Gå til innhold

Jeg trenger oppmerksomhet, men får ingen.


Anbefalte innlegg

Kan være såpass enkelt som måten du gjør dette på , vanskelig å si med mindre noen av oss ser deg i "Action".

Anbefaler deg at du åpner en ny tråd i sosialt hvor du prøver å komme i kontakt med andre i "lokalområdet" for å møtes og bli kjent, vær åpen om deg selv og forklar hva du ønsker å oppnå så kan det være at noen kan bidra litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jojo, det er greit.  :wee:  Det må gå begge veier, for at det skal fungere. :hmm: Tenk deg selv, hvis, bare hvis du ikke hadde klarte å få oppmerksomheten hos andre. Jeg har opplevd stortsett det hele veien. I begynnelsen da jeg oppdaget denne siden for første gang. Da ble jeg veldig oftet såret, utifra det folk sa og mente. Men nå tåler jeg i det minste litt mer en da. Etter den lange pausen jeg hadde fra diskusjon.no. Men nå opplever jeg at jeg ikke får den oppmerksomhet som jeg skulle ønske.

 

PS: Takk for råden. =D

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

lykke til med din skjønnlitterære utfoldelse! Måtte dine ferdigheter videreutvikles til at havne på et solidarisk nivaeu med slike som D. T. Vahr Einbümmer,og Midhell M. Aadig.

Takk for det første du nevnte.  :wee:  :D  Desverre skjønner jeg ikke hva du mener med det andre, ...ferdigheter videreutvikles til at havne på et solidarisk nivaeu. Hva er Nivaeu? :glare::hmm:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Hei igjen, TheDarkSeeds. Beklager flåsete svar, men niveau er ihvertfall en derivasjon av ordet "nivå". Du er i en stigende læringskurve, og jeg er sikker på at arbeidet ditt vil havne på et nivå som kan anses som svært godt innen det sjangerbildet du har plassert deg i. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...