Gå til innhold

[Løst] Arvani ergosound ll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener å huske at det var Elkjøp som førte disse. Så det er bare å gå i nærmeste Elkjøp butikk, så kan de bestille den inn til deg hvis den ikke har fått ut av produksjon. Elkjøp kan skaffe veldig mye mer enn hva de har på sine nettsider og i butikkene.

 

Noen grunn til at du akuratt må ha denne modellen? Finnes veldig mange andre lydplanker også.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Mener å huske at det var Elkjøp som førte disse. Så det er bare å gå i nærmeste Elkjøp butikk, så kan de bestille den inn til deg hvis den ikke har fått ut av produksjon. Elkjøp kan skaffe veldig mye mer enn hva de har på sine nettsider og i butikkene.

 

Noen grunn til at du akuratt må ha denne modellen? Finnes veldig mange andre lydplanker også.

 

Hverken Expert, Elkjøp eller Lefdal i Drammen har Arvani soundbar. Du har rett i det at de sikkert kan bestille det for meg men det ikke være Arvani. Jeg er bare på jakt etter en brukbar planke uten å bli ruinert. Dessuten synes jeg det er litt enklere å handle i butikk dersom jeg vil benytte meg av angreretten.  

Endret av snurre1
Lenke til kommentar

Handler du på nett så har du angrerett i 14 dager fra alle butikker, mens det vel kun er Elkjøp/Lefdal som har det rett i butikk.

 

Det jeg vel anbefale deg er å finne en lydplanke uten sub, men ikke en som er knøtt liten. Med sub så har de fleste billige lydplankene problemer med at den ikke integreres riktig, og det som oftest blir for mye bass. Er lydplanken liten, så greier den ikke å gi noe bass i det hele tatt, og det vil ødelegge all lyd.

 

Kan anbefale deg Yamahas YAS-103 som CDON.no selger. Var virkelig overrasket over 152 versjonen, på hvor god lyd den faktisk hadde til å være så billig (Forskjellen på de 2 er hvor lange de er, altså hvilke størrelse TV de er laget for).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...