Gå til innhold

Vurderer å kjøpe VGA-kjøler...

Hybelkanin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt R9600 Fireblade er nå klokket til 515/360. Vil jeg få bedre resultater med denne kjøleren? Eller skal jeg bare sett på noen RAMsinks isteden?

Kan jeg feste på hvilken som helst 80mm vifte?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ingen erfarin med den kjølern du snakker om, men jeg fikk denne i dag og er strålende fornøyd 3dfxcool

Jeg Kunne klokke 25mhz høyere på GPU og 20mhz høyere på minne + at den har to vifte hastigheter (velges med en kjekk bryter bak på pc`n)

Har har du en test Nordichardware og enda en test TWINS:byte.de

Endret av Aeternus
Skrevet

For ikke å snakke om hvor stille den er... Likevel kjøler den godt nok. Jeg kjørte 3DMark i loop i et par timer, vifta står på 5V (kabler til det følger med), og ribbene var bare så vidt varme. Og dette er i et kabinett med veldig lite luftsirkulasjon...

Skrevet

til dere som kjøper zalman heatpipe:

sjekk for GUDS skyld om det kan være konflikter med chipset kjølerene til enkelte hovedkort.

På mitt abit max3 kort fikk jeg ikke satt skjermkortet i agp-sloten pga chipset kjøleren til abit var for høy (eller zalman'en var for stor, alt etter som).

Jeg måtte returnere hele greia.

-s

Skrevet
til dere som kjøper zalman heatpipe:

sjekk for GUDS skyld om det kan være konflikter med chipset kjølerene til enkelte hovedkort.

På mitt abit max3 kort fikk jeg ikke satt skjermkortet i agp-sloten pga chipset kjøleren til abit var for høy (eller zalman'en var for stor, alt etter som).

Jeg måtte returnere hele greia.

-s

TAKK, var rett ved å bestille denne kjøleren til mitt system med IC7-MAX3... :scared: Ingen måte å få dette til å fungere uten å fjerne standard NB-vifte...?

-Haakon

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

hva kan dere anbefale ?

zalman løsningen med vifta eller den andre kjøleren som ble linket til ?

best kjøling av minnebrukker og gpu, stille og god til overklokking.

hvilken av de kommer best ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...