Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Melanotan erfaringer


Meg :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg har ikke til nå brukt ordet farlig noe sted i denne tråden. Men ville du vært enig hvis jeg påsto at jeg aldri hadde sagt at dette stoffet var farlig? Det ville vært ganske sleipt av meg, ikke sant?

Å spore av emnet gidder jeg ikke komentere.

Hvis du vil kverulere og krangle kan du ta det et annet sted. Prøve å holde tråden rent for tema.

 

Sorry, du får ikke en "ren" tråd om et ulovlig stoff av meg. Jeg ser to trolige grunner til at du har startet denne tråden, og de er

1) publisitet, siden du selger stoffet. Når dette var ditt første innlegg på forumet lukter det litt.

2) du har fått kalde føtter etter bruk og håper noen kan trøste deg med positive erfaringer. Det finnes allerede bøttevis med blogger og forumtråder om temaet andre steder, så dette har jeg mindre tro på. Uansett synes jeg ikke vi skal bidra til at du og likesinnede oppmuntrer hverandre til videre bruk.

 

Målgruppen for dette stoffet er godt kjent med advarslene allerede, så hver person som sier "jeg har brukt det, og det gikk helt fint", bidrar bare til å trekke det opp. Man vil jo så gjerne at det skal finnes en bivirkningsfri snarvei til sommerkroppen.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har ikke til nå brukt ordet farlig noe sted i denne tråden. Men ville du vært enig hvis jeg påsto at jeg aldri hadde sagt at dette stoffet var farlig? Det ville vært ganske sleipt av meg, ikke sant?

 

Å spore av emnet gidder jeg ikke komentere.

Hvis du vil kverulere og krangle kan du ta det et annet sted. Prøve å holde tråden rent for tema.

Sorry, du får ikke en "ren" tråd om et ulovlig stoff av meg. Jeg ser to trolige grunner til at du har startet denne tråden, og de er

1) publisitet, siden du selger stoffet. Når dette var ditt første innlegg på forumet lukter det litt.

2) du har fått kalde føtter etter bruk og håper noen kan trøste deg med positive erfaringer. Det finnes allerede bøttevis med blogger og forumtråder om temaet andre steder, så dette har jeg mindre tro på. Uansett synes jeg ikke vi skal bidra til at du og likesinnede oppmuntrer hverandre til videre bruk.

 

Målgruppen for dette stoffet er godt kjent med advarslene allerede, så hver person som sier "jeg har brukt det, og det gikk helt fint", bidrar bare til å trekke det opp. Man vil jo så gjerne at det skal finnes en bivirkningsfri snarvei til sommerkroppen.

Dette er min tråd! Jeg som bestemmer!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke til nå brukt ordet farlig noe sted i denne tråden. Men ville du vært enig hvis jeg påsto at jeg aldri hadde sagt at dette stoffet var farlig? Det ville vært ganske sleipt av meg, ikke sant?

 

Å spore av emnet gidder jeg ikke komentere.

Hvis du vil kverulere og krangle kan du ta det et annet sted. Prøve å holde tråden rent for tema.

Sorry, du får ikke en "ren" tråd om et ulovlig stoff av meg. Jeg ser to trolige grunner til at du har startet denne tråden, og de er

1) publisitet, siden du selger stoffet. Når dette var ditt første innlegg på forumet lukter det litt.

2) du har fått kalde føtter etter bruk og håper noen kan trøste deg med positive erfaringer. Det finnes allerede bøttevis med blogger og forumtråder om temaet andre steder, så dette har jeg mindre tro på. Uansett synes jeg ikke vi skal bidra til at du og likesinnede oppmuntrer hverandre til videre bruk.

 

Målgruppen for dette stoffet er godt kjent med advarslene allerede, så hver person som sier "jeg har brukt det, og det gikk helt fint", bidrar bare til å trekke det opp. Man vil jo så gjerne at det skal finnes en bivirkningsfri snarvei til sommerkroppen.

 

Jeg SELGER IKKE DETTE! Og har IKKE KALDE FØTTER og bla bla du kommer med.

Som sagt dette er en tråd om ERFARINGER! Liker du ikke dette så HOLD DEG UNNA!

Lenke til kommentar

Prøv heller å ta opp emnet ditt på freak.no hvor folk gir mer faen og er ukritiske til å skade seg selv med risikable stoffer.

