Gå til innhold

FEATURE: Hvorfor lar vi Bethesda slippe unna med «bugs» gang på gang?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Så verken Bethesda eller gamer.no er involvert i kritikken din. Noen i samme bransje har gjort dumme ting ved andre tidligere for andre produkter.

 

Veldig relevant for denne diskusjonstråden.

 

Hvis du leser det første jeg skrev, så vil jeg si det i høyeste grad var relevant for denne tråden.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Denne posten? "Dette er en av grunnene at jeg ikke respekterer anmeldere av spill"

At noen andre anmeldere har blitt bestukket av andre utviklere gjør at du føler for å dumpe litt galle i denne tråden?

 

Classy.

 

Det var om artikkelen

Lenke til kommentar

 

Så verken Bethesda eller gamer.no er involvert i kritikken din. Noen i samme bransje har gjort dumme ting ved andre tidligere for andre produkter.

 

Veldig relevant for denne diskusjonstråden.

Hvis du leser det første jeg skrev, så vil jeg si det i høyeste grad var relevant for denne tråden.

 

 

Joa, din generelle beskyldning om alvorlig lovbrudd slengt i "alle retninger" uten noe som underbygger påstanden er sikkert relevant....

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Denne posten? "Dette er en av grunnene at jeg ikke respekterer anmeldere av spill"

At noen andre anmeldere har blitt bestukket av andre utviklere gjør at du føler for å dumpe litt galle i denne tråden?

 

Classy.

Det var om artikkelen

 

Artikkelen er primært (sånn jeg leser den) en hyllest til at Bethesda har ambisjoner om noe mer enn andre rpg-er. Og at dermed blir det flere bugs når startskuddet for lanseringen kommer enn når andre mindre ambisiøse utviklere lanserer. Skjønner jeg det riktig at du ikke respekterer anmeldere av denne grunnen? Jeez, mann.

 

Jeg vil mye heller ha et spill som er 3 prosent mer vaklevorent og 150 prosent mer underholdende. Spill som prøver på noe mer er alltid mer interessant etter min mening i hvertfall. Om det gjør at korthuset har littegranne flere bugs så kan jeg leve med det.

Lenke til kommentar

Etter å spilt gjennom Fallout 4 er bugs det minste jeg vil kritisere Bethesda for. Fallout 4 er et jævlig bra spill, MEN tingene jeg ikke tilgir Bethesda for er

 

  1. Alt for mange legendary fiender/items, blir tedious og legendary items er værre enn søppel når en kommer 1/4 inn I spillet.
  2. For enkelt til og med på det vanskeligste.
  3. Use drugs kiddies, drugs has no bad side effects whatsoever but will make you Godlike!
  4. Ha med Super Mutant eller Synth inn på BoS air shippet og nobody gives a fuck
  5. Jeg kan denge løs på en gammel dame med sledgehammer, ha litt fisticuffs med bystanders og etter alle er bevistløs er alt good og forgiven.
  6. Mangel på super mutant gigolo
  7. Trade caravans en setter opp bare valser uten problem gjennom super mutant og raider Territory og er udødelige.

Alt jeg kommer på i farta  som jeg mislikte... er mer også, spesielt noe jeg ikke klarer å sette helt ordene på men hele spillet mangler immersion. I alle fall jeg klarer ikke å leve meg inn i Fallout 4 verdenen på samme måte som 1-3 og New vegas. Det henger liksom ikke sammen og jeg blir konstant minnet om at dette bare er et spill... som det er.... men virker poengløst når folk er udødelige og superadvanced cryo pistols er tilgjengelige overalt. Det jeg likte som var en stor forbedring fra tidligere fallout spill er Power armor med fusion cores og damage systemet den hadde.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...