Gå til innhold

Jeg trenger oppmerksomhet, men får ingen.


Anbefalte innlegg

Er ikke sikker på hvor denne tråden hører gjemme. Så jeg valgte bare et tilfeldig sted. Så får moderatorer fløtte denne til rett seted etter tid. :hmm:

 

 

Ikke for å lage oppstyr på noen måter. Ønsker bare bli lagt merke til. Å se hva jeg holder på med, sånn set ser jeg at folk faktisk har vært innom trådene mine, ingen tvil om. Dette er nå meg det, og sier gjerne min mening. Ønsker bare mer oppmerksom en det. For eksempel, legge en liten kommentar behøver ikke å være lang.

 

1. Hva er grunnen til at folk ikke gidder å legge en kommentar?

2. Hva må jeg gjøre for at dere skal gjøre det?

3. Eller er det mangel på regel og lov forståelse, som hindrer dere?

 

Ønsker bare en forklaring på hvorfor det er slik. Ikke noe ant. Kan tenke meg at jeg er ikke den ene som føler det slik. :wee:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hva er grunnen til at folk ikke gidder å legge en kommentar?

Personlig har jeg 0 interesse for slike historier, gjelder ikke dine spesifikt, men leser ikke slike ting generellt sett.

 

2. Hva må jeg gjøre for at dere skal gjøre det?

Skrive noe som interesserer meg, lykke til med det :)

 

3. Eller er det mangel på regel og lov forståelse, som hindrer dere?

Mangel på interesse.

 

 

Tror ikke forumet her er det beste stedet å bruke til historie-skriving, personlig syntes jeg forum er ett dårlig format å skrive i samt at det så vidt jeg vet er liten kultur for slikt.

Lenke til kommentar

1. Hva er grunnen til at folk ikke gidder å legge en kommentar?

Personlig har jeg 0 interesse for slike historier, gjelder ikke dine spesifikt, men leser ikke slike ting generellt sett...

 

--Forkortet--

Det er greit. Og forståelig. ;)

 

Da kan du komme med et innspill på hva du liker, værre er det ikke. :)

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

--Forkortet--

 

Tror ikke forumet her er det beste stedet å bruke til historie-skriving, personlig syntes jeg forum er ett dårlig format å skrive i samt at det så vidt jeg vet er liten kultur for slikt.

 

Uansett kan du ikke hindre meg i at jeg ønsker å vise hva jeg driver med. For meg personlig, virker det sånn måten du sier det på.  :hmm:  Jeg vet at du ikke mener noe vondt ment med det.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

På ingen måte, for all del, fortsett, all aktivitet er bra, du gjør som du vil så lenge du følger reglene på forumet, noe du absolutt gjør :)

Hadde helst sett at folk kommenterte og kom med ønsker og tips til deg også, og at det var masse aktivitet der, både i dine tråder og andre, lignende tråder.

 

Men, min personlige mening er at forum-formatet er dårlig til historie-lesing og historie-skriving, men antagelig(forhåpentligvis) er det mange som er uenige i mitt syn der.

 

Om du ser på kategorien "egenprodusert kultur" ser du at det er få kommentarer på de fleste trådene der, og de har kommentarer er stort sett fra trådstarter selv, det får meg til å mene at det er dårlig kultur for slikt her, generellt sett.

 

Fortsett skrivingen din, jeg har på ingen måte noe som helst ønske om at du skal slutte. Jeg svarte egentlig på tråden her mest for å få frem hva du faktisk lurte på ettersom førsteposten din ikke akkurat var helt selvforklarende, og for å forhåpentligvis få andre som faktisk har interesse for lesning til å svare her også, noe jeg dessverre ikke har.

Forhåpentligvis har du flere som er interessert i historiene dine, men som av en eller annen grunn ikke kommenterer.

 

Var ikke meningen å vinkle det til noe negativt fra min side.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

På ingen måte, for all del, fortsett, all aktivitet er bra, du gjør som du vil så lenge du følger reglene på forumet, noe du absolutt gjør :)

Hadde helst sett at folk kommenterte og kom med ønsker og tips til deg også, og at det var masse aktivitet der, både i dine tråder og andre, lignende tråder.

 

--forkortet--

 

Prøver så godt jeg klarer å følge dem, men det er ikke altids like så lett å huske alt. Det er litt derfor det er viktig å gi tilbake melding til oss medlemere. En slags på minnelse.

Det er det jeg ønsker, tips og tilbakemeldinger. :wee:

 

Bekglagelsen er god tatt. ^^

Lenke til kommentar

Folk er mest opptatt av seg selv.

Så om du vil ha oppmerksomhet kan du begynne med å GI oppmerksomhet til andre som holder på med lignende. 

Så klart det handler om å gi og ta. Jeg har prøvd, men der igjen får jeg nesten heller ikke tilbake respons. Om takk eller noe sånt.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Kan det være mulig at noen er redd for å såre en? At det kan ligge der også at folk ikke vil komentere. :hmm:

 

Nope, det er få rundtomkring på nett som er redd for å såre noen ;) Hvorfor har du så stort behov for å få oppmerksommhet?

 

Jeg syntes greiene dine var ganske kjedelig. Ser jo at det ikke er det dårligste som finnes, Ari Behn er verre :p Nå har du hvertfall fått et par sekunders oppmerksomhet fra meg så jeg føler at jeg har gitt mitt bidrag. Lykke til videre :)

 

Edit; At jeg synes det du skriver er dårlig/ kjedelig betyr absolutt ikke at det er dårlig, smaken er som baken vet du :)

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...