Gå til innhold

Store skritt mot seier og fred i Syria


Anbefalte innlegg

 

Husk Libya. Husk hvor mange som ble torturert der, drept, voldtatt. Alt på grunn av grådigheten til en mann. En slik mann finnes det også i Syria.

 

 

Godt de har fått det så bra i Libya nå da. Stemmer i jeg. La oss gi alle muslimene den samme gleden libyere i dag nyter :) Kanskje vi to kan glede oss også snart, hvis Saudi-Arabia og Tyrkia sender bakkestyrker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er glad massemorderen og voldtektsmannen Gadaffi fikk straff, istedenfor å få betalt luksusliv av folket han personlig torturerte, voldtok og drepte. Er ikke for lite å forlange det samme for massemorderen Assad. Assad er blandt verdens mest groteske statsledere.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Jeg er glad massemorderen og voldtektsmannen Gadaffi fikk straff, istedenfor å få betalt luksusliv av folket han personlig torturerte, voldtok og drepte. Er ikke for lite å forlange det samme for massemorderen Assad. Assad er blandt verdens mest groteske statsledere.

 

Så du er glad for at han ble fjernet slik at slusene til Europa ble åpnet?

Lenke til kommentar

Jeg er glad massemorderen og voldtektsmannen Gadaffi fikk straff, istedenfor å få betalt luksusliv av folket han personlig torturerte, voldtok og drepte. Er ikke for lite å forlange det samme for massemorderen Assad. Assad er blandt verdens mest groteske statsledere.

Ja la oss kvitte oss med de groteske sekulære lederne. Muslimene fortjener bedre :) Abu Bakr al-Baghdadi er en mann av folket, og han kjemper for å frigjøre syrerne. Og han innfører guds egne lover. Slike karer trenger syrerne.

Lenke til kommentar

Sekulære? Like saklig som om min beskrivelse av Stalin skulle kritiseres for svartmaling av ledere med bart. Når en leder står direkte ansvarlig for groteske overgrep og forbrytelser mot menneskeheten så spiller det ingen rolle om ledern har bart, er sekulær eller noe annet du måtte finne på.

 

Så ja, la oss kvitte oss med de groteske bartelederne. De uten bart fortjener bedre. Kim Jung-un er en leder uten bart (og sekulær i tillegg), han hadde sikkert vært en flott leder for Syria!

 

Quisling var en leder uten bart. Tenk så leit at han mistet makten, han var jo ganske sekulær i tillegg.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er glad massemorderen og voldtektsmannen Gadaffi fikk straff, istedenfor å få betalt luksusliv av folket han personlig torturerte, voldtok og drepte. Er ikke for lite å forlange det samme for massemorderen Assad. Assad er blandt verdens mest groteske statsledere.

 

Så du er glad for at han ble fjernet slik at slusene til Europa ble åpnet?

 

Du kan ikke lese det jeg skriver? Jeg er glad at voldtektsmannen og massemorderen ikke lenger fikk styre et helt land. Er du lei deg for at en mann som fritt har voldtatt og drept i flere tiår og som har levd luksusliv på bekostning av sine ofre ikke lenger fikk styre et helt land?

 

Tenk deg om Bondevik eller Stoltenberg skulle reist rundt i Norge og voldtatt kvinner, samtidig som de forsynte seg så mye de ville av skattepengene til personlig bankkonto og torturerte og drepte alle som var imot dette. Om du skulle våge å kritisere dette, så skulle jeg lasse på med kritikk om hvorfor du kunne finne på å være imot en slik leder.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gaddafi passet på grensene i avtale med italienerne... Så bombet vi ham.. Nå er det ingen som passer grensene lenger og så ser du hvordan det går.   Idioti????:  Sitat: "NATO gjorde jobben sin i Libya"  J. Stoltenberg.

 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2015/07/02/194408753/verre-i-libya-na-enn-under-Gaddafi

 

Når de finner en ny "Gaddafi" så løser problemet seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vi måtte vel nesten ha vår egen "Gadaffi" for å rettferdiggjøre å støtte Gaddafi

 

Merkelig hva folk ønsker seg ..

