Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor sender menn penisbilder?


Gjest Slettet-lYlo5C

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Vet ikke om det er skrevet, orker ikke å gå gjennom alt, selv om jeg ikke har en logisk forklaring (Arrester meg om det er skrevet)

 

Men hvorfor sender jenter nakenbilder, er samme prinsipp. 

 

De gangene jeg har sendt er det fordi det er ønsket, jeg har følt meg presset, eller at jeg rett og slett har hatt lyst(og vet at vedkommende er interessert. Det er veldig unaturlig å sende et nakenbilde ut av det blå synes jeg , selvom jeg vet personen er hetero.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har loka en del på Tinder den siste tiden og har fått et par kontakter på Snapchat. Fikk jaggu en snap av en nydusja pikk nå i sted, helt uoppfordret. Jeg svarte ikke vedkommende, bare sletta han. Har knapt pratet med han, men la han til på snap fordi han ville vise meg tatoveringene sine som forøvrig var ganske fine. :p 

Det med at jenter har en tendens til å sende nakenbilder/lettkledde/dristige bilder for å tease er forøvrig også sant.  :closedeyes: Selv har jeg gjort det, men har kun gjort det når jeg vet at det blir godt mottatt og vedkommende uansett har hintet litt om det på forhånd (og gjerne sendt lignende bilder selv). Sånne lurebilder er bare gøy og spennende, men når man går rett på sak er det ikke like koselig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har loka en del på Tinder den siste tiden og har fått et par kontakter på Snapchat. Fikk jaggu en snap av en nydusja pikk nå i sted, helt uoppfordret. Jeg svarte ikke vedkommende, bare sletta han. Har knapt pratet med han, men la han til på snap fordi han ville vise meg tatoveringene sine som forøvrig var ganske fine. :p 

 

Det med at jenter har en tendens til å sende nakenbilder/lettkledde/dristige bilder for å tease er forøvrig også sant.  :closedeyes: Selv har jeg gjort det, men har kun gjort det når jeg vet at det blir godt mottatt og vedkommende uansett har hintet litt om det på forhånd (og gjerne sendt lignende bilder selv). Sånne lurebilder er bare gøy og spennende, men når man går rett på sak er det ikke like koselig. 

 

Er sånne situasjoner jeg mener også. Helt uoppfordret penisbilder på snap for eksempel. Jeg må også innrømme at jeg har sett lettkledde bilder for å tease, så det er kanskje litt dobbeltmoralskt av meg å klage på at menn gjør det. Samtidig er menn ofte mer visuelle enn jenter. De gangene jeg har gjort det så er det alltid litt hinting involvert, jeg sender ikke plutselig et helt uoppfordret bilde av puppene mine uten forvarsel. 

Lenke til kommentar

 

Er sånne situasjoner jeg mener også. Helt uoppfordret penisbilder på snap for eksempel. Jeg må også innrømme at jeg har sett lettkledde bilder for å tease, så det er kanskje litt dobbeltmoralskt av meg å klage på at menn gjør det. Samtidig er menn ofte mer visuelle enn jenter. De gangene jeg har gjort det så er det alltid litt hinting involvert, jeg sender ikke plutselig et helt uoppfordret bilde av puppene mine uten forvarsel. 

 

Lettkledde bilder er ikke det samme som penisbilder, så kan ikke sammenlignes helt syns jeg. Får jeg snap av en mann i bar overkropp nyter jeg de 10 sekundene de varer og ferdig med det liksom, så DET sier jeg ikke nei takk til!  :dribble: Noen menn må bli litt mer kreative når det kommer til å sende sexy snapper, bar overkropp for eksempel eller bilde i helfigur kun iført bokser/joggebukse/jeans hvor man ser at noe vokser er prima! 

 

Sporer litt av her nå men regner med mange av de som sender penisbilder uoppfordret leser her og kanskje får noen ideer.  :closedeyes:

Endret av Loverdose
Lenke til kommentar

Mitt svar hjelper sikkert ingenting. Jeg sender ikke penisbilde til girlfriend. Hun må spørre. Og før jeg sender får hun klar beskjed om at hun ikke får for ofte slik at hun ikke blir trøtt på meg. Det er vel med bilder av penis som andre bilder. Et bilde av Eiffeltårnet er veldig interessant 2 ganger (kanskje 3). Så blir det hverdagslig og kjedelig. 

 

Utover det er det et mystery hvorfor noen sender bilde av penis. Om man er ekshibsjonist er det vel bedre å gå på nude beach eller noe annet?

Lenke til kommentar

Fordi menn er biologiske svin aka de vil parre seg med den som tiltrekker dem, kvinneformer er slikt.

Og for å være fair, kvinner er biologisk materialister, som er derfor de ser etter noen som kan gi dem materielle goder og å tilfredstille dem på materialistiskvis, kjærlighet kommer mer utifra hva slags behov kvinnfolk har utifra hva mannen kan gjøre for henne utifra et materialistisk syn, på samme måte som kjærlighet kommer utifra sex behov for menn.

 

Nå jeg sier ikke at menn og kvinner er slikt i hverdagslig begrep, jeg sier at biologiskt er de slikt. Det som stopper dette er kunnskap. Kunnskap hindrer dette, med mindre man lar biologiske grep gripe inn. Men som sagt kunnskap gjør menn og kvinner like på det feltet med mindre de ikke lærer av det osv.

Endret av Riki
Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har vært med en ikke visuell jente. Må da være en myte? De tre siste kjærestene mine vil ha den inne ganske fort. Skal vi ikke kyss og kose litt undrer jeg?

 

Hva mener du? Kvinner er visuelle de også, men kanskje ikke på lik linje med menn. Har ikke fakta foran meg her men det skjer mer i hodet på en mann som ser en naken kvinne kontra enn kvinne som ser en naken mann. Kvinner drives mer på følelser, noe jeg kan skrive under på, det er en grunn til at jeg ikke har sex med en deilig mann bare fordi han er deilig. Følelser må være inne i bildet også om ikke er det sjanseløst for min del, men igjen er kvinner forskjellige. 

 

Slik jeg har skjønt det er jo kvinner veldig avhengige av oppvarming for at smøringen skal bli god. Er ikke sånn at man bare kan dra ned buksa og putte den inn og forvente at der er gjennomvått på noen få sekunder, jeg blir ikke søkkvåt av å se en bra herrekropp men får jeg se lenge nok på den så blomstrer det jo. Eksen skifta dekk på bilen min en gang i bar overkropp. Smurt og klart når han var ferdig. :wee: 

 

Noen trenger fysisk kontakt og forspill for at de skal bli klare. Vet ikke helt om jeg svarte på det du lurte på nå, kan hende jeg misforsto men.  :ph34r:

Lenke til kommentar

 

Tror aldri jeg har vært med en ikke visuell jente. Må da være en myte? De tre siste kjærestene mine vil ha den inne ganske fort. Skal vi ikke kyss og kose litt undrer jeg?

 

Hva mener du? Kvinner er visuelle de også, men kanskje ikke på lik linje med menn. Har ikke fakta foran meg her men det skjer mer i hodet på en mann som ser en naken kvinne kontra enn kvinne som ser en naken mann. Kvinner drives mer på følelser, noe jeg kan skrive under på, det er en grunn til at jeg ikke har sex med en deilig mann bare fordi han er deilig. Følelser må være inne i bildet også om ikke er det sjanseløst for min del, men igjen er kvinner forskjellige. 

 

Slik jeg har skjønt det er jo kvinner veldig avhengige av oppvarming for at smøringen skal bli god. Er ikke sånn at man bare kan dra ned buksa og putte den inn og forvente at der er gjennomvått på noen få sekunder, jeg blir ikke søkkvåt av å se en bra herrekropp men får jeg se lenge nok på den så blomstrer det jo. Eksen skifta dekk på bilen min en gang i bar overkropp. Smurt og klart når han var ferdig. :wee: 

 

Noen trenger fysisk kontakt og forspill for at de skal bli klare. Vet ikke helt om jeg svarte på det du lurte på nå, kan hende jeg misforsto men.  :ph34r:

 

Mente at det virker som om mine kjærester er klar for sex bare jeg er naken. Jeg har nesten ikke tatt på dem. Vi kanskje ikke har snakket så mye heller. Hvorfor er de da 100 % klar om det ikke er visuelt? 

Lenke til kommentar

Mente at det virker som om mine kjærester er klar for sex bare jeg er naken. Jeg har nesten ikke tatt på dem. Vi kanskje ikke har snakket så mye heller. Hvorfor er de da 100 % klar om det ikke er visuelt? 

 

Det kan være tenning på situasjonen, spenningen, at man rett og slett bare er kåt fra før. Visuelt kan det jo helt klart være. Igjen, folk er forskjellige. :) Alt med sex er ikke bare visuelt, handler jo mye om følelser, forventninger, spenning og slike ting også. 

Lenke til kommentar

 

Mente at det virker som om mine kjærester er klar for sex bare jeg er naken. Jeg har nesten ikke tatt på dem. Vi kanskje ikke har snakket så mye heller. Hvorfor er de da 100 % klar om det ikke er visuelt? 

 

Det kan være tenning på situasjonen, spenningen, at man rett og slett bare er kåt fra før. Visuelt kan det jo helt klart være. Igjen, folk er forskjellige. :) Alt med sex er ikke bare visuelt, handler jo mye om følelser, forventninger, spenning og slike ting også. 

 

I agree 100%. Kanskje jeg så et motsetningsforhold mellom lite forspill = visuell og tilsvarende motsatt. Det var gjerne ikke det du sa, men mitt inntrykk er at kvinner trenger lite like forspill som menn eller enda mindre. 

Lenke til kommentar

Jeg tror det henger sammen med missforståelsen noen menn kanskje har med at deres eget kjønnsorgan er opphissende for kvinner utfra hvordan kvinners kjønnsorgan er opphissende for dem, og de vil prøve å flørte med /tenne kvinnen. Altså den typiske "man kjenner andre på seg selv" psykologien. Nå er jo det rimelig feil (kvinners seksualitet er ganske forskjellig fra menns).

 

Eller kanskje de er meget kristne og følger bibelens bud ved "gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...