Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er de beste uteplassene i Oslo for å møte jenter?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vet ikke om dette er rett forum, men siden "sjekking" blir diskutert her tar jeg sjansen. :)

 

Jeg har vært en god del ute i Oslo, men føler på en måte at jeg enda ikke helt har funnet min favorittplass, i hvert fall for å møte jenter. 

 

Jeg er 28 år og liker å treffe jenter fra 20 og oppover. 

 

Noen tips? :)



Anonymous poster hash: 964e5...69c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For være litt saklig jeg da, siden svært få andre her var det..

 

Dette kommer jo helt an på hvilken stil du liker da? Club, pub, pratested osv.

 

Om jeg skal bestemme selv, så er jeg ikke spesielt glad i å danse og liker i hvert fall at plassen har et område med ikke altfor høy musikk slik at man kan snakke, noe som er en fordel om man skal "sjekke". 

 

Internasjonalen har blitt et greit kompromiss for min del. Relativt kort kø og det er forholdsvis enkelt å møte og komme i kontakt med jenter der. MEN, det er 23 års aldersgrense så jentene er typisk litt eldre og jeg synes ikke alltid det er så mange pene jenter der. Det varierer veldig.

 

Jeg var på Datra til Hagen på Grønland før det ble vinter. Synes det var ganske mange pene jenter i bakgården der og rimelig enkelt å komme i kontakt med folk. Men den er vel stengt nå på vinteren.

 

Har vært på Stratos en gang og husker at det var ganske mange pene jenter der også. Fikk faktisk ei på kroken. :) Men det er ikke så kult å betale 100 kr for å komme inn, men vurderer å teste ut plassen neste gang jeg skal ut.

 

Om jeg kun går ut med kamerater for å ta en øl så synes jeg brun pub kan fungere, men om jeg skal møte jenter så må jeg kanskje ta hensyn til hvor de liker å gå. ;)

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Lenke til kommentar

Så du pusher 30 og ønsker kun å treffe småjenter på 20, og det ytre er det viktigste? I tillegg så syntes du 100 spenn i cover er mye å betale? Hmm ... 

 

Om jenter på 20+ er "småjenter", så ja. Har du et problem med det? 

 

Har aldri sagt at ytre er det viktigste, men jeg synes 100 kr er mye å betale for å kun komme inn på en plass. Greit om det er et arrangement eller lignende, men å stå i en lang kø for å betale kun for å komme inn på et lokale og hvor drinkene i tillegg koster skjorta er jeg ikke spesielt tilhenger av.

 

Men om det er prisen for å få det jeg vil ha, så er jeg som sagt villig til å gjøre det. :)

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Lenke til kommentar

Blå? Jaeger? Solli plass? Youngstorget? Studenten? Trompeten? :D (siste 2 der var kødd) 

 

Hey. Du må ikke ha spørsmålstegn bak. Det er jeg som stiller spørsmål, sant? :)

 

Blå vet jeg lite om. Skulle ditt for noen helger siden, men det var 20 meter kø og 150 i cover, så vi droppet det. Endte opp på en brun pub som definitivt ikke er en plass for å møte jenter, men ettersom vi var en stor vennegjeng ute var det grei.

 

Jaeger har jeg vært en gang. Det virket som en grei plass og kanskje en hvor man kan treffe litt jenter?

 

Solli plass har jeg vært lite, men jeg lurer på om det kan være en gullgruve? Har vært på Skaugum noen ganger. Hadde draget en gang. Virker som om det er mye pene jenter der, men er vel ikke helt min type plass. Men det kan jeg leve med om jeg kan treffe pene jenter der.

 

Youngstorget er vel der jeg har vært mest. Er litt lei området egentlig. Men spørs om man burde teste Stratos igjen da. :)

 

Har som sagt vært en del på Internasjonalen og jeg synes det er en hyggelig plass, men kvaliteten på jentene der kan være veldig variabelt fra en dag hvor det nesten ikke er noen til en dag hvor det er overflod.

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Lenke til kommentar

Det er ikke utestedene det kommer an på men mannen som går ut. Personlig utvikling er nøkkelordet og det krever innsats. Overskriften henviser til at man skal få noe gratis som man egentlig ikke fortjener bare ved å gå på rett plass.

 

Hvis du er utviklet rekker du aldri å komme til utestedet da du hooker opp på vei dit eller at du er fullbooket fra starten av uken fordi du gikk på fortau, var innom butikken, tok bussen and what not.

Lenke til kommentar

Om jeg skal bestemme selv, så er jeg ikke spesielt glad i å danse og liker i hvert fall at plassen har et område med ikke altfor høy musikk slik at man kan snakke, noe som er en fordel om man skal "sjekke". 

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Major loss, damer elsker menn som danser, spesielt edru og gjerne uten at de gjemmer seg på et overbooket dansegulv eller behøver 10x vodkashots og 4 kompiser i ryggen for å våge å flytte på en dansefot.

 

Når jeg ankommer klubben og tramper av snøen fra skoene utenfor, så vil vekteren i døra allerede ha kjennskap til meg og feks si "Du gjør klar danseskoene ja. Jeg tror folk venter på deg inne, ha en fortreffelig kveld."

 

Hvorfor sjekke når damene kommer villig fordi man er en kul og elegant fyr som danser og lager liv? Det er nok folk ute som sitter ved bord og drikker seg dritings mens de prater piss, skryter og lyver. Danser du så ser de at en har noe og det helt uten at man trenger å åpne munnen. Selvsagt bør man også ha noe å fare med verbalt.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke utestedene det kommer an på men mannen som går ut. Personlig utvikling er nøkkelordet og det krever innsats. Overskriften henviser til at man skal få noe gratis som man egentlig ikke fortjener bare ved å gå på rett plass.

 

Hvis du er utviklet rekker du aldri å komme til utestedet da du hooker opp på vei dit eller at du er fullbooket fra starten av uken fordi du gikk på fortau, var innom butikken, tok bussen and what not.

 

Høres ut som en sales pitch for en eller annen PUA-tjeneste. Du farer med sludder!

 

Selvsagt kommer det an på uteplassen man går ut på. Om ikke får du ta en tur innom puben på hjørnet hvor alle de alkoholiserte mennene sitter fra morgen til kveld. Kanskje du vil ha med en av de hjem? :)

 

 

Om jeg skal bestemme selv, så er jeg ikke spesielt glad i å danse og liker i hvert fall at plassen har et område med ikke altfor høy musikk slik at man kan snakke, noe som er en fordel om man skal "sjekke". 

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Major loss, damer elsker menn som danser, spesielt edru og gjerne uten at de gjemmer seg på et overbooket dansegulv eller behøver 10x vodkashots og 4 kompiser i ryggen for å våge å flytte på en dansefot.

 

Når jeg ankommer klubben og tramper av snøen fra skoene utenfor, så vil vekteren i døra allerede ha kjennskap til meg og feks si "Du gjør klar danseskoene ja. Jeg tror folk venter på deg inne, ha en fortreffelig kveld."

 

Hvorfor sjekke når damene kommer villig fordi man er en kul og elegant fyr som danser og lager liv? Det er nok folk ute som sitter ved bord og drikker seg dritings mens de prater piss, skryter og lyver. Danser du så ser de at en har noe og det helt uten at man trenger å åpne munnen. Selvsagt bør man også ha noe å fare med verbalt.

 

 

Så du antar at jeg trenger 10 vodkashots og 4 kompiser i ryggen? Igjen, dette høres ut som en PUA sales pitch. 

 

Til orientering har jeg gått ut masse ALENE og EDRU, så jeg tror ikke jeg har noen problemer i så måte. Og jeg er nok vel så "personlig utviklet" som du tror du er.

 

Spørmålet handlet om hva de beste uteplassene er i Oslo for å møte jenter. Altså, hvor er MEST PENE jenter samlet og på en plass hvor det er enkelt å komme i kontakt med de. Du svarer på helt andre ting.

 

Jeg er ikke spesielt glad i typisk club dancing til crappy syremusikk uten at jeg er dritings, men jeg kan gjerne danse litt mer klassiske varianter. Dette er en personlig preferanse og ikke en som vil hindre meg nevneverdig, selv om jeg innser at det er noe jeg kunne vært tjent med å ha i repetoaret. 

 

"Du gjør klar danseskoene ja. Jeg tror folk venter på deg inne, ha en fortreffelig kveld."

 

 

 

LMAO!!! :D

 

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Til orientering har jeg gått ut masse ALENE og EDRU, så jeg tror ikke jeg har noen problemer i så måte. Og jeg er nok vel så "personlig utviklet" som du tror du er.

 

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

 

 

Jeg tror du har noen problemer, for dette hørtes trist ut...

 

 

Ja, om du ikke bruker fantasien din kan jeg forstå det, men jeg hadde ganske mange morsomme eventyr i denne perioden. Lærte mye om meg selv og utviklet selvtilliten min.

 

Personlig synes jeg det er tristere med de som aldri kan gjøre noe selvstendig og/eller må skjule seg bak alkohol. Men hver sin mening. :)

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Lenke til kommentar

Alkohol nytes annerledes i dag enn for noen år tilbake. På 90-tallet var det én sort øl på et utested og noe få variasjoner av drinker og shots. I dag kan man nyte hundrevis av ølsorter og whisky fra hele verden. Det er lenge siden folk drakk kun for å få opp promillen, nå er det mer om smak, opplevelse og nytelse. Det er mye kultur i godt øl og whisky.

 

Sikkert noen som fremdeles har skylapper og drikker industriøl og vodka til de ligger utslått på gulvet men da er de i såfall ignorante, informasjonen er der men de bruker den ikke.

Lenke til kommentar

Alkohol nytes annerledes i dag enn for noen år tilbake. På 90-tallet var det én sort øl på et utested og noe få variasjoner av drinker og shots. I dag kan man nyte hundrevis av ølsorter og whisky fra hele verden. Det er lenge siden folk drakk kun for å få opp promillen, nå er det mer om smak, opplevelse og nytelse. Det er mye kultur i godt øl og whisky.

 

Sikkert noen som fremdeles har skylapper og drikker industriøl og vodka til de ligger utslått på gulvet men da er de i såfall ignorante, informasjonen er der men de bruker den ikke.

 

Det du sier om utvalg er sant, men jeg personlig har ikke merket at folks drikkevaner har endret seg av den grunn. Man blir like full på en finere Champagne som man blir på et billigere og mindre sofistikert alternativ. Inntrykket mitt er at flatfylla fortsatt er normalen i Norge. :)

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...