Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

AEG vs Electrolux - tørketrommel (eller andre forslag)


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe  meg tørketrommel, og etter litt forhandlinger har jeg fått svært gode tilbud på disse to (og det er derfor disse to det står mellom):

https://www.expert.no/hvitevarer/torketromler/aeg-at77787ih3-torketrommel/p-249706/?q=aeg%20tørketrommel

http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/torketrommel/HT33K8126/electrolux-torketrommel-ht33k8126#tab-specs

De kommer ganske likt ut spesifikasjonsmessig. Jeg ser at Electroluxen ikke har selvrensende kondensator, jeg klarer ikke finne ut om AEG sin har det eller ikke. Er denne funksjonen viktig isåfall? 
Har allerede vaskemaskinen til Electrolux (hatt i 2,5 år snart) som jeg er utrolig fornøyd med. Har aldri hatt tørketrommel før, så håper noen kan hjelpe meg litt med valget :)

AEG´en har forøvrig 10 års garanti på motoren.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse tromlene er sansynligvis veldig like på innsiden. Electrolux eier varemerket AEG og vanligvis produseres maskinene på samme sted. Forskjellen her er at AEG-versjonen er litt høyere spesifisert når det gjelder finesser/program/dørvindu. Kvaliteten skal være den samme. Velg AEG som mest for pengene eller Electrolux hvis den matcher vaskemaskinen mer i design (om det er et poeng).

Lenke til kommentar

Disse tromlene er sansynligvis veldig like på innsiden. Electrolux eier varemerket AEG og vanligvis produseres maskinene på samme sted. Forskjellen her er at AEG-versjonen er litt høyere spesifisert når det gjelder finesser/program/dørvindu. Kvaliteten skal være den samme. Velg AEG som mest for pengene eller Electrolux hvis den matcher vaskemaskinen mer i design (om det er et poeng).

Takk for svar. Electrolux matcher jo såklart mer i o m at jeg har Electrolux vaskemaskin. AEG skimter med10 års garanti på motor på denne maskinen. 

Jeg får begge maskinene til 5500,- Leser at Bosch (til ikke så mye mer) er best i test, men den har ikke børsteløs motor og kan ikke kobles til avløp. Men det er kanskje ikke et must heller. Det er for mye å velge mellom, rett og slett. Vil ha noe stabilt og bra, men det vet man vel aldri uansett merke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...