Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

FInne chattevenn på nettet...


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er veldig ensom. Har sosial angst og kommer meg ikke mye ut annet enn på jobb. Sitter ofte hjemme og føler meg ensom. Har veldig lyst på noen chattevnner på nett som kanskje er lignende situasjon som meg. Jeg tenker da at vi kunne bruke Facebook.

Men å sende venneforespørsel til random personer på Facebook fungerer dårlig. 

Hvor er gode steder å starte?

 

 



Anonymous poster hash: 9393b...2b6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei

 

Jeg er veldig ensom. Har sosial angst og kommer meg ikke mye ut annet enn på jobb. Sitter ofte hjemme og føler meg ensom. Har veldig lyst på noen chattevnner på nett som kanskje er lignende situasjon som meg. Jeg tenker da at vi kunne bruke Facebook.

Men å sende venneforespørsel til random personer på Facebook fungerer dårlig. 

Hvor er gode steder å starte?

 

 

 

Anonymous poster hash: 9393b...2b6

 

Da ville jeg sette etter på slike forumer, selv om dette ikke er stedet jeg søker venner for hadde jeg søkt venner så ville jeg ikke akkurat at de skulle sett alle de private historiene mine hahahahaha. 

Men ellers så fins det ganske mange steder på nettet der du kan finne nettvenner eller venner. De har noe som heter Turvenn og. Ellers så har de møteplassen, og kvinneguiden osv... er mange forumer der du kan finne venner. Ulike chatteforum har de også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er online gaming noe for deg?

Slet veldig med det samme selv for noen år siden. Startet å game en god del (ikke at det er veldig sunt). Men traff veldig mye folk jeg har snakket med i flere år nå. Og faktisk møtt ved flere anledninger. Hjalp meg en del med alt det dritet. Men det beste er vell egentlig å pushe seg selv til å komme seg ut av huset. 

Lenke til kommentar

 

Hei

 

Jeg er veldig ensom. Har sosial angst og kommer meg ikke mye ut annet enn på jobb. Sitter ofte hjemme og føler meg ensom. Har veldig lyst på noen chattevnner på nett som kanskje er lignende situasjon som meg. Jeg tenker da at vi kunne bruke Facebook.

Men å sende venneforespørsel til random personer på Facebook fungerer dårlig. 

Hvor er gode steder å starte?

 

 

 

Anonymous poster hash: 9393b...2b6

 

Leser at du har sosial angst. Jeg sliter litt med det samme, selv om jeg tar meg sammen når jeg er ute blant mennesker. 

Jeg forsøker å skjule at jeg har sosial angst. Men noen oppdager det. Mens noen sier til meg at jeg virker så veldig utadvendt ut, og virker overhodet ikke noe sjenert ut. Så folk tolker meg ulikt. Men egentlig så er jeg ganske sjenert type. Dersom jeg er for lenge blant folk så får jeg veldig panikk med at jeg føler for å komme meg bort. Det spørs også hvem jeg er rundt. Noen takler jeg å være lenge rundt, andre ikke. 

 

Det er nok lurt å pushe seg selv ut av den situasjonen man er i, dersom man ønsker kontakt med folk. Men noen ganger har jeg fått mer anfall med at jeg har blitt svimmel, og jeg får tåkesyn av det, og tilslutt så holder jeg på å svime av. Det er ikke behagelig, og det er pinlig og gjør at jeg trekker meg enda mer bort. Men.. noen folk sier at de er overrasket over at jeg kan si at jeg har sosial angst for noen tolker meg som ganske utadvendt. 

 

Som voksen prater jeg mye. Og har blitt flink til det. Men som barn så sa jeg nesten ikke et ord. Jeg var ganske taus, og det pga sjenansen min. Jeg har vært sånn så lenge jeg kan huske. 

 

Så ja , jeg vet alt om hvor vondt og vanskelig sosial angst kan være. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Jeg sliter også med sosial angst, føler ubehag i hodet og kropp, blir svimmel får tåkesyn og sliter ofte med å tenke rundt andre. Kan føle meg aleine i rom fult med folk.

Jeg har det sånn og. Men jeg prater allikevel mye.

 

Noen ganger når jeg har vært i sosiale sammenhenger har jeg holdt på å besvime, fått tåkesyn og tunellsyn, sett stjerner og alt det der. Det er ganske pinlig. Og da blir jeg redd for å dumme meg ut og besvime i tillegg ;)

Lenke til kommentar

 

Jeg sliter også med sosial angst, føler ubehag i hodet og kropp, blir svimmel får tåkesyn og sliter ofte med å tenke rundt andre. Kan føle meg aleine i rom fult med folk.

Jeg har det sånn og. Men jeg prater allikevel mye.

 

Noen ganger når jeg har vært i sosiale sammenhenger har jeg holdt på å besvime, fått tåkesyn og tunellsyn, sett stjerner og alt det der. Det er ganske pinlig. Og da blir jeg redd for å dumme meg ut og besvime i tillegg ;)

 

Jeg prater en del i perioder med folk jeg kjenner veldig godt, ellers holder jeg meg mye for meg selv. Veldig sjeldent jeg ser stjerner, men ellers får jeg bare litt tåkesyn av og til når jeg klarer å holde samme rutine vær dag. Av og til når hodet har slitt ei stund over tid i sosiale stunder, eller jeg har gått med tanker som påvirker meg, så får jeg nummenhet i kroppen, spesielt hodet blir  hovent eller numment, da virker hele kroppen mer følsom, og det kjennes ut som det trykker i pannen, spesielt helt framme og på sidene. Det og  vri eller massere hode eller kroppen inntil noe hardt sender da deilige følelser gjennom kroppen, hodet føles tyngre, jeg puster tyngre,  og øyne blir tyngre å holde oppe. Det kan vare i flere dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...