Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Valg av nybil


ZprMario

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke ønsker om å outte noen her inne, men bedriften ønsker da å holde stengt på fredager pga stor økonomisk nedgang i markedet. Fikk riktignok betydelig lønnstillegg så det kanskje ikke svir så hardt med de månedene. Aner ikke om det er ulovlig eller ikke, men når det var valget mellom det eller at noen må permitteres, foretrakk vi dette.

 

Men angående bil, så håper jeg å hente den i dag eller i morgen. Har holdt meg litt unna å lese om bilen på nett generelt etter jeg signerte, ettersom det tydeligvis er stor splittelse om dette er en helt grei motor eller skikkelig treig/kraftløs elendighet. Bilen hadde kraft nok for meg når jeg kjørte den i alle fall, og er tydeligvis ikke helt alene om å mene det (test på dinside, carbuyer på youtube etc.). Nå er hvertfall det valget tatt, så får tiden heller vise om det var et bra valg eller ikke. Takker for dere som ga tips i alle fall!

Lenke til kommentar

Etter å fått hjem bilen, tok en langtur i går kveld, kan jeg vel bare si at motoren holder helt fint til mitt bruk. Noe seig på den første strekka, men så fort man kommer i gang merker jeg ikke spesielt forskjell i forhold til min forrige bil i alle fall. Mer behagelig å cruise med på motorveien og, der den jeg hadde før ofte lå på litt høyere turtall. Behagelig, fast og fin bil, etter min mening! Ligger på ca 0.5 liter på blandet kjøring.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...