Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama jeg har sex med har kjæreste


Mich

Anbefalte innlegg

Men nå er jo saken at TS faktisk vet at hun har type, hadde ikke TS vist det hadde han selvsgt ikke gjort noe galt.

 

 

Sammenlikningen med tyvegods lenger oppe er egentlig ganske bra, det er jo ikke kjøperen av tyvegodt som har stjelt, men det er likevel ulovlig og umoralsk.

 

 

Nå er ikke utroskap ulovlig, bare moralsk veldig galt i de flestes øyne, så det blir jo eventuelt forskjellen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det handler kanskje mest om kva type mennesker du vil ha i livet sitt. Ei som er utro mot en person ho har eller fortsatt er glad i, har endel personlige utfordringer emosjonelt som kjem til å fortsette å utvikle seg heilt til ho får en aha opplevelse. Eit oppriktig og autentisk modent mennesker ville ikkje gjort noko slikt.

Lenke til kommentar

 

Løsningene er mange, og årsakene til at man er utro er mange. Jeg har uansett tro på at man ikke alltid vil falle tilbake til det samme mønsteret dersom årsakene til at man i utgangspunktet er utro blir ordnet opp i og man kan kommunisere med hverandre om behov man har som kanskje ikke blir møtt.

Endret av DuckDuckGoose
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg må si meg enig med Evelen, er hun utro nå så er det sansynelig at det skjer igjen - med deg. Jeg synes i hvertfall at det er et dårlig utgangspukt til å bli et par når det blir innledet med utroskap fra den ene eller begge sidene. Hvis hun bare vil ha deg så hadde hun kansje dumpa han med engang? Jeg hadde i hvertfall skygga banen om en jeg hadde stått i med hadde kjæreste :-)

Ser absolutt poenget her, men nå vet vi ikke hva slags forhold hun har med nåværende type. Kanskje det er et forhold som er på randen uansett, eller at de rett og slett ikke har følelser for hverandre. Og det at de her to møtte hverandre var dråpen som tippet begeret?

Selv om dette er ingen unnskyldning, og utroskap er utroskap, og er feil. Hun bøt absolutt slå opp med typen. Men igjen, hvem vet hvordan de har det? Kanskje det er vanskelig å gå fra hverandre av ulike grunner. Men igjen, utroskap er feil og hun skylder typen såpass å være ærlig og slå opp!

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er i nesten akkurat samme situasjon. Har hatt et forhold til en jente i over et år, og vi har sterke følelser for hverandre nå. Det startet med at vi var i forhold begge to, forhold som var kjipe og vi hadde ikke sex med kjærestene våre på hver vår kant. Vi begynte å møtes sporadisk og alt var spennende og deilig. Etter noen måneder var det viktig for meg at hun ikke hadde andre i tillegg til meg, og at hun ikke hadde sex med kjæresten sin. Kun da ville jeg fortsette. I begynnelsen var det bare gøy, og vi sa at så lenge det er gøy holder vi på. Men nå har det utviklet seg til noe mer, noe som kan bli noe bra.

Nei, dette er en logisk brist. Du tenkte klart i begynnelsen. I begynnelsen var det gøy, og det var ingen grunn til å ta hverken det ene eller det andre så tungt fordi dere ikke var emosjonelt investert i hverandre. Det forandret seg, og det ble viktig at dere kun hadde sex med hverandre. Dere ble emosjonelt investert i hverandre, og kunne ikke lenger se situasjonen klart. Faktum er likevel at dere begge var utro for å ha sex med hverandre, og du nektet henne å ha sex med sin egen kjæreste. Med andre ord så satser dere fullt og helt på utroskap. Og ingen av dere har noe problem med det. Er dette en kvalitet det virkelig er godt å ha med seg inn i et nytt eventuelt forhold? Vel, det spiller igrunn ingen rolle. For som sagt er dere emosjonelt investert, og dermed logisk blinde. Noe som tydelig fremgår av hva du forklarer videre.

 

 

Jeg mente ikke at jeg nektet henne å ha sex med kjæresten, men vi var i samme situasjon, vi hadde begge kjærester, vi hadde begge ikke hatt sex med kjærestene på flere år. Det var det som var litt av årsaken til at vi startet dette, at vi trengte noe vi ikke fikk av kjærestene, men vi var ikke tøffe nok til å slå opp, av ulike grunner. Da jeg begynte å få følelser for henne, og hun for meg var det viktigere for meg at hun delte noe intimt med meg og ikke med kjæresten enn før.

 

Jeg vet at det er endel logiske brister i det jeg skriver, og sånn er det kanskje når man er forelsket og er i en situasjon som ikke lett lar seg løse. Og det er vel litt av poenget her også. Å være utro er kjipt mot den du er utro mot. Enig. Men alt er ikke like A4 alltid.

 

Løsningene er mange, og årsakene til at man er utro er mange. Jeg har uansett tro på at man ikke alltid vil falle tilbake til det samme mønsteret dersom årsakene til at man i utgangspunktet er utro blir ordnet opp i og man kan kommunisere med hverandre om behov man har som kanskje ikke blir møtt.

 

Hvorfor kan hun ikke slå opp med typen? Det må dere vel ha pratet om?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er slutt mellom de nå. Heldigvis. Jeg liker henne, men vet ikke om det kan bli oss uansett.  Har sagt hva jeg føler for henne, men vi har bestemt oss for å fortsette som pulevenner og se hva som skjer. Nei det føles ikke godt å ødelegge et forhold.

Lenke til kommentar

Det er slutt mellom de nå. Heldigvis. Jeg liker henne, men vet ikke om det kan bli oss uansett.  Har sagt hva jeg føler for henne, men vi har bestemt oss for å fortsette som pulevenner og se hva som skjer. Nei det føles ikke godt å ødelegge et forhold.

 

Ødelegge et forhold for en pulevenn? Er det mulig?! Patetisk!!!!!!

Endret av oslojenta90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Det er slutt mellom de nå. Heldigvis. Jeg liker henne, men vet ikke om det kan bli oss uansett.  Har sagt hva jeg føler for henne, men vi har bestemt oss for å fortsette som pulevenner og se hva som skjer. Nei det føles ikke godt å ødelegge et forhold.

 

Ødelegge et forhold for en pulevenn? Er det mulig?! Patetisk!!!!!!

 

 

Forholdet var vel dødt og ødelagt før han ble en del av dette, så synes det var et tåpelig utsagn.

Han sier jo òg at de sammen har blitt enige om å fortsette det de har, og ikke gå inn i et forhold enda.

Endret av afterall
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg bør kanskje vente å se om hun virkelig slår opp med typen og bare ha henne som venn. Det er jo ikke sikkert at hun vil være utro mot meg? Kanskje nåværende kjæreste ikke er den rette for henne, litt mystisk når hun ikke har slått opp enda, men vet selv hvor tungt det er å slå opp.

 

Du klarer ikke å bare være vennen hennes nå...Vær ærlig med deg selv...

Lenke til kommentar

Likevel liker jeg henne godt og vil fortsette med å møte henne så lenge hun vil, men jeg vil noe mer også. Har fått følelser for henne. Hun har sagt hun tenner ikke mer på kjæresten på samme måte som hun tenner på meg. Hun er i begynnelsen på 20 åra og jeg er i slutten på 20 åra. Har jeg en sjanse på at det kan bli oss? Bør jeg si til henne hva jeg føler for henne?

Løp og løp, se deg aldri tilbake. Slike jenter er ikke noe å ha på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...