 

Her kommer du neppe noe vei med å prøve å diskutere ulovlige og farlige ting og late som det er trygt og i tillegg angripe folk som snakker fornuft. Ingen som vet hva dette er og med en snev av samvittighet og ansvarsfølelse for andre vil unngå å advare mot det.

Lenke til kommentar

Prøv heller å ta opp emnet ditt på freak.no hvor folk gir mer faen og er ukritiske til å skade seg selv med risikable stoffer.

 

Her kommer du neppe noe vei med å prøve å diskutere ulovlige og farlige ting og late som det er trygt og i tillegg angripe folk som snakker fornuft. Ingen som vet hva dette er og med en snev av samvittighet og ansvarsfølelse for andre vil unngå å advare mot det.

Du verken har brukt el bruker /har erfaringer. Du har INGEN GYLDIG GRUNN TIL å delta her! Liker du ikke tema så er det bare å HOLDE SEG UNNA! Det er ikke snakk om hva som er lurt og ikke... Gå å legg deg!

Lenke til kommentar

Du har lest og forstått forumreglene når du registrerte deg ?

Her er et lite utdrag

 

  • Grove brudd på norsk lov kan etter vurdering meldes/varsles til ISP eller politi. I slike tilfeller kan de data som er registrert på gjeldende bruker(e) bli overlevert, uten brukeren(e)s samtykke og viten.
  • Flaming og andre former for personangrep er forbudt.

Jeg bryter ingen lov her på forumet ved å høre om andres ERFARINGER..... Dette er DRØYT! Slenger det samme tilbake. Her er det jeg som blir utsatt for personangrep og faenskap! Når ble det en politisak å snakke om erfaringer med melanotan? Nei nei nei....

Lenke til kommentar

Har brukt det over et par uker i to forskjellige perioder. Tror jeg brukte 0,2 mg per dag. Det begynner å bli så lenge siden at jeg ikke husker doseringen nøyaktig.

 

Etter de første par injeksjonene kjente jeg at blodet strømmet opp til ansiktet og jeg rødmet. Jeg fikk også et par bittesmå føflekker på magen som jeg ikke klarer å finne igjen i dag, 18 måneder etter sist gang jeg brukte det. Jeg fikk merkbart økt libido, og brunfargen ble veldig bra.

 

Jeg hadde begynt å bruke det igjen hvis jeg slo opp med kjæresten. Anonymous poster hash: 63aa0...8ff

Lenke til kommentar

Har brukt det over et par uker i to forskjellige perioder. Tror jeg brukte 0,2 mg per dag. Det begynner å bli så lenge siden at jeg ikke husker doseringen nøyaktig.Etter de første par injeksjonene kjente jeg at blodet strømmet opp til ansiktet og jeg rødmet. Jeg fikk også et par bittesmå føflekker på magen som jeg ikke klarer å finne igjen i dag, 18 måneder etter sist gang jeg brukte det. Jeg fikk merkbart økt libido, og brunfargen ble veldig bra.Jeg hadde begynt å bruke det igjen hvis jeg slo opp med kjæresten. Anonymous poster hash: 63aa0...8ff

Takk for innlegget ditt!

Hva slags hudtype har du naturlig? Ble du brun med stoffet alene eller sammen med sol? Hvorfor startet du å bruke?

Lenke til kommentar

 

Har brukt det over et par uker i to forskjellige perioder. Tror jeg brukte 0,2 mg per dag. Det begynner å bli så lenge siden at jeg ikke husker doseringen nøyaktig.Etter de første par injeksjonene kjente jeg at blodet strømmet opp til ansiktet og jeg rødmet. Jeg fikk også et par bittesmå føflekker på magen som jeg ikke klarer å finne igjen i dag, 18 måneder etter sist gang jeg brukte det. Jeg fikk merkbart økt libido, og brunfargen ble veldig bra.Jeg hadde begynt å bruke det igjen hvis jeg slo opp med kjæresten. Anonymous poster hash: 63aa0...8ff

Takk for innlegget ditt!

Hva slags hudtype har du naturlig? Ble du brun med stoffet alene eller sammen med sol? Hvorfor startet du å bruke?

 

Hudtype 2 eller 3. Heller mer mot 3. Jeg brukte solarium i tillegg til melanotan 2. Jeg brukte stoffet for å få en bedre brunfarge på mindre helseskadelig vis enn kun med vanlig solarium. Anonymous poster hash: 63aa0...8ff

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...