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Vi måtte vel nesten ha vår egen "Gadaffi" for å rettferdiggjøre å støtte Gaddafi

 

Merkelig hva folk ønsker seg ..

Hvorfor skal vi rettferdiggjøre og støtte noe/noen som helst, vi deler ut fredsprisen mens folket ønsker seg krig, vi får heler la være å blande oss inn i slike ting.

Forresten, hvem er "vår egen" kong Salman som rettferdiggjør vår lefling med regimet i Saudi Arabia?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg er helt for å passe våre egne saker, og der er ingen spesielle venner eller fiender hvis man holder seg til sånne prinsipp. Vi bruker I disse dager ca 400 milliarder kroner på nye kampfly, som så skal benyttes til å verne andres interesser, hvor vi etterpå må svare for bivirkningene når folka det går ut over ikke lengre har levelige forhold der vi var med å lage fanskap, eller fjerne en eller annen av noen andres fiender

 

Det mest bisarre er at vi kjøper driten fra den verste vennen vi har

 

Makan til surr ..

Lenke til kommentar

Jeg er helt for å passe våre egne saker, og der er ingen spesielle venner eller fiender hvis man holder seg til sånne prinsipp. Vi bruker I disse dager ca 400 milliarder kroner på nye kampfly, som så skal benyttes til å verne andres interesser, hvor vi etterpå må svare for bivirkningene når folka det går ut over ikke lengre har levelige forhold der vi var med å lage fanskap, eller fjerne en eller annen av noen andres fiender

 

Det mest bisarre er at vi kjøper driten fra den verste vennen vi har

 

Makan til surr ..

400 milliarder???? hvor har du det ifra.. det må være feil, sjekk kalkulatoren din. Det må være beløpet vi skal bruke på flyktninger og asylsøkere det, lett å blande litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er glad massemorderen og voldtektsmannen Gadaffi fikk straff, istedenfor å få betalt luksusliv av folket han personlig torturerte, voldtok og drepte. Er ikke for lite å forlange det samme for massemorderen Assad. Assad er blandt verdens mest groteske statsledere.

 

Så du er glad for at han ble fjernet slik at slusene til Europa ble åpnet?

 

Du kan ikke lese det jeg skriver? Jeg er glad at voldtektsmannen og massemorderen ikke lenger fikk styre et helt land. Er du lei deg for at en mann som fritt har voldtatt og drept i flere tiår og som har levd luksusliv på bekostning av sine ofre ikke lenger fikk styre et helt land?

 

Tenk deg om Bondevik eller Stoltenberg skulle reist rundt i Norge og voldtatt kvinner, samtidig som de forsynte seg så mye de ville av skattepengene til personlig bankkonto og torturerte og drepte alle som var imot dette. Om du skulle våge å kritisere dette, så skulle jeg lasse på med kritikk om hvorfor du kunne finne på å være imot en slik leder.

 

Det handler om mange andre ting som går utenom poenget at lederen er en galning. Det er vel mer eller mindre bevist at vestens måte å konfrontere slike problemer ikke fungerer.

 

Definisjonen av galskap er å gjøre en ting om og om igjen og forvente et annet resultat.

Lenke til kommentar

Her er et interessant synspunkt på situasjonen i Aleppo:

 

http://sputniknews.com/middleeast/20160216/1034838008/aleppo-syrian-crisis.html

 

 

En ting jeg markerte meg i artikkelen:

 


The nationwide protests which sparked in Syria in 2011 did not spare Aleppo. Protests and meetings in Aleppo started in August 2011, and were held under the flags of both opposition forces and supporters of President Bashar Assad.

However, the level of violence gradually increased. A series of terrorist attacks rocked the city, and the authorities launched an anti-terrorist campaign which was portrayed as "oppressive" by some Western media sources.

 

Morsomt at vestlige medier alltid skal vinkle slike ting på en spesiell måte uten å se helhetlig og realistisk på situasjonen. USA skal iallefall holde kjeft hva angår å undertrykke folk og protester. Noen som husker hvordan "Occupy Wall Street" bevegelsen endte? Den bevegelsen kunne blitt til en revolusjon i USA. Potensielt sett.

 

Selv om det ikke var forårsaket av at andre startet først og forsøk på å stoppe terrorister, selv om den vestlige vinklingen er rett, om at Assad slo ned mot protester, så skal USA fortsatt ingenting de skulle ha sagt, når de driver med det samme selv. Det utviklet seg ikke til krig, fordi protestene brutalt ble slått ned mot, på et tidlig tidspunkt. Protestantene i USA, i motsetning til Kiev, orket ikke den konstante trakasseringen, de konstante truslene og den brutale volden fra myndighetene.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er glad massemorderen og voldtektsmannen Gadaffi fikk straff, istedenfor å få betalt luksusliv av folket han personlig torturerte, voldtok og drepte. Er ikke for lite å forlange det samme for massemorderen Assad. Assad er blandt verdens mest groteske statsledere.

 

Så du er glad for at han ble fjernet slik at slusene til Europa ble åpnet?

 

Du kan ikke lese det jeg skriver? Jeg er glad at voldtektsmannen og massemorderen ikke lenger fikk styre et helt land. Er du lei deg for at en mann som fritt har voldtatt og drept i flere tiår og som har levd luksusliv på bekostning av sine ofre ikke lenger fikk styre et helt land?

 

Tenk deg om Bondevik eller Stoltenberg skulle reist rundt i Norge og voldtatt kvinner, samtidig som de forsynte seg så mye de ville av skattepengene til personlig bankkonto og torturerte og drepte alle som var imot dette. Om du skulle våge å kritisere dette, så skulle jeg lasse på med kritikk om hvorfor du kunne finne på å være imot en slik leder.

 

 

Det er nok viktigere å forsvare titalls millioner mennesker enn å straffe et enkelt individ.

Lenke til kommentar

Morsomt at vestlige medier alltid skal vinkle slike ting på en spesiell måte uten å se helhetlig og realistisk på situasjonen. USA skal iallefall holde kjeft hva angår å undertrykke folk og protester. Noen som husker hvordan "Occupy Wall Street" bevegelsen endte? Den bevegelsen kunne blitt til en revolusjon i USA. Potensielt sett.

 

Selv om det ikke var forårsaket av at andre startet først og forsøk på å stoppe terrorister, selv om den vestlige vinklingen er rett, om at Assad slo ned mot protester, så skal USA fortsatt ingenting de skulle ha sagt, når de driver med det samme selv. Det utviklet seg ikke til krig, fordi protestene brutalt ble slått ned mot, på et tidlig tidspunkt. Protestantene i USA, i motsetning til Kiev, orket ikke den konstante trakasseringen, de konstante truslene og den brutale volden fra myndighetene.

Morsomt at du ikke har peiling på hva du snakker om. Hvilke protestanter ble kidnappet av amerikansk politi? Hvilke protestanter ble torturert og henrettet i amerikanske fengsler? Du sammenligner disneyworld og helvete, og prøver å vinkle det til at usa ikke skal ha noe de skulle sagt. Budskapet ditt er så fjernt at jeg kan ikke ta en tøddel av det seriøst.

 

Det er ikke så rart at media vinkler Syria, hvordan ville du vinklet en massemorder som står øverst ansvarlig for tortur og henrettelser av barn og sivile i titusentall? Som forbyr fri presse og tømmer skattepengene over på privat konto?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Når de finner en ny "Gaddafi" så løser problemet seg selv.

Når de finner en ny "Gaddafi" så mister de all frihet og libyerne vil fortsette å bli voldtatt, torturert og henrettet av en mann som lever i luksus på pengene deres. Hvis du hadde voldtatt min mor, min søster, min datter, torturert meg og henrettet min bror og min far så hadde jeg personlig revet hodet av deg, klipt av deg testiklene og dytta de ned i halsen. Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...