Gå til innhold

Hvilken VGS linje for å bli Politi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tenker Service er best for meg å ta men greia er at det er drittskoler å velge mellom. Bor i Oslo.

 

Ta noe som interesserer deg, det vill betale seg over tid. Ikke tenk så mye på skolen, det går som regel helt fint. Selv gikk jeg i nabobyen på en skole som ble kalt "dopdalen" ett år, gikk greit det og :)

 

Hadde UDV i dag og fikk en liste over skoler som blandt annet har Service. Det er 2/3 skoler som er bra og som jeg kunne tenke meg å søke på. Så skolen blir ikke et problem :D Slik blir skolesøket mitt: Nydalen, Oslo handelsgym og Etterstad som er den skolen jeg vil slippe å kome inn på. De to andre skolene er fine. Satser på Nydalen.

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Kom inn på Handels (ønske nr 2) noe som er helt ok mtp at to andre fra klassen min også begynner der. Jeg hadde muligheten til å sette meg på venteliste for Nydalen noe som jeg gjorde og endte opp som nr 12 i køen... Om jeg kommer inn eller ikke har ikke så mye å si for min del da men nå var det jo Nydalen som var det første ønsket mitt. Fikk et bedre inntrykk av menneskene og miljøet der kontra Handels som har en litt mer "overlegen" stil mtp det folk går med osv. I tillegg har noen av lærerne mine sagt at det er en del merkepress også men det var ikke noe jeg tok i betraktning mtp at jeg skulle besøke skolen selv men fikk desverre det samme inntrykket.  Merker jeg blir litt lei av de greiene av og til... Bare Iphone og Polo greier... Fordelen med å begynne på Handels er for min del at jeg begynner med to jeg har gått i klasse med tidligere men det er ikke akkurat de jeg har hengt med så mye og kortere skolevei er det også. Om det er Politi jeg vil bli i Norge er jeg usikker på men igjen vil jeg ha en jobb der jeg får brukt kroppen min og gjerne en litt mer "action" jobb... Sier ikke at Politiet ikke er det altså... Er fast bestemt på å komme meg inn i Forsvaret også. Alt i alt er jeg fornøyd med at jeg valgte Nydalen som førsteønske og kommer ikke til å angre på det om jeg kommer inn...

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...