Gå til innhold

Xbox 360 controller for PC


Eirik554

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte meg en 360 controller for windows. Den venstre spaken knirker ganske mye, men har hørt at dette skal gå over etterhvert. Et annet problem er at den ikke går tilbake i rett stilling etter at jeg har brukt den. Dvs. den står rett, men i f. eks bilspill så vil bilen svinge litt selv om jeg ikke rører spaken.. Dette er ganske plagsomt i sensitive spill. Og det gjør så jeg ikke får noen god følelse med kontrollen og at jeg kan stole på den.

 

Det verste er at jeg prøvde en akkurat lik kontroll for 1 år siden ca og den var helt lik... Samme problemet. Leverte den da tilbake.

 

Skal de bare være sånn?

Endret av Eirik554
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert teit spørsmål, men hva mener du med 360-controller for windows? Men uansett, jeg hadde en XB360 for mange år siden, og konrolleren der fungerte helt fint. Da 360en tok kvelden for andre gang gadd jeg ikke levere den inn, men brukte heller kontrolleren på PCen. Det var bare å dytte kabelen inn i USB-porten, så fungerte alt helt fint. Den har nå fungert fint i over fire år uten noe som helst problem. Kjipt at du sliter med din, men det er nok kontrolleren det er noe feil med. Er det en offisiell kontroller? En del tredjeparts kontrollere er mye billigere, men til gjengjeld får du det du betaler for. Lav pris, lav kvalitet.

 

Btw kontrolleren min er med kabel, hvis det hjelper.

Lenke til kommentar

Sikkert teit spørsmål, men hva mener du med 360-controller for windows? Men uansett, jeg hadde en XB360 for mange år siden, og konrolleren der fungerte helt fint. Da 360en tok kvelden for andre gang gadd jeg ikke levere den inn, men brukte heller kontrolleren på PCen. Det var bare å dytte kabelen inn i USB-porten, så fungerte alt helt fint. Den har nå fungert fint i over fire år uten noe som helst problem. Kjipt at du sliter med din, men det er nok kontrolleren det er noe feil med. Er det en offisiell kontroller? En del tredjeparts kontrollere er mye billigere, men til gjengjeld får du det du betaler for. Lav pris, lav kvalitet.

 

Btw kontrolleren min er med kabel, hvis det hjelper.

 

Den her: https://www.komplett.no/product/595871/spill/pc-mac/tilbehoer-til-pc/xbox-360-wireless-controller-for-windows#

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...