MrL Skrevet fredag kl 09:16 Skrevet fredag kl 09:16 (endret) Gunfreak skrev (18 minutter siden): Det skal funke online, men animasjonene kan være litt funky når du ser spillerne utenifra. Ser veldig bra ut, hvor blir den lansert? Gratis mod eller "gratis" via Patreon? Endret fredag kl 09:17 av MrL
Gunfreak Skrevet fredag kl 23:26 Skrevet fredag kl 23:26 14 hours ago, MrL said: Ser veldig bra ut, hvor blir den lansert? Gratis mod eller "gratis" via Patreon? Er tilgjengelig på spillets egen ingame mod.io side. Er helt gratis,, Mike fra virtual reality oasis har brukt egene penger i 2 år for å lage denne modden.
Gunfreak Skrevet lørdag kl 14:18 Skrevet lørdag kl 14:18 Modden er ute. Mens noen kan spille fint. Har andre inkludert meg problemer. Største og game breakng er at kulene ikke går der du pekeren våpenet, men senter av der du ser. Først trodde jeg det var at kulene spesifikt traff ca 1 meter til høyre for der jeg sikta. Men nei det følger hode ditt. Så jeg kan peke hode 180 grader fra våpenet og skyte folk. Buggen ser "heldigvis" ut til å påvirke alle typer headset (noe som gjør at det sikkert er lettere å finne en fix) De har også fjernet modden fra mod.io da folk bare trykket subscribe der uten å lese alt du nå gjøre utenfor spillet. Som å legge til kommander osv Så nå kan modden bare skaffes her https://www.nexusmods.com/readyornot/mods/6914
Gunfreak Skrevet lørdag kl 20:20 Skrevet lørdag kl 20:20 Kanskje greid å spore problemet til VoiceAttack. Når jeg ikke brukte VoiceAttack. Funker det bra 8mb.video-NS2-L3N3KpQM.mp4
Gunfreak Skrevet søndag kl 20:10 Skrevet søndag kl 20:10 IL2 fikk oppdatering. Der de blant annet har lagt til Zeppelins. Det er meget imponerende å kjempe mot i VR, de er er store og episke. Du kan ha private dueller med div folk med maskingevær som er plassert rundt på de store monsterne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå