Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen banket på vinduet mitt da klokken var over 1 om natten, i natt... skremt


Anbefalte innlegg

Jeg opplevde noe ubehagelig i sted. Noen banket på vinduet mitt litt over klokken 1 om natten..og etterpå så banket det på en gang til, og hører fotsteg utenfor. Jeg har ringeklokke på døren men det ringte ikke på døren. Tør ikke å lukke opp. Er det meg som har sett for mye grøssere som ikke  tør å lukke opp. Løp med en gang inn i et annet rom å låste døren ;). Vinduet der vedkommende banket på sto åpent. Ingen har kontaktet meg med mobil, og jeg vet ikke hvem som banket på så sent. 

Jeg er singel vel og merke, og dame ;)

 

Noen som har opplevd noe lignende, og tør dere å lukke opp eller er det meg som har sett for mye skrekkfilmer? ;) 



Anonymous poster hash: aafdb...08b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest sannsynlig har det en naturlig og ufarlig forklaring (fyllik, drittunger, senil dame, etc.), men for sikkerhets skyld så er det nok lurt å ikke lukke opp. Har du ikke mulighet til å se hvem det er, uten å gjøre det?

Nei, jeg hadde en kikkehull i døren der jeg bodde før, men her er det umulig å se ut uten at vedkommende kan få øye på meg. Jeg tør ikke å gå inn i det rommet det hendte i nå. Det var veldig ubehagelig. Jeg er nok lettskremt gjerne, men sant det: er nok best å ikke lukke opp så sent for sikkerhetens skyld. 

 

 

Anonymous poster hash: aafdb...08b

Lenke til kommentar

Ingen du kjenner/nabo du kan kontakte og evt få de til å sjekke for deg?

Fikk ikke med meg på mobilen i det jeg løp ut av rommet, men har med meg laptoppen ;) . Jeg er gjerne pysete nå som er redd å gå ut av rommet jeg løp inn i. Men er det lett å bryte seg inn et vindu når vinduet står åpent med sikkerhetssak på? Jeg håper vedkommende gikk igjen, men jeg er litt skremt. Så bare en knytteneve rett i ruten....bang bang sa det hardt....

 

Anonymous poster hash: aafdb...08b

Lenke til kommentar

Kanskje det var en som banket på for å fri.

hahaha og midt på natten ;) ? hahaha noe så romantisk måte å gjøre det på ;) 

 

Men jeg ble redd fordi det er en som jeg kranglet litt med om dagen som hadde en status på facebook: som om vedkommende var hevnsyk.. hint hint... altså never for old to do it... også har vedkommende skrevet mye om meg. Så dermed begynte jeg å tenke haha. Mulig jeg har sett for mye skrekkfilmer og. Normalt sett så driver ikke folk på å finner på slike ting. Men jeg lukker ikke opp, ferdig med det :)

 

Anonymous poster hash: aafdb...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ingen du kjenner/nabo du kan kontakte og evt få de til å sjekke for deg?

Fikk ikke med meg på mobilen i det jeg løp ut av rommet, men har med meg laptoppen ;) . Jeg er gjerne pysete nå som er redd å gå ut av rommet jeg løp inn i. Men er det lett å bryte seg inn et vindu når vinduet står åpent med sikkerhetssak på? Jeg håper vedkommende gikk igjen, men jeg er litt skremt. Så bare en knytteneve rett i ruten....bang bang sa det hardt....

 

Anonymous poster hash: aafdb...08b

 

 

Hvor lett det er det vet jeg ikke. Men regner ikke med at det er noen lett sak for hvem som helst.

Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye. Kom deg inn på rommet, lukk vinduet og dra for gardinene. Hører du noe mer lyder så ringer du Politi.

 

Gi gjerne lyd fra deg her i morgen, så vi vet at du er trygg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han ligger under senga di og venter på at du skal sovne.

Hahahaha ;). Ja kanskje det. Jeg kom meg omsider inn fra badetder jeg låste meg inn på i skrekk haha, og inn på soverommet. Løp inn i rommet der det hendte ...i stuen for å hente mobilen. Hadde det bare vært en som kom for å fri ;). Eller en hot mann som ville gi meg litt herlig sex haha. Men jeg ble mer redd for at det var innbrudd eller en som var ustabil eller ute etter å denge meg ned ;). Jeg har nok sett litt mange skrekkfilmer men tror til og med en tøff mann kan bli redd når de ser en knytteneve dunke hardt i ruten på natten. Vet ennå ikke hvem det var. :)

 

Anonymous poster hash: aafdb...08b

Lenke til kommentar

 

 

Ingen du kjenner/nabo du kan kontakte og evt få de til å sjekke for deg?

Fikk ikke med meg på mobilen i det jeg løp ut av rommet, men har med meg laptoppen ;) . Jeg er gjerne pysete nå som er redd å gå ut av rommet jeg løp inn i. Men er det lett å bryte seg inn et vindu når vinduet står åpent med sikkerhetssak på? Jeg håper vedkommende gikk igjen, men jeg er litt skremt. Så bare en knytteneve rett i ruten....bang bang sa det hardt....

 

Anonymous poster hash: aafdb...08b

Hvor lett det er det vet jeg ikke. Men regner ikke med at det er noen lett sak for hvem som helst.

Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye. Kom deg inn på rommet, lukk vinduet og dra for gardinene. Hører du noe mer lyder så ringer du Politi.

 

Gi gjerne lyd fra deg her i morgen, så vi vet at du er trygg :)

Jeg er trygg. Det gikk bra. Jeg har vært litt i krangel med en og var redd at vedkommende var forbanna. Jeg vet at jeg kan være litt stor i ordene av og til og dermed så tenkte jeg over hvor farlig det er. Ialefall som singel dame ;). Men i kveld kommer jeg til å ha vinduene lukket Hahahaha.

 

Anonymous poster hash: aafdb...08b

Lenke til kommentar

 

Han ligger under senga di og venter på at du skal sovne.

Hahahaha ;). Ja kanskje det. Jeg kom meg omsider inn fra badetder jeg låste meg inn på i skrekk haha, og inn på soverommet. Løp inn i rommet der det hendte ...i stuen for å hente mobilen. Hadde det bare vært en som kom for å fri ;). Eller en hot mann som ville gi meg litt herlig sex haha. Men jeg ble mer redd for at det var innbrudd eller en som var ustabil eller ute etter å denge meg ned ;). Jeg har nok sett litt mange skrekkfilmer men tror til og med en tøff mann kan bli redd når de ser en knytteneve dunke hardt i ruten på natten. Vet ennå ikke hvem det var. :)

 

Anonymous poster hash: aafdb...08b

 

så hvis en attraktiv mann banket på ruta di, du åpnet og han sa, "lyst til å ha litt herlig sex?"

Så hadde du sagt ja?

 

Å bli skremt/redd er forøvrig en refleks... ikke noe man kan forhindre.... så ja, selv store sterke menn skvetter til hvis noen plutselig hamrer på ruta sent på kvelden... men at dem innrømmer det, er noe annet

Endret av Henrik2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Han ligger under senga di og venter på at du skal sovne.

Hahahaha ;). Ja kanskje det. Jeg kom meg omsider inn fra badetder jeg låste meg inn på i skrekk haha, og inn på soverommet. Løp inn i rommet der det hendte ...i stuen for å hente mobilen. Hadde det bare vært en som kom for å fri ;). Eller en hot mann som ville gi meg litt herlig sex haha. Men jeg ble mer redd for at det var innbrudd eller en som var ustabil eller ute etter å denge meg ned ;). Jeg har nok sett litt mange skrekkfilmer men tror til og med en tøff mann kan bli redd når de ser en knytteneve dunke hardt i ruten på natten. Vet ennå ikke hvem det var. :)

 

Anonymous poster hash: aafdb...08b

 

så hvis en attraktiv mann banket på ruta di, du åpnet og han sa, "lyst til å ha litt herlig sex?"

Så hadde du sagt ja?

 

Å bli skremt/redd er forøvrig en refleks... ikke noe man kan forhindre.... så ja, selv store sterke menn skvetter til hvis noen plutselig hamrer på ruta sent på kvelden... men at dem innrømmer det, er noe annet

 

Haha, nei jeg hadde ikke sagt ja til en attraktiv mann heller ;). Jeg hadde blitt skremt uansett om han var attraktiv eller ikke ;)

 

Følte på meg at vedkommende var ute etter å skremme meg. Måten hamringen og lydene var på ute så virket det ut som om det var for å plage meg. Men jeg vet ikke. Det er et rolig strøk, og normalt sett så kommer det aldri noen fremmede folk rundt huset her. Er et privat område. Men om jeg noensinne får vite hvem det var spørs ;) . Men mulig like greit å ikke vite. Det er forløbig ingen som jeg kjenner som har vært her. 

 

Jeg har en regel her: Lukker aldri opp døren uten at jeg vet hvem som ringer på. Men pleier å se ut vinduet på dagtid, men når det er midt på natten.. så tør jeg ikke å se ut vinduet ;) 

 

Anonymous poster hash: aafdb...08b

Lenke til kommentar

Det var meg, Jeg er en attraktiv mann, og ville bare ha herlig sex. Kan du åpne døra i natt? så slipper jeg å fryse ute i kulden¨..

hahaha ;) Okey , da har jeg fått svaret ved hjelp av denne tråden ;) hahaha bare tuller ;)

 

Jeg vet ikke hvem det var, men uansett: det gikk bra. Ingen innbrudd, og jeg ble ikke slått ned ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: aafdb...08b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...