Gå til innhold

Black Desert Online


Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis er på Alustin (balenos a2) i en guild som heter Naginata. Der er det ikke noe krav til og ha voip til kommunikasjon (hvis det er er ønske).

 

Det er ikke noe hc pvp guild, vi bare roter rundt og gjør guild quest og hjelper hverandre :)

Høres bra ut, blir gjerne med jeg:-) Voip er bare pluss, elsker å prate. Hvem skal jeg henvende meg til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg og en kompis er på Alustin (balenos a2) i en guild som heter Naginata. Der er det ikke noe krav til og ha voip til kommunikasjon (hvis det er er ønske).

 

Det er ikke noe hc pvp guild, vi bare roter rundt og gjør guild quest og hjelper hverandre :)

Høres bra ut, blir gjerne med jeg:-) Voip er bare pluss, elsker å prate. Hvem skal jeg henvende meg til?

 

sendt deg pm :)

Lenke til kommentar

Hva liker du ikke med utstyr systemet? Er ikke det flott at det kan nesten oppgraderes uendelig? :) Jeg syntes først utstyr systemet var crap, så simpelt og rart ut men er ikke så ille nå som jeg har kommet mer inn og "glemt" andre spill hvordan system dem har, kan man si :p

 

PvP må man nesten tåle i dette spillet  :wee:

 

Hvor mye AP/DP har du? 

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Nja, men så har du flere valg, du trenger ikke å gå RNG vei, kjør på med force enchanting, da trenger du bare å ordne durability ^^

 

Regner med at du driver med å få grunil gear? Du _kan_ crafte det å, driver selv å crafter en del grunil gear da jeg har ufattelig mye mats. Du kan gjøre dette på Glish bla.

 

Dagens tips (selvom de fleste vet dette) Force enchanting fjerner ikke failstacks  :yes:

Lenke til kommentar

65/75

Grunnen til at jeg hater systemet er at det er alt for mye RNG, først for å få scrolls, deretter så er det RNG for ehancement og RNG for å få amnity så en kan kjøpe utstyr til å reparere durability

 

Man må se det som en langvarig progresjon, alt skjer ikke nå, mye er nytt enn det man er vant til fra andre tradisjonelle mmo, er det ikke bra med litt endring? Selv er jeg 154/177 og mye av dette kommer av grei tidsplanlegging, vit hva man vil og hva man skal gjøre, samtidig som man varierer litt med aktiviteter for å ikke gå lei. Det er sant at mye er RNG, men slikt er vanlig i andre former i slike spill. For eksempel går du får +25 failstacks så har du nesten sikker +1 på accesory, eventuet at du bruker failstacks fra gear du allerede skal ha som grunil eller horse armor.

 

Det jeg tenker er nytt med BDO er at her har vi ikke jevnlig nye instances som skal underholde oss, hvor det også handler om å stadig få bedre utstyr. I BDo har du et økosystem der hver velger hva man vil bli god på, samtidig som en må forstå hvordan en kan gjøre det mest effektivt mtp tid og ressurser. Har man et godt guild for eksempel blir det god stemning av å kunne oppleve castle og siege wars når det kommer, samtidig som det allerede er en del drama der ute :)

Lenke til kommentar

http://forum.blackdesertonline.com/index.php?/topic/80299-patch-notes-may-4th/

 

Boss Armor has been added, you have a slim chance of this  dropping by defeating the bosses each item is named after.

  • Red Nose’s Armor

  • Giath’s Helmet

  • Bheg’s Gloves

  • Muskan’s Shoes

 

Jaja, selvom jeg ikke er altfor stor fan av world bossene som er der nå, men ... er ikke ille at de legger ut extra content så ofte.  :thumbup: 

Årsaken på hvorfor jeg ikke liker er ganske enkelt, hater når man blir "forced" til å gjøre noe for å gjøre deg bedre. For eksempel, mangler enda tree belt og det er pretty much det eneste gode der ute å man er pretty much tvunget til å gjøre disse.

 

Fikk litt trøst i går though, Mudster droppet "mark of shadows" + liverto bundle. Frister å gi den til alt, da jeg ikke trenger det på main. 

 

Lurer på hva jeg skal lage som neste karakter? Ranger only atm.

 

>>

Dagens pro tip: Man kan lære knownledge på tradegods hos tradere! ^^ (ved å høyreklikke på itemet)

>>

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Siste patch og som de tidligere kan man alltid laste ned timer før maintenance er over. 2 gb er en del ja, men så var dette også en slags miniexpansion

Hjelper ikke da en stort sett jobber eller går på skole..

Men, det er jo bare Blizzard som har skjønt det

Lenke til kommentar

http://forum.blackdesertonline.com/index.php?/topic/80299-patch-notes-may-4th/

Boss Armor has been added, you have a slim chance of this dropping by defeating the bosses each item is named after.

  • Red Nose’s Armor

  • Giath’s Helmet

  • Bheg’s Gloves

  • Muskan’s Shoes

Jaja, selvom jeg ikke er altfor stor fan av world bossene som er der nå, men ... er ikke ille at de legger ut extra content så ofte. :thumbup:

Årsaken på hvorfor jeg ikke liker er ganske enkelt, hater når man blir "forced" til å gjøre noe for å gjøre deg bedre. For eksempel, mangler enda tree belt og det er pretty much det eneste gode der ute å man er pretty much tvunget til å gjøre disse.

Fikk litt trøst i går though, Mudster droppet "mark of shadows" + liverto bundle. Frister å gi den til alt, da jeg ikke trenger det på main.

Lurer på hva jeg skal lage som neste karakter? Ranger only atm.

>>

Dagens pro tip: Man kan lære knownledge på tradegods hos tradere! ^^ (ved å høyreklikke på itemet)

>>

Mark og shadow dropper for meg jevnlig, men det er jaggu det eneste jeg får også, witch earring har jeg gitt opp, så der blei det "token earringen" isteden. Liverto og trer belt fikk jeg av en eller annen merkelig grunn kjøpt på markedet før di fordømte bots'a fikk kloa i dem.

Har holdt på i flere dager med ogre ring nå uten hell så der blei det en "tri bares" isteden (mye billigere også :p )

For øyeblikket har jeg brukt opp snart alle pengene mine så må skaffe litt så jeg kan få maxa ut armor, har ikke prioritert det noe særlig på ranger da jeg klarer meg fint i pve (bortsett fra fieldbosser som oneshoter uansett), pvp har jeg ikke vært så mye borti enda så der er jeg såppas ustø at hvis jeg havner i kamp er jeg innstilt på og tape :p

Lenke til kommentar

 

http://forum.blackdesertonline.com/index.php?/topic/80299-patch-notes-may-4th/

 

Boss Armor has been added, you have a slim chance of this dropping by defeating the bosses each item is named after.

  • Red Nose’s Armor

  • Giath’s Helmet

  • Bheg’s Gloves

  • Muskan’s Shoes

Jaja, selvom jeg ikke er altfor stor fan av world bossene som er der nå, men ... er ikke ille at de legger ut extra content så ofte. :thumbup:

Årsaken på hvorfor jeg ikke liker er ganske enkelt, hater når man blir "forced" til å gjøre noe for å gjøre deg bedre. For eksempel, mangler enda tree belt og det er pretty much det eneste gode der ute å man er pretty much tvunget til å gjøre disse.

 

Fikk litt trøst i går though, Mudster droppet "mark of shadows" + liverto bundle. Frister å gi den til alt, da jeg ikke trenger det på main.

 

Lurer på hva jeg skal lage som neste karakter? Ranger only atm.

 

>>

Dagens pro tip: Man kan lære knownledge på tradegods hos tradere! ^^ (ved å høyreklikke på itemet)

>>

Mark og shadow dropper for meg jevnlig, men det er jaggu det eneste jeg får også, witch earring har jeg gitt opp, så der blei det "token earringen" isteden. Liverto og trer belt fikk jeg av en eller annen merkelig grunn kjøpt på markedet før di fordømte bots'a fikk kloa i dem.

Har holdt på i flere dager med ogre ring nå uten hell så der blei det en "tri bares" isteden (mye billigere også :p )

For øyeblikket har jeg brukt opp snart alle pengene mine så må skaffe litt så jeg kan få maxa ut armor, har ikke prioritert det noe særlig på ranger da jeg klarer meg fint i pve (bortsett fra fieldbosser som oneshoter uansett), pvp har jeg ikke vært så mye borti enda så der er jeg såppas ustø at hvis jeg havner i kamp er jeg innstilt på og tape :p

 

så en streamer som holdt på i 24 timer i strekk på å grinde seg en Ogre ring så må nok jobbe litt for den :p 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Velger å poste den videon her. Ganske irriterende at man kan bruke hacks clientside og at det er for lite fokus på dette blant Daum, og at de som tas kun får noen dager ban. Er man smart kan man og sikkert lett skjule det, slik som han her i klippet som har holdt på slik i en måned nå uten å få svar på report tickets. Virker ikke som at Daum kjenner sitt eget spill slik at de klarer å vurdere om noen jukser eller ikke

 

https://www.youtube.com/watch?v=pR7dlJIHfbA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...