Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min eks forteller meg at jeg er en løgner.


Han kaller meg en løgner  

11 stemmer

  1. 1. Vil dere tro at jeg virkelig er en løgner, utifra hva jeg skriver her

    • Ja
      6
    • Nei
      5
  2. 2. Vil dere tro at dette kan være en unnskyldning for noe annet?

    • Ja
      4
    • Nei
      7
  3. 3. Ville dere vært såret og skuffet på han hvis dere var meg?

    • Ja
      4
    • Nei
      7
  4. 4. Sliter dere med å finne selvtilliten igjen etter et brudd?

    • Ja
      2
    • Nei
      9
  5. 5. Synes dere at det er dumt av han å anklage meg på denne måten?

    • Ja
      5
    • Nei
      6
  6. 6. Ville dere blitt fornærmet på han for dette?

    • Ja
      4
    • Nei
      7
  7. 7. Ville du gått å håpet på at alt ordnet seg?

    • Ja
      5
    • Nei
      6
  8. 8. Har du problemer å glemme en du var glad i som gjorde det slutt?

    • Ja
      4
    • Nei
      7
  9. 9. Er det naturlig at jeg sliter når det er kun litt over en uke siden jeg møtte han sist?

    • Ja
      6
    • Nei
      5
  10. 10. Tror dere at han aldri lyver? Han sier at han aldri lyver...

    • Ja
      4
    • Nei
      7


Anbefalte innlegg

Jeg har en eks, som forteller meg at jeg er en løgner. Det har vært frem og tilbake mellom oss. Og nå fortalte han meg at han vil ikke ha kontakt med meg lenger fordi jeg er en løgner. Jeg har spurt hvordan han kan si at jeg er en løgner. Da forteller han at det er fordi jeg må være ærlig og fortelle om alle mine innerste hemmeligheter, selv om vi ikke er sammen. Og at fordi jeg sa at jeg var redd for at han hadde andre damer da han gjorde det slutt, så er jeg en løgner. Er jeg en løgner når jeg sier noe sånnt? Jeg mener at det er jeg ikke. Jeg tar det ille at han kan kalle meg en løgner. 

Først så sa han at han gjorde det slutt fordi tiltrekningsrusen og forelskelsen ikke var tilstede for meg. Og nå sier han at han ikke vil ha kontakt fordi jeg er en løgner.

 

Hva tenker dere? Kan det med løgner være en unnskyldning for noe annet? 



Anonymous poster hash: f7c3e...285
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyrest uansett ikkje ut som noko å ta vare på.

 

Gløym heile greia og han; så leiter du etter noko nytt. :)

Nei, jeg synes det er dårlig gjort av han å fortelle det for så å ikke ville diskutere noe som helst. 

 

Er skuffet, men må forsøke å finne meg selv igjen. Det er bedre å ta vare på de som viser at jeg betyr noe, og de som forstår hvor snill og hvor godt menneske jeg er. 

 

Anonymous poster hash: f7c3e...285

Lenke til kommentar

Høyrest uansett ikkje ut som noko å ta vare på.

 

Gløym heile greia og han; så leiter du etter noko nytt. :)

Han er ganske sur mot meg. Jeg tror at årsaken er at han ikke var ute etter et forhold og at han er stygg i ord mot meg fordi han fikk for mye følelser og høyt begjær for meg. Derfor så reagerer han på denne måten.

 

Anonymous poster hash: f7c3e...285

Lenke til kommentar

For meg virker dette som et dårlig kamuflert forsøk på å si at han ikke er interessert. I stedet for å gå inn på følelser og få en skikkelig "oppvask" omgår han problemet ved å gi deg en dårlig unnskyldning. 

 

Vet det er en kjip situasjon, men han er nok bare å glemme. Gjetter også på at dere er rimelig unge. Det kommer nok flere gutter din vei som ikke er så kjipe.

Lenke til kommentar

For meg virker dette som et dårlig kamuflert forsøk på å si at han ikke er interessert. I stedet for å gå inn på følelser og få en skikkelig "oppvask" omgår han problemet ved å gi deg en dårlig unnskyldning. 

 

Vet det er en kjip situasjon, men han er nok bare å glemme. Gjetter også på at dere er rimelig unge. Det kommer nok flere gutter din vei som ikke er så kjipe.

 

Jeg har tatt den positive vinklingen. Ja, det er lett å tro at det er en dårlig unnskyldning for å si at man ikke er interessert, men fyren har kjent meg så lenge, så jeg tror faktisk at han egentlig er glad i meg på sin måte, og jeg er fullt klar over at han har en situasjon i livet sitt, som gjør at han ikke kan ha et normalt forhold. Jeg tror at han forsøker å såre meg mest mulig, fordi han er oppgitt, og fordi begjæret hans for meg er for høyt.  Men det er min tro, men jeg tror faktisk innerst inne det.

 

Høres sykt ut og tro det, men jeg tror at han aldri ville vært så stygg i måten han er på, hadde det ikke vært fordi han har følelser.

 

 

 

Anonymous poster hash: f7c3e...285

Lenke til kommentar

 

For meg virker dette som et dårlig kamuflert forsøk på å si at han ikke er interessert. I stedet for å gå inn på følelser og få en skikkelig "oppvask" omgår han problemet ved å gi deg en dårlig unnskyldning.  Vet det er en kjip situasjon, men han er nok bare å glemme. Gjetter også på at dere er rimelig unge. Det kommer nok flere gutter din vei som ikke er så kjipe.

 Jeg har tatt den positive vinklingen. Ja, det er lett å tro at det er en dårlig unnskyldning for å si at man ikke er interessert, men fyren har kjent meg så lenge, så jeg tror faktisk at han egentlig er glad i meg på sin måte, og jeg er fullt klar over at han har en situasjon i livet sitt, som gjør at han ikke kan ha et normalt forhold. Jeg tror at han forsøker å såre meg mest mulig, fordi han er oppgitt, og fordi begjæret hans for meg er for høyt.  Men det er min tro, men jeg tror faktisk innerst inne det. Høres sykt ut og tro det, men jeg tror at han aldri ville vært så stygg i måten han er på, hadde det ikke vært fordi han har følelser.   Anonymous poster hash: f7c3e...285
Er du seriøs nå?

Han er slem mot deg fordi han har følelser for deg?

Ja, riktig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og at fordi jeg sa at jeg var redd for at han hadde andre damer da han gjorde det slutt, så er jeg en løgner. Er jeg en løgner når jeg sier noe sånnt? Jeg mener at det er jeg ikke.

Først så sa han at han gjorde det slutt fordi tiltrekningsrusen og forelskelsen ikke var tilstede for meg. Og nå sier han at han ikke vil ha kontakt fordi jeg er en løgner.

 

Høres ut som han er sjalu. Han vil ikke ha deg, men han vil ikke at noen andre skal ha deg heller. Det er emosjonell resonnering som ikke henger sammen fordi han ikke vekter situasjonen rasjonelt når ha er sjalu. Hadde han vært rasjonell, hadde han kutta deg ut og ikke tatt kontakt.

 

Det er hans problem.

 

Her er ditt:

Du har fortsatt kontakt med en sjalu eks, og du spekulerer i hva han føler og tenker om deg. Du virker mer interessert i hans "rett" til å kalle deg en løgner, enn å distansere deg fra det dramaet som pågår. Hvis du vil ha fred og ro, så er dette en feilprioritering.

Løsning: Kutt kontakt, og tenk på noe annet. Move on.

Lenke til kommentar

 

Og at fordi jeg sa at jeg var redd for at han hadde andre damer da han gjorde det slutt, så er jeg en løgner. Er jeg en løgner når jeg sier noe sånnt? Jeg mener at det er jeg ikke.

Først så sa han at han gjorde det slutt fordi tiltrekningsrusen og forelskelsen ikke var tilstede for meg. Og nå sier han at han ikke vil ha kontakt fordi jeg er en løgner.

 

Høres ut som han er sjalu. Han vil ikke ha deg, men han vil ikke at noen andre skal ha deg heller. Det er emosjonell resonnering som ikke henger sammen fordi han ikke vekter situasjonen rasjonelt når ha er sjalu. Hadde han vært rasjonell, hadde han kutta deg ut og ikke tatt kontakt.

 

Det er hans problem.

 

Her er ditt:

Du har fortsatt kontakt med en sjalu eks, og du spekulerer i hva han føler og tenker om deg. Du virker mer interessert i hans "rett" til å kalle deg en løgner, enn å distansere deg fra det dramaet som pågår. Hvis du vil ha fred og ro, så er dette en feilprioritering.

Løsning: Kutt kontakt, og tenk på noe annet. Move on.

 

Har noen av dere her inne oppført dere som han mot en dame før? Har dere stalket en dame dere ikke liker? Har dere anklaget en dame for løgner fordi dere ikke liker henne? Har dere orket å hatt sex og truffet en dame i halvannet år uten å like henne? 

Jeg vet ikke hva jeg skal tro bare. Ja det er kjipt. Men men , sånn er livet ;) 

 

Anonymous poster hash: f7c3e...285

Lenke til kommentar

 

 

For meg virker dette som et dårlig kamuflert forsøk på å si at han ikke er interessert. I stedet for å gå inn på følelser og få en skikkelig "oppvask" omgår han problemet ved å gi deg en dårlig unnskyldning.  Vet det er en kjip situasjon, men han er nok bare å glemme. Gjetter også på at dere er rimelig unge. Det kommer nok flere gutter din vei som ikke er så kjipe.

 Jeg har tatt den positive vinklingen. Ja, det er lett å tro at det er en dårlig unnskyldning for å si at man ikke er interessert, men fyren har kjent meg så lenge, så jeg tror faktisk at han egentlig er glad i meg på sin måte, og jeg er fullt klar over at han har en situasjon i livet sitt, som gjør at han ikke kan ha et normalt forhold. Jeg tror at han forsøker å såre meg mest mulig, fordi han er oppgitt, og fordi begjæret hans for meg er for høyt.  Men det er min tro, men jeg tror faktisk innerst inne det. Høres sykt ut og tro det, men jeg tror at han aldri ville vært så stygg i måten han er på, hadde det ikke vært fordi han har følelser.   Anonymous poster hash: f7c3e...285
Er du seriøs nå?

Han er slem mot deg fordi han har følelser for deg?

Ja, riktig..

 

Er man slem mot folk man ikke har følelser for da? ;) 

 

Anonymous poster hash: f7c3e...285

Lenke til kommentar

 

 

Har noen av dere her inne oppført dere som han mot en dame før? Har dere stalket en dame dere ikke liker? Har dere anklaget en dame for løgner fordi dere ikke liker henne? Har dere orket å hatt sex og truffet en dame i halvannet år uten å like henne? 

Jeg vet ikke hva jeg skal tro bare. Ja det er kjipt. Men men , sånn er livet ;)

 

Anonymous poster hash: f7c3e...285

 

 

Nei, ikke personlig men jeg har noen venner som :

 

*Knuller sine nye Tinder date's hver uke. Noen ganger uten prevensjon , resultat både graviditet og sexuelle sykdommer.

*Lyver til kjæresten sin om hvor de skal (når de drar og dater). Kjæresten får også samme dritten som han ble smittet med.

 

Når det gjelder hva hver enkelte er villige til å gjøre for å være ekkel eller for å drive med hersketeknikk over kjæresten sin så varierer det , noen er jævlig i kjeften , andre slår , andre spiller kraftig på følelser og får deg langt nede og såpass at man lenge etter tror at man fortsatt er den utvalgte.

 

Uansett, kom deg videre , glem ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet at han har en dame som han reiser å besøker i blant. Hun har vært sammen ned han før og de er familie ennå sier han. Jeg mistenker at de to har et åpent forhold. Jeg vet at han har en kvinnelig veninne som han har truffet på en sexchat. De hadde han kontakt med i tiden han traff meg. Tror han holder på med flere om gangen. Så tror ikke at han er særlig seriøs.

 

Anonymous poster hash: f7c3e...285

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...