Gå til innhold

Eksamenskollisjon (hypotetisk)


Emancipate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å plassere eksamensdatoane utan kollisjon er ein svært vanskelig kabal å løyse. Derfor legg ein berre opp til at det i alle fall ikkje skal være kollisjon på linjefaga, så får tilfeldigheitene stå for resten.

 

Det er dette som gjer at det er veldig viktig å sjekke opp eksamensdatoane før du melder deg opp til andre fag.

 

Ved kollisjon på eksamenar som du er påmeldt så vil du rett og slett få stryk eller ikkje møtt på dei eksamenane som du ikkje møter opp på. Ofte kan du konte enten iløpet av sommaren dersom det er på vårsemesteret, eller til neste år men du bruker opp eit eksamensforsøk.

Det er derfor viktig å melde seg av eksamenen innanfor tidsfristen dersom du ser at det kjem til å kollidere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er dette som gjer at det er veldig viktig å sjekke opp eksamensdatoane før du melder deg opp til andre fag.

Det er jo dette jeg spør om: settes overhodet eksamensdatoene før man melder seg på?

 

 

Då eg gjekk på høgskulen så viste vi i alle fall om enkelte eksamenar som ville ha kolliderande eksamensdato. Men eg husker ikkje kva slags fag det då var snakk om.

Eksamensdatoen blir i alle fall satt såpass tidlig at du kan melde deg av eksamenen utan å bruke opp eit eksamensforsøk.

Lenke til kommentar

 

Det er dette som gjer at det er veldig viktig å sjekke opp eksamensdatoane før du melder deg opp til andre fag.

Det er jo dette jeg spør om: settes overhodet eksamensdatoene før man melder seg på?

 

 

På NTNU (og sikkert en rekke andre skoler) kan du gjøre om på hvilke fag du er meldt opp i både før og etter eksamensdatoene er klare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...