest 3, det er heller ingen offisiell støtte for Pimax headsets, men vi får se.
Gunfreak Skrevet torsdag kl 16:03 Skrevet torsdag kl 16:03 Og da er det ute, og ja som standard med disse spillene, er det fubar. Har ikke prøvd selv. Men tydeligvis er vinkelen på kontrollene helt off på mer eller mindre alle type headsets. Så det er uspillbart. Folk rapporter også krasing
Gunfreak Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Hvordan kan folk bruke millioner på å lage et spill, og syns dette er bra gameplay? Jeg likte parkor saken frem til dette, ble totalt dratt ut av innlevelsen med den styggeste kjipeste combaten jeg har sett i et VR spill, de skal ha 450kr for dette spillet. Og dette er på toppen av de tekniske problemene 8mb.video-NoO-YRZsy8Is.mp4
Gunfreak Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden I forhåpentligvis bedre VR nyheter. Så får kanskje Dirt 2 endelig en arvtager. https://www.pcgamer.com/games/racing/assetto-corsa-rally-features-fully-laser-scanned-courses-unreal-engine-5-visuals-and-its-out-in-early-access-on-november-13/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå