Gunfreak Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Ellers er man ute etter den ultimate WW2 experiencensen. Blir denne episk
BakaBerg Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars (endret) Gunfreak skrev (11 timer siden): Jeg tenker å bruke F16 HOTASen min. Den har masse knapper. Jeg har også F16 MFD og ICP jeg kan dra frem. Samt de 2 andre panelene. Så da har jeg vel godt over 100 knapper, roteries, switches osv. Spillet bugga seg ekstraordinært lite i går og endte opp med å bli stranda på et bountyhunter mission fordi jeg undervurderte ground turrets, og mitt skip (lite avenger titan) er egentlig multipurpose starter/fighter. Spurte om reparasjon av skip i global chat. Måtte reparere powerplant. Så slå skipet av og på igjen. Så fløy jeg selvsagt rett inni et nytt turret. Bestemte meg for å prøve å ta livet av target uansett siden jeg hadde kit med smg/AR. Snek meg inn i basen/bunkeren, knerta target og terga på meg hele basen. Spurta ut igjen, og ba om rescue i global chat. Etter litt om og men, så ble jeg redda, og flydd til en stasjon mot litt credits (spilleren som redda meg drev med RP). Jeg måtte betale 1 credit, han / hun redda meg, og ga meg 1 mill credits lol. Alt dette i VR. Et lite mission verd 50k credits, tok 2.5 timer men alt var gøy Endret 18. mars av BakaBerg 1 1
Gunfreak Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars 2 hours ago, BakaBerg said: Spillet bugga seg ekstraordinært lite i går og endte opp med å bli stranda på et bountyhunter mission fordi jeg undervurderte ground turrets, og mitt skip (lite avenger titan) er egentlig multipurpose starter/fighter. Spurte om reparasjon av skip i global chat. Måtte reparere powerplant. Så slå skipet av og på igjen. Så fløy jeg selvsagt rett inni et nytt turret. Bestemte meg for å prøve å ta livet av target uansett siden jeg hadde kit med smg/AR. Snek meg inn i basen/bunkeren, knerta target og terga på meg hele basen. Spurta ut igjen, og ba om rescue i global chat. Etter litt om og men, så ble jeg redda, og flydd til en stasjon mot litt credits (spilleren som redda meg drev med RP). Jeg måtte betale 1 credit, han / hun redda meg, og ga meg 1 mill credits lol. Alt dette i VR. Et lite mission verd 50k credits, tok 2.5 timer men alt var gøy Det høres unektelig gøy ut. Men er mye å sette seg inn i. Kona har hvert sykemeldt siden desember. Som gir nye mindre tid å spille på. Jeg kjøpte jo wheel stand til R3 moza rattet mitt. Og nesten ikke fått prøvd det. Likte veldig godt forefront. Samt jeg må komme meg videre med Kingdom Come II. Men alt dette krever en halv dag med fred og ro. Noe som er vanskelig å få til. Men skal helt klart vurdere star citizen
BakaBerg Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Gunfreak skrev (16 minutter siden): Det høres unektelig gøy ut. Men er mye å sette seg inn i. Kona har hvert sykemeldt siden desember. Som gir nye mindre tid å spille på. Jeg kjøpte jo wheel stand til R3 moza rattet mitt. Og nesten ikke fått prøvd det. Likte veldig godt forefront. Samt jeg må komme meg videre med Kingdom Come II. Men alt dette krever en halv dag med fred og ro. Noe som er vanskelig å få til. Men skal helt klart vurdere star citizen Ja det ble en dag med konfigurasjon og tutorials på meg også. Og må huske spillet er faktisk i alpha. Det kan komme progress wipes ved patcher, og det er mye bugs. Dersom man ikke tåler slikt, ville jeg ventet. Iallefall å kjøpe et dyrt skip. Jeg kjøpte et til 70 dollar (spillet og starter ship)
Gunfreak Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars 50 minutes ago, BakaBerg said: Ja det ble en dag med konfigurasjon og tutorials på meg også. Og må huske spillet er faktisk i alpha. Det kan komme progress wipes ved patcher, og det er mye bugs. Dersom man ikke tåler slikt, ville jeg ventet. Iallefall å kjøpe et dyrt skip. Jeg kjøpte et til 70 dollar (spillet og starter ship) Har sett på en sånn 2 timer toturial mens jeg sitter i stua og passer på vår halte hund.
Enceladus Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars (endret) 8 hours ago, Gunfreak said: Endte opp med å kjøpe Star Citizen. Hehe! Hvor mye koster det i dag? Jeg støttet kickstarteren i 2012. Kostet meg 30$ med Aurora som starter ship. Post en video og legg ut da! Har lyst å se litt gameplay! Endret 20. mars av Enceladus
Gunfreak Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars 4 hours ago, Enceladus said: Hehe! Hvor mye koster det i dag? Jeg støttet kickstarteren i 2012. Kostet meg 30$ med Aurora som starter ship. Post en video og legg ut da! Har lyst å se litt gameplay! Kjøpte denne https://robertsspaceindustries.com/en/pledge/Packages/Duelist-Lucky-Starter-Pack-Warbond?_gl=1*7vrvir*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQjw4PPNBhD8ARIsAMo-icyhh4oqpLhn8H_UixaaOG2XluKLzrMEDOle5wtNbW9jyOBZeEYAxFsaAvetEALw_wcB&gbraid=0AAAAABqji2SPw-2jfsLF-1pGRpn_UZdon Brukte en link fra en youtuber som skal gi meg noen bonus credits tror jeg, er i prossesen med å mappe ting, men kom til et problem, jeg la til min throttle som enhet 9, men man kan bare justere 8 enheter, som gjør at jeg ikke kan reverse axisen på throttle, så jeg må starte helt på nytt med mappings, og passe på å legge til alt som har axis på de 8 første enhetene jeg skal bruke 1
Gunfreak Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Får ikke VR til å starte, Har Pimax kjørende, prøvd med og uten steam vr, jeg har binda VR og VR screen mode, både på HOTAS og som commands på voice attack, men ikke noe skjer. må man ha 2.7 PTU for at det skal funke?
Gunfreak Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Fant problemet. Jeg har en addon på steam vr, jeg må bruke for å recorde openxr i obs. Og den blokket star citizen fra å "se VR headsetet" Så slo den av og da virket det. Jeg følger en tutorial slavisk. Har på ganske høye settings. Og FPS er i grenseland. Men ser jævlig lekkert ut, enrom skala. Men må hoppe ut av vr for å bruke inventory. 1
Enceladus Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars 6 hours ago, Gunfreak said: Fant problemet. Jeg har en addon på steam vr, jeg må bruke for å recorde openxr i obs. Og den blokket star citizen fra å "se VR headsetet" Så slo den av og da virket det. Jeg følger en tutorial slavisk. Har på ganske høye settings. Og FPS er i grenseland. Men ser jævlig lekkert ut, enrom skala. Men må hoppe ut av vr for å bruke inventory. Artig! Prøv et oppdrag med skyting next da! FPS og Ship combat! Også må du teste litt zero-g flyging i drakten! 😁 Jeg tar en tur inn når neste oppdatering er ute som fikser inventory i VR. Var vel mot slutten av måneden den var planlagt?
Gunfreak Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars 3 hours ago, Enceladus said: Artig! Prøv et oppdrag med skyting next da! FPS og Ship combat! Også må du teste litt zero-g flyging i drakten! 😁 Jeg tar en tur inn når neste oppdatering er ute som fikser inventory i VR. Var vel mot slutten av måneden den var planlagt? Hørtes ut som den kunne komme hvert øyeblikk. Sett på noen random redit tråder at de som har testa den nyeste versjonen. Fremdeles synes inventory er balle i vr. Mens andre sier den uansett er bedre enn den som er nå. 1
Enceladus Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Gode PSVR2 nyheter! Ser ut som vi kan få flere av de nedstengte egenskapene på PC snart! Quote PSVR 2 Reportedly “jailbroken” for PC, Hackers Claim Eye-tracking and Haptics Unlock Quote Provided the team’s work truly is a ‘jailbreak’, we would expect to see full access to cameras, headset haptics, and possibly even an HDR pipeline sometime in the near future. https://www.roadtovr.com/hacker-psvr-2-pc-eye-tracking-missing-features/
Gunfreak Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Det går ikke bra i the verse. Jeg tenkte jeg skulle gjøre et FPS oppdrag som: var i den videoen jeg så. Den advarte om turrets og at man burde lande unna de. Tenkte jec skulle være smart. Snek meg inn. Som et stalking Apache helicopter, og ble blasta på sekunder, the shields did nothing. Boom sa det. Så da brukte jeg en god stund på å vente på skipet midt. Og fant tilfeldigvis ut at jeg hadde glemt å kjøpe ammo til rifla mi. Så en time senere med reising og ammo jakt. Var jeg tilbake der jeg ble sprengt. Skytinga funket okish i VR, helt OK FPS action. Men så gikk det til helvete. Jeg viste jo at jeg ikke skulle drepe de allierte. Men hvordan i helvete skal jeg vite hvem som er good og hvem som er bad. Kort fortalt. Dagen sluttet i fengsel, 8 timer for 4 drap... 8mb.video-XjP-jauc6BPJ.mp4
Enceladus Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars (endret) 9 hours ago, Gunfreak said: Det går ikke bra i the verse. Jeg tenkte jeg skulle gjøre et FPS oppdrag som: var i den videoen jeg så. Den advarte om turrets og at man burde lande unna de. Tenkte jec skulle være smart. Snek meg inn. Som et stalking Apache helicopter, og ble blasta på sekunder, the shields did nothing. Boom sa det. Så da brukte jeg en god stund på å vente på skipet midt. Og fant tilfeldigvis ut at jeg hadde glemt å kjøpe ammo til rifla mi. Så en time senere med reising og ammo jakt. Var jeg tilbake der jeg ble sprengt. Skytinga funket okish i VR, helt OK FPS action. Men så gikk det til helvete. Jeg viste jo at jeg ikke skulle drepe de allierte. Men hvordan i helvete skal jeg vite hvem som er good og hvem som er bad. Kort fortalt. Dagen sluttet i fengsel, 8 timer for 4 drap... 8mb.video-XjP-jauc6BPJ.mp4 Så hvordan ser en forskjell på good og baddies? haha! ble du noe klokere? 😆 Er det real time timer i fengsel i spillet! Omg. Endret 23. mars av Enceladus
BakaBerg Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars (endret) Gunfreak skrev (10 timer siden): Det går ikke bra i the verse. Jeg tenkte jeg skulle gjøre et FPS oppdrag som: var i den videoen jeg så. Den advarte om turrets og at man burde lande unna de. Tenkte jec skulle være smart. Snek meg inn. Som et stalking Apache helicopter, og ble blasta på sekunder, the shields did nothing. Boom sa det. Så da brukte jeg en god stund på å vente på skipet midt. Og fant tilfeldigvis ut at jeg hadde glemt å kjøpe ammo til rifla mi. Så en time senere med reising og ammo jakt. Var jeg tilbake der jeg ble sprengt. Skytinga funket okish i VR, helt OK FPS action. Men så gikk det til helvete. Jeg viste jo at jeg ikke skulle drepe de allierte. Men hvordan i helvete skal jeg vite hvem som er good og hvem som er bad. Kort fortalt. Dagen sluttet i fengsel, 8 timer for 4 drap... 8mb.video-XjP-jauc6BPJ.mp4 Hahahah det gikk verre enn med meg første gang og jeg måtte få rescue fra randoms. Du må upgrade modules på titan avenger for at den skal kunne brukes sånn. Ironisk nok koster det minst halv mill for det "beste" PVE module outfit. Inventory har jeg greid å bli vant med til tross for hvor sykt jævlig det er. Spillet kjører openxr via VD og ser bra ut i quest 3 syns jeg, tom på min 4080s Jeg kjøpte zero caliber 2,forefront, battlegroup 2 og alien nå. Battlegroup var veldig fett, og forefront va så mange kids som må være i nærheten av 10, alle britiske og alle sa "cunt" annenhver setning...så langt ikke morro Endret 23. mars av BakaBerg
Gunfreak Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars 56 minutes ago, BakaBerg said: Hahahah det gikk verre enn med meg første gang og jeg måtte få rescue fra randoms. Du må upgrade modules på titan avenger for at den skal kunne brukes sånn. Ironisk nok koster det minst halv mill for det "beste" PVE module outfit. Inventory har jeg greid å bli vant med til tross for hvor sykt jævlig det er. Spillet kjører openxr via VD og ser bra ut i quest 3 syns jeg, tom på min 4080s Jeg kjøpte zero caliber 2,forefront, battlegroup 2 og alien nå. Battlegroup var veldig fett, og forefront va så mange kids som må være i nærheten av 10, alle britiske og alle sa "cunt" annenhver setning...så langt ikke morro Har ikke spilt forefront siden det kom, så er jo mulig at Community har gått til helvete siden jeg prøvde det i høst. Eventuelt hadde du uflaks med hvor du havna. Har ikke satt meg inn i det hele tatt på våpen og skjold til skipet. Men har lagt mereke til at skytevåpen koster jo igjen ting av det man kan kjøpe i starten
BakaBerg Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Gunfreak skrev (6 timer siden): Har ikke spilt forefront siden det kom, så er jo mulig at Community har gått til helvete siden jeg prøvde det i høst. Eventuelt hadde du uflaks med hvor du havna. Har ikke satt meg inn i det hele tatt på våpen og skjold til skipet. Men har lagt mereke til at skytevåpen koster jo igjen ting av det man kan kjøpe i starten Kjøp multitool med traktor beam. Kjøp 1SCU tom storage boks. Loot alt. Ta med boksen på fps missions. ekstra cash i starten.
Gunfreak Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars 54 minutes ago, BakaBerg said: Kjøp multitool med traktor beam. Kjøp 1SCU tom storage boks. Loot alt. Ta med boksen på fps missions. ekstra cash i starten. Fikk med multitool med tractor beam, pga pakke jeg kjøpte, eventuelt siden jeg brukte sånn referal code.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå