Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en fyr fra tinder, vi hadde en koselig og bra førstedate egentlig, men han var litt annerledes enn jeg hadde sett for meg. Etter daten syns jeg at vi hadde hatt det veldig fint og jeg var med på å møtes igjen. Men dagene etterpå begynte jeg å tenke og innså egentlig at han ikke er slik jeg så for meg, og med andre ord ikke helt min type... Han reiste bort en uke etter vi møttes, men vi har snakket litt hver dag siden da, men jeg har ikke sagt at jeg ikke er så keen på å møtes igjen, så hvordan skal jeg få sagt dette når han tror at jeg fortsatt vil?

 

Jeg vil ikke såre han fordi han er egentlig en veldig bra fyr som jeg kunne tenkt meg å heller være venner med...Litt klisje, men det er sant.



Anonymous poster hash: 027ba...ac7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør det enkelt og greit, fortell det sånn som det er. 
Bare si at du har tenkt litt og ikke føler det slik du burde hvis det skulle utvikle seg til et forhold. 

Jo lengre du holder han på pinebenken, jo verre. Bare si at du må prate med han om noe, også forteller du det sånn som det er. Ikke pakk det inn slik at han sitter igjen med kanskje et lite håp om å endre din mening hvis han fortsetter å presse på litt.

Eller hvis du ikke tørr å prate med han, send han linken til denne diskusjonen. Da skjønner han det fort, og praten er i gang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Jeg vil ikke såre han fordi han er egentlig en veldig bra fyr som jeg kunne tenkt meg å heller være venner med...Litt klisje, men det er sant.

 

Anonymous poster hash: 027ba...ac7

 

Ikke bare slutt å snakk med ham iallfall. Usikkerhet er det verste et menneske kan oppleve. Det er mye bedre å få en avslutning. GOd eller dårlig

 

Anonymous poster hash: 71795...49f

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...