Gunfreak Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli 1 hour ago, ATi9800Pro said: @ps5 Hvilken versjon har du? @Gunfreak har vel også Crystal Light? Jeg er OG crystal 1
Trene Arnholdt Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli 3 hours ago, ATi9800Pro said: Hva er greia med Prime på Pimax Crystal Light egentlig?! Kjøpte komplett sett uten subscription og nå er headsettet mitt deaktivert og jeg får beskjed om å betale rett under 300 dollar for å fortsette å bruke det?! De selger to versjoner. 1 uten subscription og 1 med. Vet noen her hva greia er? De på Pimax customer support skriver at jeg må betale men føler meg lurt. Kjøpte du den dyreste eller rimligste versjonen? Da jeg kjøpte min på Proshop, så mener jeg det stod i beskrivelsen om det var den som var "pre payed" eller den som man kjøper rimeligere for å betale et "abonnement." Jeg tror greia er at hvis man ikke har råd til å kjøpe den for full pris der og da, så kan man betale mindre for så å betale en slags nedbetaling via et abonnement. Sånn jeg har forstått det iallefall.
ATi9800Pro Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli 1 hour ago, ps5 said: Hva sier Proshop? Og hva sier kvitteringen? Tipper de har bare sendt feil. De skal uansett følge dette opp med Pimax på dine vegne i mine øyne. Det ordna seg nå. Tok kontakt med Pimax direkte og etter litt om og men så var det hele en misforståelse og jeg slipper å betale ekstra. 3
Gunfreak Skrevet søndag kl 14:42 Skrevet søndag kl 14:42 Dette lover godt https://www.uploadvr.com/zero-caliber-2-steam-release-window/
Gunfreak Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Pimax'n min har gått off the deep end. Siste 2 månedene har jeg bare spilt sim og alt det funker som det skal. Tenkte å teste nye Ready or Not patchen. Men UEVR injector funka ikke. Kontrollen mine var døde. De funker i Pimax, men ikke i spillet. Brukte en time på trouble shooting. Så testa jeg Robocop som ikke har fått noe ny oppdatering, eller ny UEVR profil. Samme problem der, og spillene vil ikke launche i openvr i det hele tatt, bare i openxr. Der kontrollere ikke funker. Så jeg testa blade and Sorcery, spillet starter, men kontrollene funker ikke. Og ikke bare det, headset tracking er reversed. Så når jeg ser opp, seg jeg ned i spillet... Hva faen er det som foregår?
ps5 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) 5 minutes ago, Gunfreak said: Pimax'n min har gått off the deep end. Siste 2 månedene har jeg bare spilt sim og alt det funker som det skal. Tenkte å teste nye Ready or Not patchen. Men UEVR injector funka ikke. Kontrollen mine var døde. De funker i Pimax, men ikke i spillet. Brukte en time på trouble shooting. Så testa jeg Robocop som ikke har fått noe ny oppdatering, eller ny UEVR profil. Samme problem der, og spillene vil ikke launche i openvr i det hele tatt, bare i openxr. Der kontrollere ikke funker. Så jeg testa blade and Sorcery, spillet starter, men kontrollene funker ikke. Og ikke bare det, headset tracking er reversed. Så når jeg ser opp, seg jeg ned i spillet... Hva faen er det som foregår? Vet ikke om det hjelper deg, men verdt et forsøk. Når mine kontrollere ikke ville samarbeide, funket det å fjerne de (unpair) fra pimax play og så koble de til på nytt. Hadde riktignok bare problemer med at hovedknapp ikke fungerte i spill (men på startskjerm). Endret 7 timer siden av ps5
Gunfreak Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Just now, ps5 said: Vet ikke om det hjelper deg, men verdt et forsøk. Når mine kontrollere ikke ville samarbeide, funket det å fjerne de (unpair) fra pimax play og så koble de til på nytt. Det er neste på lista, men det er jo noe annet muffins på gang, når den ikke ville injecte i steam vr. Og at head tracking er reversed.
ps5 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 3 minutes ago, Gunfreak said: Det er neste på lista, men det er jo noe annet muffins på gang, når den ikke ville injecte i steam vr. Og at head tracking er reversed. Har sett mange har rapportert mye kreative problemer med siste firmware så en mulighet er jo å nedgradere denne? Men usikker på om dette gjelder OG eller bare de nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå