Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Registerreimbytte VW Caddy


heh115

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Noen som kan gi meg en ca pris hva registerreimbytte koster på en VW Caddy 1.9, 2009? Har hørt alt fra 3000 til 15000... Vil helst ta servicen hos Møller. Bor i Trondheim, noen som vet om et bra "ikke-merkeverksted"? 

Sannsynligvis har den du snakket med forvirret 3000 med 30 000. Avhengig av hva annet som skal gjøres under service tipper jeg fra 10 000 og opp. 

Lenke til kommentar

Møller kommer til å ca 10 000kr som nevnt før her. Reg reim settet i seg selv koster ikke stort, maks 1500kr. Jobben derimot kan være en skikkelig dritjobb. Kjenner en som akkurat hadde reg reim skifte på sin Amarok hos møller og betalte 10 500kr. På en gammel A6 jeg hadde for en god stund siden betale jeg 4500kr alt i alt med deler og jobb hos en bekjent for all jobben.  Men hvis du har en litt nyere bil som din Caddy skjønner jeg godt at du kunne tenkt deg et stempel i serviceheftet på at jobben faktisk er gjort. Om reg reim skiftet er gjort hos Møller eller et annet sertifisert verksted har egentlig ikke så mye å si. Garanti på jobben vil du få uansett, og et reg reim skifte er et reg reim skifte. Man får liksom ikke gjort jobben "bra" eller "dårlig". Bare riktig eller feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...